کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

[farsibooks] Re: جمهوری اسلامی توانست به فاصله فقط ۲۴ ساعت از اعدام‌ها یک ارتش سبز بسیج بکند

 



image

بسیج سبز فقط ۲۴ ساعت بعد از اعدامها ، دمها همه گرم!

 

جمهوری اسلامی توانست به فاصله فقط ۲۴ ساعت از اعدام‌ها یک ارتش سبز بسیج بکند. تحلیل‌گران می‌گویند مملکتی که پنج تا امام جمعه اینجوری داشته باشد حتماً باید سی میلیون ارتش سبز داشته باشد. قبلاً قرار بود مملکتی که بیست میلیون جوان دارد بیست میلیون بسیجی داشته باشد لیکن از وقتی که اسکلی مثل حسنی امام جمعه شد قضیه فرق کرد. بطورکلی جمهوری اسلامی همینجوری است، امامش سی سال پیش یک حرف‌هائی زد که الآن دو جور شده است: یا اگر همان حرف‌ها را بزنی خشتکت را سرت پرچم می‌کنند یا همان حرفها دقیقاً برعکس معنی می‌دهد. مثلاً امام گفت "من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم"، حالا با توجه به جریان همین ابیل فض رضازاده انگار که امام گفته باشد خودم معتاد نیستم ولی عملی‌ها را دوست دارم . یا مثلاً ایشان یکبار آرزو کرده بود "ای کاش منهم یک بسیجی بودم" . انگار که گفته باشد ای کاش منهم مثل اینا قاتل و قمه کش و خفت گیر بودم. البته این کارها برای امام عیب است ما هم الآن داریم شوخی می‌کنیم، مگه نه ؟!

موسوی و کروبی دیدار و گفتگو و بعد به تمام دنیا اعلام کردند. نامبردگان از همه خواستند که در راهپیمائی ۲۲ بهمن شرکت بکنند و به همین باحالی سوژه برای دستگیری این دو نفر در روز ۲۲ بهمن جور شد . توضیحاً اینکه همین دو نفر پارسال که هیچکس را برای شرکت در راهپیمائی دعوت نکرده بودند عیب داشت کیهان سیصدتا سر مقاله نوشت فاطی رجبی یکماه گیس و گیس کشی راه انداخت. بطورکلی همه عادت کرده‌اند که یک کار پارسال خیلی خوب باشد امسال همان کار بشود زنای محسنه. به همین مناسبت سبزها برای اولین بار بدلیل کشف مقدار انبوهی هوش نزد این دو نفر خوشحالی کردند. از قرار معلوم موسوی خوب به کروبی یاد داده که چه زمانی باید قبل از مناسبت دیدار گرم و صمیمانه کرد و بیانیه داد چه زمانی بعد از مناسبت. کروبی هم در عوض به موسوی یاد داد که وقتی دو نفر اعدام می‌شوند آدم باید اصولاً ناراحت بشود فوری یاد یک خاطره از امام راحل نیافتد ضمناً یک عکس العملی هم از خودش در کند!

چهارصدمین جلسه دادگاه دستگیر شدگان عاشورا که هرچی بیشتر برگزار می‌شود انگار به سبزها بیشتر خوش میگذرد برگزار شد. در این جلسه از کل متهمانی که عموماً با قطار به دادگاه آورده می‌شوند پنج نفر دیگر محکوم به محاربه شدند که چون خودشان قبلاً از قاضی تشکر کرده بودند قرار شد شب ۲۲ بهمن هر پنج تا با هم با یک طناب اعدام بشوند. رئیس دادگاه همچنین گفت ممکن است تا روز ۲۲ بهمن دادگاه سیصد مرتبه دیگر برای هیجده واگن از قطار متهمان تشکیل و پنجاه نفر دیگر هم بدلیل محاربه از قاضی تشکر بکنند که درآنصورت این پنج تا را ۱۲ بهمن اعدام می‌کنیم آن پنجاه تا را تا ۲۲ بهمن روزی پنج نفر تا ببینیم بالاخره سبزها می‌ترسند یا نه. وی در مورد زمان دقیق اجرای حکم اعدام گفت بستگی دارد خطبه های هفته آینده را خصوصاً در ارومیه کی بخواند!

در پایان سردار همدانی فرمانده سپاه محمد تهران گفت هر کسی روز ۲۲ بهمن بیاید راهپیمائی عامل بیگانه است. وی بلافاصله گفت: البته منو کشتن
 


__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ