کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

[farsibooks] Friday 29 January 2010 Bahman 9th 1388, Fwd: Best of Balatarin for 01/30/2010

 


http://us1.campaign-archive.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=1cdc7193f2&e=457d8de126 


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin <balatarin@sabznameh.com>
Date: 2010/1/29
Subject: Best of Balatarin for 01/30/2010
To: iskandar.hai@gmail.com


Email not displaying correctly? View it in your browser.



تصاویر مخفی گرفته شده از یک پسر در حال محبت به مادرش
با ۲۹۳ امتیاز و ۵۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


روزهء سکوت گرفته ای برادر؟ 2 جوان رعنای این مملکت پرپرشده و صدایی از تو نمی شنویم؟ اینها پیش مرگان جنبش سبز بودند. اینها رفتند تا هم کودتاچیان از سوی حامیانشان به بی عرضگی متهم نگردند و هم یک مو از سران اصلاح طلبان جنبش سبز کم نگردد. قرعهء فال به نام این 2 تن افتاد که بی کس تر از آنان در این زمانه نبود. اقلا چیزی بگو تا بدانیم که درد تو کمتر از ما نیست. چیزی بگو تا مرهم مادر داغدیده شان باشد. چیزی بگو تا بدانیم مرز قانون مداری و قانون پذیری تو فرسنگها دورتر از پذیرش اعدام 2 جوان به جرم عضویت در انجمن پادشاهی است. چیزی بگو تا بدانیم که اعدام کسانی که همهء اعترافات جعلی شان، کارهایی بوده که می خواستند به انجام برسانند و هیچ کدامش را به انتها نبرده بودند، در چارچوب قانون نیست. فریاد کن مرد. گریبان پاره کن. فرزندان ایران زمین را پرپر می کنند. همهء ما را از دم تیغ می گذرانند که جرممان همان رأیی است که به نام تو نوشتیم. مظلومیت مان را فریاد بکش که اگر ساکت بنشینی، آه مادران و بغض پدرانی که دست در زیر تابوت مان دارند نه از حکومت ظالمان نوکیسهء امروز چیزی باقی می گذارند، نه از نظامی که حاصل همهء عمر تو و یارانت است
با ۲۵۱ امتیاز و ۹۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


با وجود چنین جنایتکارانی باید به شمر و یزید دورد فرستاد!
با ۲۱۲ امتیاز و ۲۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


کلمه: امام جمعه موقت تهران با تجلیل از اعدام دو تن از متهمان حوادث اخیر، خواستار شدیدترین برخورد ها با آشوبگران شد.در 18 تیر ضعف نشان دادید؛ چند نفر در آن زمان اعدام شدند؟ اگر حالا هم ضعف نشان دهید آینده بدتری در انتظار شماست.وی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید دستور می‌دهم به منافقین، کسانی که دل بیمار دارند و شایعه‌سازان حمله کنید و آنها را سخت بکشید، تصریح کرد: در عین حال قانون هم باید رعایت شود اما قرآن و اسلام و ولایت هم باید حفظ شود و نباید به کسانی که مفسده می‌کنند رحم کرد، زیرا علی(ع) هم در عین داشتن رافت اسلامی چند هزار نفر را در یکی از جنگ‌ها کشت .
با ۱۷۴ امتیاز و ۳۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


جنتی لعنتی تو دشمن ملتی! جوابت رو 22 بهمن خواهی گرفت
با ۱۷۱ امتیاز و ۶۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


اعدام ها امنیت و همدلی نمی آورد شبکه جنبش راه سبز (جرس): مولوي عبدالحميد ؛ امام جمعه اهل سنت زاهدان در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز زاهدان در مسجد مكي اين شهر گفت : پيروزي انقلاب اسلامي ايران در سال 1357 با قيام و به خواست مردم ايران بود و مانند بسياري از كشورهاي ديگر با كودتاي نظامي اين انقلاب پيروز نشد. و امروز نيز استمرار و بقاي آن به خواست و اراده مردم بستگي دارد. وي گفت : من آنچه را كه به خير و صلاح ملت و مسئولان و دلسوزانه مي‌دانم بيان مي‌كنم و نبايد سخنان من مورد سوءتعبير قرار گرفته و مغرضانه تعبير شوند. همه ما مسئوليتهايي داريم كه نبايد از زيربار آنها شانه خالي كنيم. مولوي عبدالحميد گفت : تدبير رهبر فقيد و بنيانگذار انقلاب اسلامي كه توانست همه اقشار جامعه و تفكرات و سليقه‌هاي مختلف و اقوام و مذاهب را حول يك هدف مشترك و يك پيام واحد گردهم آورد و وحدت كلمه و اتحاد مردم موجب پيروزي ملت در برابر يكي از بزرگترين قدرتهاي حكومتي شد. اينك نيز همان اتحاد و وحدت كلمه براي بقاي جمهوري اسلامي لازم است. وي افزود : جمهوري اسلامي كه به جاي نظام پادشاهي در ايران مستقر شد با راي و انتخاب مردم استقرار يافت و نه با قدرت سلاح و خشونت. هيچ سيستم حكومتي در دنيا با قدرت اسلحه حفظ نشده است بلكه آنچه موجب بقاي حكومتهاست ، گسترش عدالت و حفظ مردم در صحنه است. انقلاب اسلامي نيز با زور اسلحه پيروز نشده است بلكه حضور مردم در صحنه و خواست آنان بوده كه انقلاب را پيروز كرده است امروز نيز خواست مردم و رضايتمندي آنان موجب بقاي نظام است. امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت : متاسفانه ما دسترسي مستقيم به مسئولان نظام نداريم و اگر مي‌داشتيم من بطور مستقيم اين مسايل را با آنان مطرح مي‌كردم كه بايد آنان چاره‌اي براي بدست‌آوردن و جلب رضايت مردم بيانديشند. نظام نمي‌تواند با يك جناح اصولگرا يا اصلاح‌طلب حفظ شود زيرا در اين كشور گروهها و تفكرات و اقوام و مذاهب مختلفي زندگي مي‌كنند كه بايد همه آنان در قدرت شريك باشند و تنها راه جلب رضايت مردم و ضامن بقاي نظام در شرايط فعلي مي‌تواند تشكيل يك دولت فراگير متشكل از گروههاي مختلف اصولگرا و اصلاح‌طلب و اقوام و مذاهب با سعه صدر باشد.
با ۱۶۰ امتیاز و ۱۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


هم میهنان عزیزم، خبر کشتن بی رحمانۀ دو جوان دیگر ایرانی در جنگلی که جمهوری اسلامی نام گرفته غم انگیز تر از آن است که به وصف آید. من با عزیزان داغدار این تازه ترین قربانیان رژیم همدردم. به آنان و به همۀ هم وطنانم که هرروز شاهد جنایات هولناک و و بی پایان حاکمانی چنین بی رحم و دژخیم صفت اند تسلیت می گویم. این دو جوان، همانند هزارها زن و مردی که در سی سال گذشته آماج انواع خشونت ها و تجاوزهای وحشیانۀ رژیم شده اند، گناهی جز طلب حقوق و آزادی های از دست رفتۀ خود نداشته اند. متجاوزان شریـری که در نقاب «دادستـان» و «قاضی» چنیـن آسان جان جوانـان ما را بربـاد می دهند به اصول و موازینی که میثاق های بین المللی برای زندانیان و متهمان مقرر کرده که سهل است به موازین ناقصی هم که در قانون اساسی الکن جمهوری اسلامی قید شده کمترین اعتنائی ندارند. قربانیان خود را پس از شکنجه های وحشیانه و غیر قابل تصور وپس از ماه ها اسارت در دخمه های انفرادی به «دادگاه» های دوزخی خود می کشانند و بی حضور وکیل و خویش و گواه حکم بر مرگشان می دهند. دشمن اشغالگر هم با اسیرانش چنین نمی کند. رهبران جمهوری اسلامی بدانند که اگر به نیت ارعاب و پراکندن و عقب نشاندن زنان و مردان آزادی طلب ایران به چنین جنایات بی سابقه در دنیا دست می زنند هرگز به مقصود نخواهند رسید. بدانند که هیچ رژیم رو به احتضاری در دنیا نتوانسته است با توسل به شکنجه و کشتار از سرنوشت محتوم خویش رهائی یابد. آمران و مرتکبان این جنایات هولناک بدانند که ریختن خون فرزندان برومند وطن نه لحظه ای بر عمر حکومت منفورشان خواهد افزود و نه ذرّه ای از عزم جزم مردم ایران به رهائی از اسارت خواهد کاست. یقین بدانند که جز تسلیم به خواست های برحق و طبیعی و انسانی مردم ایران راهی بر آنان گشوده نیست. برای هم میهنان پایدار و مبارز و آزادی طلبم پیروزی نهائی در این پیکار مسالمت آمیز علیه استبداد و خشونت آرزو می کنم و به روان پاک همۀ فرزندان ایران که جان عزیز خویش در این راه گذاشته اند درود بی پایان می فرستم. خداوند نگهدار ایران باد رضا پهلوی
با ۱۵۶ امتیاز و ۱۷۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


پيامبر در مدينه با سه قبيله يهودي پيمان عدم تعرض بست؛ وقتي يهود، عهدنامه را شکستند، آيه نازل شد که خون اينها حلال است و يک کشتار عظيم شد از اينها توسط علي (ع)." وي افزود: "پيامبر (ص) با اصحاب مشورت کرد، آنها گفتند اين يهوديان عهدشکن 70 نفر هستند که بايد همه آنها کشته شوند، پيامبر نيز فرمود اين همان نظر قران است و دستور قتل همه آنها را داد." خطيب جمعه تهران گفت: "بعضي جاها رعايت رافت و رحمت الهي مفهومي ندارد و جاي سرکوب کردن دشمن است."
با ۱۵۲ امتیاز و ۲۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


کسی را می‌شناسم که تا دیروز آنقدر به تمام این جریانات و اتفاقات عین لبو بی تفاوت بود که حس میکردم پخمه تر از این موجود باید جهان را بگردم که پیدا کنم . امروز همان او بمن زنگ زد گفت برنامه‌ات برای راهپیمائی 22 بهمن چیه ؟ مختصراً کف کردم !
با ۱۳۸ امتیاز و ۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


جنتی:اگر حالا ضعف نشان دهیم آینده ی بدتری در انتظارمان است شبکه جنبش راه سبز (جرس): امام جمعه موقت تهران گفت: آيت‌الله لاريجاني روحيه ضد ظلم، انقلابي و ولايي دارد و براي رضاي خدا همانطور كه دستور اعدام دو نفر از اغتشاشگران را صادر كردند بايد قاطعانه در برخورد با اغتشاشگران عمل كنند و نبايد به مفسدين‌في‌الارض رحم كرد. به گزارش فارس، احمد جنتي امام جمعه موقت تهران در خطبه‌ دوم نماز جمعه امروز تهران با تبريك فرا رسيدن دهه فجر گفت: دهه فجر، دهه شكر است و بايد در اين دهه با زبان خود شكر خداوند را به جاي آوريم و در اين دهه بايد انفاق كرده، صدقه دهيم و به فقرا كمك كنيم. جنتي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: حكمراناني در راس قدرت بودند و به اشرافيت، شهوتراني و عياشي گرفتار بودند و خود را طبقه ممتاز مي‌دانستند و بسياري از مردم اين امر را پذيرفته بودند اما امام(ره) اين روند غير اصولي را تغيير داد و با تاكيد بر اين روند امام(ره) مردي شد كه بالاترين فرد در دنيا قرار گرفت. دبير شوراي نگهبان به حادثه روز عاشوراي امسال اشاره و تاكيد كرد: در حادثه عاشورا كه برنامه‌ريزي شده بود و دشمنان انقلاب قصد براندازي داشتند مردم با حضور چشمگير خود در 9 دي ماه تمامي فتنه‌ها را از ميان بردند. وي با تاكيد بر اينكه در حال حاضر مردم، قوه قضائيه و مسئولان اطلاعاتي و امنيتي وظيفه سنگيني دارند، خطاب به رئيس قوه قضائيه خاطرنشان كرد: ما آيت‌آلله لاريجاني را مي‌شناسيم و مي‌دانيم وي قصد خدمت دارد. وي روحيه ضد ظلم، انقلابي و ولايي دارد و براي رضاي خدا همانطور كه دستور اعدام دو نفر از اغتشاشگران را صادر كردند بايد قاطعانه در برخورد با اغتشاشگران عمل كنند. وي با اشاره به اينكه ما تاكنون ضعف نشان داديم كه حادثه روز عاشورا پيش آمد، تصريح كرد: اگر از اين به بعد ضعف نشان دهيم به مشكل خواهيم خورد پس بايد بايستيم. آيت‌الله جنتي اظهار داشت: در سوره احزاب تكليف اين گونه افراد ساختارشكن روشن شده است و خداوند مي‌فرمايد در اسلام سنتي وجود دارد كه بايد با سه گروه از جمله منافقين، افرادي كه دل بيمار دارند و شايعه‌سازان برخورد شود و بايد سخت با آنها برخورد شود. وي تاكيد كرد: قانون، فلسفه قانون و قرآن بايد رعايت شود. اسلام، انقلاب و ولايت فقيه نيز بايد حفظ شود و نبايد اين‌ها فراموش شود. خدا رحم نكند به كساني كه به مفسدين في‌الارض رحم مي‌كنند. نبايد اين افراد مورد ترحم قرار گيرند، ديگر جاي رافت نيست بلكه جاي غلظت است. خطيب نماز جمعه تهران به جريان جنگي كه در آن حضرت علي (ع) 70 تن از پيمان شكنان را به كشت، اشاره و با طرح سئوالي مبني براينكه مگر حضرت علي (ع) رافت نداشت؟ گفت: مگر حضرت علي(ع) همان كسي نبود كه براي بچه يتيم گريه مي‌كرد و دل او را به دست مي‌آورد و او را نوازش مي‌كرد؟ حالا يك‌مرتبه همين علي در آن جنگ با یهود 70 نفر را كشت، او فرقي نكرده است. وي در پايان به حضور نظامي آمريكا در كشور هائيتي اشاره و با بيان اينكه آمريكا از هر مناسبتي استفاده مي‌كند تا در منطقه حضور نظامي داشته باشد، خاطرنشان كرد: امريكا به جاي اعزام دارو و مواد غذايي به كشور مصيبت‌زده هائيتي نيروي نظامي ارسال مي‌‌كند و به همين دليل است كه ما با امريكا دشمن هستيم.
با ۱۳۶ امتیاز و ۱۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


آقای جنتی! ما 70 نفر نیستیم 70 میلیون نفریم! اگر کسی عهد شکن باشد در میان،شما هستید نه ما! و بدان که به زودی در کوره خشم ملت خواهی سوخت!
با ۱۲۳ امتیاز و ۱۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


کامران و هومن در شب 22 بهمن در میدیا سیتی شهر دبی کنسرت برگزار میکنند . در روزی که ممکن است هموطنانمان در ایران به خاک و خون کشیده شوند رفتن به کنسرت کامران و هومن در روز 22 بهمن بمانند همکاری با رژیم جنایتکار آخوندی در کشتار هموطنانمان است. کنسرت را تحریم کنیم
با ۱۱۸ امتیاز و ۳۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


::: جنتی در نماز جمعه تهران خواستار به اجرا در آمدن اعدام های بیشتر معترضان به انتخابات ریاست جمهوری شد ::: وی ضمن تشکر از قوه قضاییه بابت اعدام دو نفر در روز گذشته، گفت که اگر این اعدام ها ادامه یابد دیگر کسی جرائت نمی کند تا در خیابان ها اعتراض کند ::: رییس شورای نگهبان یکی از حامیان سرسخت احمدی نژاد بوده و بارها وی را تحسین کرده است ::: از طرفی مردم معترض خود را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن آماده می کنند و حکومت نیز در مورد هرگونه اعتراضی، مردم را شدیداً تهدید کرده است ...
با ۱۱۷ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


فایننشال تایمز: آیا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهید یافت؟ کروبی: قطعا. فایننشال تایمز: ممکن است مورد حمله قرار بگیرید. خودروی شما اخیرا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. کروبی: اصلا نمی ترسم. خیلی آرام بودم. خدا را شکر که روحم بسیار بزرگ است. اساسا از هر خطری در زندگی ام استقبال می کنم. دوست دارم مثل هر انسان دیگری زندگی کنم و وقتی پیر می شوی احساس می کنی که بیشتر به خانواده ات و فرزندانت وابسته ای. حتی این تیراندازی مانع نمی شود که من در میان مردم نروم و گاهی با ماشین ضد گلوله سفر نکنم چنان که گاهی همسرم شکایت می کند [خنده].
با ۱۱۶ امتیاز و ۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


روزها بود که انتظار شنیدن چنین سخنانی رو می کشیدیم تا برای 22 بهمن با اراده ای قوی تر و عزمی آهنین تر پا در میدان رزم نهیم.از آقایان جعفری ، احمدی مقدم،رادان و نقدی خواهشمندیم تا آنهانیز با سخنان خویش انرژی محرک ما برای حضور میلیونی در 22بهمن باشند
با ۱۱۶ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


آتشگاه مكه (كعبه ) ساليان سال بنام خانه كيوان (بيت زحل) مشهور بود. اما پس از اينكه ايرانيان تسلط خودرا بر يمن حفظ نمودند و مكه را رها كردند. دولت مقتدر ايرانيان رو به ضعف رفته بود و امكان كنترل عربستان را نداشتند و يا هم نگهداري از آن از نظر هزينه و نيروي انساني نيز برايشان ميسر نبود، لذا پس از اينكه سپاه ايرانيان مكه را ترك نمودند و كعبه را رها كردند، كعبه خوابگاه مردم بي‌پناه شده بود و آتش مهر در آن خاموش شده بود. هر از چندي افراد زيرك و باهوشي با ترميم و مرمت و پاكيزه نمودن كعبه خانه كيوان متولي آن محل ميشدند و به اين بهانه هم قدرتي سياسي درميان قبايل عرب بدست ميآوردند و هم از نظر اقتصادي با دريافت نذورات و مركزيت بخشيدن به مكه درآمدهاي سرشاري بدست ميآوردند. صحراگردان تازي كه سالها شاهد نيايشهاي ايرانيان (بعنوان ملت متمدن و مقتدر جهان آنروز ) درخانه كيوان بودند، پس از فروكش نمودن آتش در آن، بتهايي را از سوريه آورده و در درون كعبه نهادند تا بازارشان رونق بيشتري بيابد. (دركتاب از ميترا تا محمد درباره مديريتهاي مختلف كعبه شرح مختصري داده ايم.) چنانچه طبري و اكثر تاريخنگاران اسلامي نوشته‌اند، تازيان در كعبه عمليات همخوابگي انجام ميداده اند كه اين عمليات تا پيدايش اسلام هم ادامه داشته است. خانه كيوان ميشود.
با ۱۱۶ امتیاز و ۱۰۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


کلمه:خبرنگار فاینشنال تایمز می گوید:مهدی کروبی روحانی اصلاح طلبی است که پیشینه درازی از مبارزه علیه حکومت پیشین ایران را در کارنامه خود دارد. افزون بر این از بعد از انقلاب نیز پست های مهمی همچون ریاست پارلمان را بر عهده داشته است. وی در انتخابات ۲۰۰۵ و ۲۰۰۹ ریاست جمهوری از محمود احمدی نژاد شکست خورد. در هر دو دوره کروبی مدعی تقلبی بود که باعث روی کار آمدن رییس جمهوری بنیادگرا شد. از زمان انتخابات پر مناقشه اخیر در ماه ژوئن (خرداد) مهدی کروبی در جایگاه یکی از رهبران اپوزیسیون قرار گرفته است. نجمه بزرگمهر – خبرنگار فایننشال تایمز مستقر در تهران – با کروبی در روز دوشنبه ۲۵ ژانویه (۵ بهمن ماه) در منزل او گفتگویی ترتیب داد. متن تصحیح شده [ادیت شده] این گفتگو به نقل از سهام نیوز(سایت رسمی حزب اعتماد ملی) در زیر می آید: فایننشال تایمز: رژیم ایران قرار است سی و یکمین سالگرد انقلاب را به زودی [ ۱ فوریه = ۱۲ بهمن] جشن بگیرد. آیا می شود کمی از نقش خود در انقلاب بگویید؟ کروبی: پدر من از هواداران جنبش رهایی بخش ملی [ یک حزب ملی – مذهبی ] بود و به لحاظ سیاسی هم فعالیت داشت. او یک روحانی بود و زمانی که در جنبش آزادی بخش ملی اختلافاتی بروز کرد طبیعتا از آیت الله ابوالقاسم کاشانی حمایت کرد. چنین بود که من از دوران کودکی و در منزل با سیاست انس گرفتم و به مبارزه با حکومت پهلوی ملحق شدم. وقتی به حوزه علمیه قم پیوستم در زمره شاگردان آیت الله خمینی [بنیانگذار جمهوری اسلامی] در آمدم و به شیوه ای باورنکردنی جذب ایشان شدم و در امور و نگرش های مذهبی حامی ایشان شدم. امام خمینی رهبری اعتراض....
با ۱۱۴ امتیاز و ۱۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


1- آن افراد در چه زمانی دستگير شده اند؟و علت دستگيری انها چه بوده است؟ 2-اين افراد که طبق قرائن چند ماه قبل از انتخابات دستگير شده اند با چه منطقی در دادگاه حوادث انتخابات شرکت داده شده اند؟ و اعترافات انها چه ارتباطی با انتخابات داشته است؟3- نحوه اخذ اعترافات از آنها چگونه بوده است؟و غیر از اعترافات چه مدارک مستند و محکمه پسندی در اثبات جرائم انها وجود دارد؟ 4-آيا مراحل قانونی دادرسی عادلانه در مورد انها رعايت شده است؟ آيا به وکيل تعيينی دسترسی داشته اند؟آيا وکيل انها توانسته است با آنها ملاقات کند؟ آيا فرصت کافی برای مطالعه پرونده به متهمان و وکلای انها داده شده است؟5-ايا ادعای موجود در مورد فريب متهمان توسط بازجويان و وعده سبک شدن حکم در صورت ارائه اعترافات ساختگی صحت دارد؟و اگر چنين باشد آيا اساس چنين دادگاهی مخدوش نمی باشد؟6-آيا اعتراف در دادگاه نمايشی با کارگردانی متهم اصلی جنايت کهريزک که خود مسئولان جديد قضايي از معترضين اصلی آن بوده اند می تواند به عنوان مبنايي برای صدور چنين احکام سنگينی قرار گيرد؟7-آيا حد اقل رافت اسلامی در مورد اين متهمان و خانواده آنهايعنی امکان برگزاری آخرين ديدار آنها قبل از اجرای حکم فراهم شده است؟
با ۱۱۴ امتیاز و ۲۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


اگر مجازات محارب درست باشد، این مجازات شامل فرد یا گروهی است که با اسلحه ناامنی و رعب ایجاد می‌کنند. آیت‌الله علی خامنه‌ای با صدور فرمان به گلوله بستن مردم مسالمت جوی معترض به تقلب در انتخابات، بهترین مصداق محارب است. او بود که با اسلحه نه تنها ایجاد رعب کرد، بلکه ده‌ها تن را به شهادت رسانید، صدها تن را بازداشت کرد، تعدادی از آنها را زیر شکنجه به شهادت رساند، تعدادی از آنان را مجبور کرد علیه خود و دوستانشان به جرائم ناکرده اعتراف کنند، و اینک با اعدام تعدادی دیگر در صدد ایجاد رعب در دل مردم مسالمت جو و شریف ایران است.
با ۱۱۴ امتیاز و ۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


نامه مهدی خزعلی به موسوی: سکوت کنی خیانت کرده ای ! " من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا" " مردانی از مومنان بر سر عهدی که با خدای بسته اند صادقانه ایستادند، بعضی شهید شدند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در پیمان استوار الهی خود ندارند" برادر عزیز جناب آقای میر حسین موسوی دام عزه بهشتی و مطهری، قدوسی و رجایی، اشرفی و صدوقی، منتظری و باکری، پیمان به آخر رساندند و شهد شیرین شهادت را در اجرای فرمان" فاستقم کما امرت" نوشیدند. امروز بار دیگر صدای پای طالبان می آید، بخدای کعبه سوگند، استبداد طالبان به مراتب زیانبارتر و خطرناکتر از دیکتاتوری سلاطین است، اگر به نام دین و امام زمان( روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه)تیغ بر مردم کشند، نه تنها آزادی را کشته اند، بلکه دین و یوسف زهرا (عج) رابه مسلخ برده اند! امروز روز منتظران است، امروز روز ابتلای عشاق است، امروز روز جانبازی مردانی است از تبار بهشتی، امروز روزدلاوری دلیرانی است از تنگستان، امروز روز یادگاران خمینی است، بپا خیز و از آرمان های بزرگ مرد تاریخ بشریت دفاع کن. به جدت سوگند اگر بنشینی یا سکوت کنی به آرمان های امام شهیدان و ملت ایران خیانت کرده ای! و در پیشگاه امت جوابی نخواهی داشت. ما در کنار تو آماده شهادتیم و بر عهدی که بسته ایم استوار. 29/3/88 دکتر مهدی خزعلی
با ۱۱۴ امتیاز و ۳۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


چند نفر در 18 تير در آن زمان اعدام شدند؟ اگر حالا هم ضعف نشان دهيد آينده بدتري در انتظار شماست/ نبايد به كساني كه مفسده مي‌كنند رحم كرد، زيرا علي(ع) هم در عين داشتن رافت اسلامي چند هزار نفر را در يكي از جنگ‌ها كشت. .ظاهرا تشویق به کشتار و اعدام های حداکثری در برنامه سخنرانی امامان جمعه در این هفته قرار داشت که آقای جنتی نیز در همین راستا به تشویق قوه قضاییه به ادامه روند اعدام ها پرداخت
با ۱۱۲ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


ایستادگی مردانه و جان برکفی صادقانه ی رییس جمهور قانونی ایران میرحسین موسوی، این فرزند نجیب و پردل آذربایجان، در دفاع از حق مردم باز ثابت کرد که هموطنان ترک ما همچنان در دفاع از حقیقت پیشگام بودن و دلیری اشان را به رخ تاریخ می کشند. برای همین بود که اخوان ثالث از میان تمام خوبی ها بزرگی، فرهی و پیشگام خطر بودن را برای این نازپرورده ی خاک ایران برگزید::: ترا، ای گرانمايه، ديرينه ايران / ترا ای گرامی گهر دوست دارم --- ..... فری آذر آبادگان بزرگت / من آن پيشگام خطر دوست دارم // بنابراین عجیب نیست که کودتاچیان هیچگاه نمی خواهند ترک بودن و آذربایجانی بودن رییس جمهور قانونی و منتخب مردم ایران را یادآوری کنند. چرا که بار دیگر یک دلاور خطه ی آذربایجان جلودار مبارزه با ستم و دروغ است. کسی که هم درد میهن دارد و هم درد عقیده و هم درد سربلندی تمام ایرانیان. تنها مقایسه ی این دو عکس همه چیز را نشان می دهد. ..... برای همین است که با صدای بلند باید داد زد که یاشاسین آذربایجان و یاشاسین میرحسین هر دو در واقع یک شعار هستند. تاریخ ایران باز دارد از آذربایجان ورق می خورد.
با ۱۱۲ امتیاز و ۵۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


دیشب برنامه به دروغ های تک نفره رسایی، بسنده کرد. حرف های بی سروته او بی‌شباهت به یک خودارضایی ذهنی تلویزیونی نبود! یامین پور هم خیلی ذوق کرده بود. او که همیشه نگران وقت بود، برخلاف گذشته گفت که خوب، فردا که تعطیل است و فعلا وقت داریم! دیگر افتضاحی که یامین پور به بار آورد، وقتی بود که خواست یک آیه را بخواند که وسطش ماند و نتوانست ادامه بدهد! بعد با التماس به رسایی نگاه کرد و کمک خواست اما رسایی هم که از چهره آشفته یامین پور تعجب کرده بود هول شد و به زحمت ماست مالی کرد. رسایی سبزها را چهار دسته کرد و یکی از آنها را نیز منحرف نامید و گفت که اینها از اول انقلاب هم بوده اند! بعد هم گفت که در جنگ جمل عده ای پول گرفتند، مثل حالا که عده ای پول گرفتند و گفتند که ما شاهدیم در زندانها تجاوز شده (جالب است که او نماینده مجلسی است که گزارش کهریزک را تایید کرده!). بعد هم با لبخند نفرت انگیزش برای تفرقه انداختن چندین بار تکرار کرد:"حالا خوشبختانه این نخبگان هم برگشتند . مثل شخص حر که در عاشورا برگشت و کشته شد!" دیگر نکته جالب این بود که برخلاف اظهارنظر دولت کودتا که تاکنون تظاهرات جنبش سبز را انکار می کرد، رسایی اعتراف کرد که: در نیویورک عده ای هرشب جلوی هتل ساعتها شعار می دادند!
با ۱۰۴ امتیاز و ۲۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


امام جمعه و نماینده ولی وقیح در ارومیه: جنازه‌های اعدام شدگان را در خیابانها بگردانید! ایرنا: نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: تمنا و خواهش ملت اين است كه فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي را به سمع ملت برسانند و چشم فتنه را از بيخ و بن بركنند. حجت‌الاسلام غلامرضا حسني، در خطبه هاي نمازجمعه شهر ارومیه با اشاره به اعدام دو نفر از عوامل فتنه گر و سلطنت طلب و محكوميت ‪۱۱‬نفر از عوامل ديگر گفت: بايد براي جلوگيري از آشوبها، جنازه‌هاي اعدام شده‌ها در خيابانهاي تهران در مقابل ديد عموم قرار بگيرد.
با ۱۰۳ امتیاز و ۱۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: تمنا و خواهش ملت اين است كه فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي را به سمع ملت برسانند و چشم فتنه را از بيخ و بن بركنند. حجت‌الاسلام غلامرضا حسني، در خطبه هاي نمازجمعه شهر ارومیه با اشاره به اعدام دو نفر از عوامل فتنه گر و سلطنت طلب و محكوميت ‪ ۱۱‬نفر از عوامل ديگر گفت: بايد براي جلوگيري از آشوبها، جنازه‌هاي اعدام شده‌ها در خيابانهاي تهران در مقابل ديد عموم قرار بگيرد. نماينده ولي فقيه افزود: اين زباني كه به جاي جمهوري اسلامي، جمهوري ايراني مي‌گويد بايد كنده شود و قلوب دلسوزان انقلاب با اعدام آنهايي كه به عاشوراي حسيني اهانت كردند، درمان مي‌يابد.
با ۱۰۲ امتیاز و ۱۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


خبر اعدام شدن دو تن از جوانان ایران و به بهانه های واهی بسیار تکان دهنده بود. همگان از شنیدن قساوت دوباره این رژیم و عمق جنایتکاری آنها شوکه و ناراحت شده ایم اما نکته ای که باید در این مرحله در نظر بگیریم این است که کودتاچیان در حال استفاده از آخرین سلاحهای خود برای بقا می باشند. رژیم کودتایی از این اعدامهای کور دو هدف دارد 1- مرعوب کردن مردم جهت عدم حضور مجدد 2- ایجاد یک جو احساسی در همه ما و تلاش در را دیکالیزه کردن رفتارهای ما و گرفتن قدرت تفکر ما من از همه دوستان عزیز میخواهم که بیایید با برنامه ریزی دقیق و بررسی همه جوانب تظاهرات 22 بهمن ، جواب جنایات کودتاچیان را را در این تظاهرات بدهیم که بسیار رسا تر و با ارزشتر از موارد دیگر خواهد بود نکته قابل توجه اینست که تظاهرات 22 بهمن به طور کامل برای حضور مردم بی خطر است و از اینرو تنها سلاح کودتاچیان ، استفاده از تهدید و دلسری مردم است از اینرو از دوستان خواهش می کنم که مجددا روی تظاهرات 22 بهمن و برنامه ریزی برای آن متمرکز شویم
با ۹۵ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


فرق منو تو این است که تو برای اعدام مخالفت تبرک میگویی و من از زخمی شدن مخالفم ناراحت
با ۹۴ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


نزدیک تر شدن ۲۲ بهمن، رژیم را به هراس انداخته است. با سرعت بخشیدن به اعدام ها می خواهد زهر چشم بگیرد، با به راه انداختن شایعه ی سازش های پشت پرده می خواهد روحیه شکنی کند، با تهدید کردن می خواهد مرعوب و زمین گیر کند. به اعدام ها قویا اعتراض کنیم. به رژیم ثابت کنیم که با به خاک افتادن هر سرو سبز، هزاران سرو دیگر قد علم می کنند. به رژیم نشان دهیم که اعدام ها نه تنها ما را نمی ترسانند، بلکه خشم ما را ریشه دارتر و خروش ما را عالمگیرتر می کنند. اگر امروز دست رژیم را نبندیم، فردا نوبت خودمان، یا جگر گوشه ی دیگری از این وطن خواهد بود. از هر ابتکاری برای نشان دادن خشم و نفرت خود از اعدام ها استفاده کنیم. اعدام فرزندان مردم، نفرت انگیزترین جنبه از سیاست های رژیم در مقابله با اعتراضات در طول سی سال گذشته بوده است. نام یاران بر خاک افتاده را، بدون تمایزات فکری و تعلقات اجتماعی، گرامی بداریم. آنان که بر خاک افتادند، آخرین پیامشان این بود: ما رفتیم، شما ادامه دهید. پیام آنها را پاس بداریم شایعات را در نطفه خفه کنیم. جنبش سبز جنبشی مردمی و اجتماعی ست و به هیچ فرد یا گروه خاصی تعلق ندارد. ادامه ی جنبش، مشروط به بود و نبود این یا آن فرد نیست. رژیم سعی می کند با خلاصه کردن جنبش در چهره های شاخص و سپس زدن به اصطلاح "سر"، گام های ما را سست کند. در چند روز گذشته سیاست محوری خبرگزاری فارس ایجاد و اشاعه ی شایعات مربوط به سازش های پشت پرده یا تسلیم چهره های شاخص جنبش سبز بوده است. در عین حال استقبال از این شایعات و پخش گسترده ی آن ها ، آزمونی بود برای کسانی که به همگامی و همراهی با جنبش سبز تظاهر می کنند، اما در واقع در کمین آن نشسته اند. آنها در چند روز گذشته، بیشترین فعالیت را در دامن زدن به شایعات ساخته و پرداخته ی دستگاه های خبری رژیم داشته اند و برای گرفتن ماهی از این آب گل آلود و تراشیدن رهبری برای جنبش سبز از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. هوشیار باشیم. به شایعات توجه نکنیم. به نیروی خودمان متکی باشیم. ما بی شماریم و دوشادوش هم با آبشاری از نور، به جنگ سیاهی می رویم. ما با حفظ وحدت و استوارترین گام ها به استقبال ۲۲ بهمن خواهیم رفت تهدیدات رژیم را جدی بگیریم، اما تسلیم آن نشویم. رژیم مثل جانوری که لب پرتگاه قرار گرفته باشد و راه پس و پیش به رویش بسته شده باشد، در حال چنگ و دندان نشان دادن است. چنگ و دندانی که اینها نشان می دهند، از سر قدرت نیست، بلکه ناشی از ترس و قرار گرفتن در آستانه ی سقوط حتمی و قطعی ست. سقوط این رژیم، حکم تاریخ است. هیچ قدرتی را یارای فرار از حکم تاریخ نیست. بنابراین، با در نظر گرفتن همه تمهیدات لازم برای دادن کمترین تلفات ممکن، ۲۲ بهمن را به روز سرنوشت برای دیکتاتوری بدل کنیم. هر اقدام خشونت آمیزی می تواند بهانه ای در دست سرکوبگران برای به خاک و خون کشیدن جنبش و در نتیجه، کاستن از آهنگ حرکت آن باشد. ما برای حذف خشونت از سیاست مبارزه می کنیم. شعار ما این است: تفنگت را زمین بگذار؛ پیروزی از آن ماست، زیرا که ما مردم هستیم
با ۹۳ امتیاز و ۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


این بازی کثیف که از کردستان شروع شد؛ در صورت سکوت جنبش ادامه خواهد یافت و جوانان بیشتری که گروگان نظام جنایت کار هستند بیگناه به مسلخ "جمهوری" اسلامی خواهند رفت. راه حل روشن نمودن این موضوع برای رژیم است که اعدام ها برایشان هزینه سنگین دارد. اینکار در ایران با سازماندهی اعتراضات در ابعاد کوچک ولی گسترده در اعتراض به اعدام ها و اطلاع رسانی و سازماندهی محله ای، دانشگاهی و مدرسه ای و ... امکان پذیر است. مزیت دیگر این است که سرگرم شدن بخشی از قوای سرکوب با این مبارزات میتواند تا حدی از آمادگی رژیم برای ۲۲ بهمن بکاهد. از طرف دیگر جو اعتراضی به کمک این اعتراضات تقویت شده و آمادگی مردم برای گسترش اعتراضات بیشتر میگردد.در خارج از ایران اعتراضات در برابر سفارت خانه ها و اطلاع رسانی گسترده رسانه ای میتواند هزینه اعدام ها را برای رژیم بالا ببرد. در عین حال جو اتحاد علیه رژیم در خارج از کشور تقویب شده. حرکت های مشترک میتوانند زمینه ساز اتحاد گسترده تر ایرانیان دمکرات و آرادی خواه گردد. نباید منتظر بیست و دو بهمن ماند. از هم اکنون می توان دست به کار شد و مبارزه ی اعتراضی گسترده ای را سازمان داد تا ادامه ی سیاست جنایتکارانه و انتقام جویانه ی حکومت در اعدام مخالفین را دشوارتر کند و هدف آن ها در ترساندن مردم را به عکس خود تبدیل سازد. نظام ولایت فقیه به پایان کار رسیده. حضور قدرتمند و گسترده مردم در این ماه؛ جنبش آزادی خواهی را یک قدم بزرگ دیگر به پیروزی آن نزدیک میکند...
با ۹۲ امتیاز و ۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شعار نویسی از نظر من از چند جنبه اهمیت دارد.1- نشان می دهد که جنبش هنوز زنده است 2- خواست ها جنبش در شعار ها مطرح می شود مثل مخالفت با اعدام و یا برکنار خامنه ای از قدرت یا آزادی... 3- به مردم روحیه می دهد 4- روحیه کودتاگران را تضعیف می کند. به قول خامنه ای: عزیزان من، شعار نویسی را جدی بگیرید
با ۸۹ امتیاز و ۱۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 
با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به subscribe@balatarin.com ایمیل بزنید.

__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ