کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

[farsibooks] Re: هیلا صدیقی

 



سرزمینم،خاک افسون گر، دل خاورمیانه/نام تو، تاریخ تو ، مردان کویت جاودانه
من زن ایرانیم، ایرانی از جنس تن تو/هم صبور و هم غیورم طفلی از آبستن تو
من زن ایرانیم، همسایه و همنسل شیرین /خواهر تهمینه و هم قصه پوران و پروین
من زن ایرانیم، اهل تمدن ، زاده پارس/مثل دریا میخروشم ، من خلیجم تا ابد فارس
من زن ایرانیم،یک چشمه شرم ناب دارم/قدصدها سد«سیوند» پشت چششم آب دارم
گرچه خون دریا شد اینجا،سبزم اما چون دماوند/هرچه باشد نیک باید،برهمین اندیشه پابند
من زن ایرانیم می سازمت با خشت جانم/میزنم تا سقف تو صدها ستون با استخوانم
من زن ایرانیم ، ایرانی از جنس تن تو /هم صبور و هم غیورم طفلی از آبستن تو

هیلا صدیقی


__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ