کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

[farsibooks] Re: هم خنده و هم خشم

 



به پیوست گوش کنید ببینید این جنتی احمق کودن چه حرفای مسخره و خنده داری میزنه!؟
حیف که ما ایرانیها اجازه میدیم یک مشت کودن سیه دل جنایتکار،در مصدر امور مملکتی قرار بگیرن
زمان شاه هم همینطور بود. یک مشت بادمجون دور قاب چین که دائم به شاه دروغ میگفتند و کاری جز دزدی و چاپلوسی و عیاشی نداشتند
همانها که ماهها قبل از بهمن، در فروردین ماه دمشونو گذاشتند رو کولشون و فرار کردند و شاه را با تعدادی وفاداران و میهن پرستان انگشت شمار، تنها گذاشتند
حالا هم خروار خروار ادعا دارند. این پیرمردان خرفت احمق و کودن از جنس همین جنتی و احمد خاتمی، که این بلای خانمانسوز جمهوری اسلامی را پیشکش ما کردند
و اکنون هم این آخوندهای ملعون که از چاه نکبت و رذالت خارج شده اند، قدرت را در دست دارند
اما بزودی ارادهء ملت  و شعور بالای ملی، تمام این آشغالها را به قعر درهء تاریخ پرتاب میکنه. به همون چاهی که ازش خارج شده اند
ما هستیم
تا نفس هست ما هستیم
روز 22 بهمن
موجم اگر میروم گر نروم نیستم
رژیم جهل و جنون
سرنگون سرنگون سرنگون
مرگ بر جمهوری اسلامی
مطلب زیر و پیوست را بخوانید و ببینید
با سپاس از آرتمیس عزیزم و ارشان نازنینم
با احترام به ملت ایران و خشمی بر سر حکومت پلید جنایتکار اسلامی
ستاره.تهران 

سيد علی خامنه ای سرانجام به خباثت و رذالت اطرافيانش پی برد و طی حکمی همه اراذل و اوباش حکومتی را از مناصب خود عزل نمود و گفت : "همه بايد بروند".

ولی واکنش اطرافيانش جالب بود! لطفا بخوانيد:

محموداحمدی نژادمن که عَر و وَر می کنم برات ، اوضاع رو بدتر می کنم برات ، بذارم برم

احمد رادان من که لات اجير می کنم برات ، مردمارو زير می کنم برات ، بذارم برم

طائب من که هی چماق می کشم برات ، مردمو چلاق می کنم برات ، بذارم برم

مرتضوی من که روز و شب می ميرم برات ، هی اعتراف می گيرم برات ، بذارم برم

نقدیمن که عاشورا می سازم برات ، با لباس شخصی می تازم برات ، بذارم برم

حداد عادل من که دسته گل ميذارم برات ، عروس قشنگ ميارم برات ، بذارم برم

مصباح من که تو حوزه می افتم رو پات ، مفسد فی الارض می کُشم برات ، بذارم برم

فيروز آبادیمن که مثل گاو می خورم به جات ، می ترکونم خودمو برات ، بذارم برم

شريعتمداریمن که بازجوئی می کنم برات ، نقشه ها رو ، رو می کنم برات ، بذارم برم

جنتی من که هی تشر می زنم برات ، آژير خطر می زنم برات ، بذارم برم

سيد احمدخاتمی من که از ريشه می زنم برات ، گور همه رو می کَنَم برات ، بذارم برم

خزعلی من که منافق ، لو می دم برات ، خودمو ولو می کنم برات ، بذارم برم

يزدیمن که روز و شب قاط زدم برات ، هاشمی رو با کات زدم برات ، بذارم برم

فاطمه رجبیمن که جِر ميدم خشتکو به جات، لوله می کنم همه رو برات ، بذارم برم

الله کرم من که هی قمه می کِشم برات ، هر کيو بگی می کُشم برات ، بذارم برم

رامينمن که روزنامه می بندم به جات ، به ريش همه می خندم برات ، بذارم برم

جعفریمن که پارازيت می ريزم به جات ، حال مردمو می گيرم برات ، بذارم برم

صادق اريجانی من که عدل و داد ميارم برات ، عامل فساد ميارم برات ، بذارم برم

حسين فدايیمن که کهريزک می سازم برات ، به تجاوزاش مينازم برات ، بذارم برم

عسگر اولادیمن که بازارو چرخوندم برات ،سهم امامو ريختم رو عبات ، بذارم برم

محسنی اژه ایمن که هی خبر ميارم برات ، دستگاه شنود ميذارم برات ، بذارم برم

 
 
 

http://www.youtube.com/watch?v=ftI3B5kJSOI  فیلمی از گرامی داشته سالروز تولد اشکان سهرابی
Please forward this email to your friends



--
جمهوری اسلامی نمیخواهیم نمیخواهیم
حکومت ضد زن نمیخواهیم نمیخواهیم
********************************
Ma Hastim. setareh.Tehran


__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ