کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

[farsibooks] در دیزی باز و گربه ای به نام جریانهای اقتدارگرا

 


http://negahedigar1.blogfa.com/post-538.aspx


باز هم سناریوی اعترافات جعلی:

در دیزی باز و گربه ای به نام جریانهای اقتدارگرا

 

کاویان صادق زاده میلانی

 

در حاشیه وقایع بعد از انتخابات امسال افتخار یک کردار سیاه و غیرانسانی دیگر نیز به دفتر اعمال جریانهای انحصارطلب و اقتدارگرا افزوده شد. سناریوی از پیش تدارک دیده شده ای که در آن با اعمال شکنجه و فشار فیزیکی و روانی تنی چند را وادار می کنند متن نوشته شده و تمرین شده ای را بخوانند. چنین عمل غیرانسانی دون شان جریانهای بالا نیست و با چنین حرکتی یک شکست اخلاقی و اجتماعی دیگر برای آنان کلید خورد.

تاریخ موارد زیادی از این نوع ابزارهای خشن تبلیغاتی دیده است و از پینوشه گرفته که مردم ناراضی و منتقدان را بازداشت و شکنجه و ازار با صندلی برق دارو اعدام محکوم می کرد تا همین کهریزک و فضای پسا انتخاباتی خودمان روش همان است که بود. مردم بیچاره و بی پناه را بازداشت کردن، محروم از غذا و خواب و خوراک و نور نگاه داشتن، بهم ریختن روان و همگنی روانی قربانیان، آزار فیزیکی و تهدید به مرگ کردن، در شرایطی که افراد بدون هرگونه حمایت و امنیت قضایی هستند از ویژگیهای ابزارهای سخت سپری شده هستند. حالا گیریم یکی دو اعتراف مسخره و فرمایشی بی ارزش را به نحوی غیراخلاقی اخذ کردید. آیا تهیه 50 ثانیه تصویر متحرک از تنی چند بازداشتی مضروب و آسیب دیده پس از یک ماه بازداشت هنر است؟ آیا مطالبات وسیع مردم و نارضایتی طیفهای بزرگی از دانشجویان، کارگران، صنفها، استعفای اساتید دانشگاه و ریزش سفارتیها، اینها همۀ نتیجه فعالیت شش یا هفت فعال جوان بهائی است؟ با کمتر از هزار اس.ام. اس؟ آیا بر توهماتی چنین دن کیشوت وار نباید خندید؟ حال می پرسم که حضور فعال یازده فعال بهائی به کنار آیا هیچ کس باور می کند که نیروهای مجاهدین خلق و سلطنت طلب با هم همکاری کنند؟ آیا تکلیف نیروهای امنیتی که به مردم شلیک کرده اند و مامور نیروی انتظامی که مردم بی پناه را با خودرو زیر می کنند چه می شود؟ اعترافات آنها کجا است؟ جریانهای اقتدارگرا و انحصارخواه و خودپسند توجه کنید: مطالبات مردم، مطالبات مردم است و در نهایت حاکمیت در برابر اراده و خواست مردم مسوول است. شکنجه و آزار و زجر فیزیکی بندگان خدا و سناریو سازی 47 ثانیه ای شما نه دردی از کشور دوا می کند و نه خریداری دارد، چه در جنبش سبز و چه در جنبشهای قرمز و سیاه و الوان دیگر.

بیش از بیست سال پیش بود که در حرکتی به همین اندازه مبتذل و بیانگر ناتوانی و ضعف نیروهای بهائی ستیز آقای دهقانی نامی در زیر شرایطی همینقدر سخت در تلویزیون ادعا کرد که جامعه بهائی با روشی محکم و حساب شده در راستای براندازی فعالیت می کند. کدام راستا و بر محور کدام روش؟ با احتکار لوازم یدکی پیکان! آنهم توسط یک فروشنده تنها وبا محتوای یک انبار!! نمایش و سناریو سازی امروز جریانهای انحصارطلب نیز همان قدر و ارزش اعترافات بیست سال پیش را دارند. اعترافی که از زندانی ممنوع الملاقات و در حبس انفرادی و زیر ازار بدنی گرفته شود و در محضر قاضی عدل پروری و با حضور وکیل مدافع و در بازجویی شفاف و غیرامنیتی با فراغت و طیب خاطر داده نشود کمتر از سی دی حاوی آن می ارزد.

برای حسن ختام سخن را با نقل قولی وصف الحال نشستهای امنیتی و شکنجه های متعارف در کهریزک و بازداشتگاههای اطلاعاتی بزرگ و اعترافات با صفای جریانهای بهائی ستیز از نهج البلاغه به پایان می برم و برای بازجویان و شکنجه گران نظام در ایفای نقش تاریخی (و پیشگویی شده) ایشان موفقیت آرزومی کنم—همان موفقیتی که خداوند شامل حال ابوجهل و ابولهب و شمر و یزید و سایر انحصارطلبان و کیهانیان در طول تاریخ نموده است.  

 خطبه 369

وقال عليه السلام : يَأْتِي عَلَى النَّاسِ زَمَانٌ لاَ يَبْقى فِيهِمْ مِن الْقُرآنِ إِلاَّرَسْمُهُ، وَمِنَ الاِِْسْلاَمِ إِلاَّ اسْمُهُ، مَسَاجِدُهُمْ يَوْمَئِذٍ عَامِرَةٌ مِنَ البُنَى، خَرَابٌ مِنَ الْهُدَى، سُكَّانُهَا وَعُمَّارُهَا شَرُّ أَهْلِ الاََْرْضِ، مِنْهُمْ تَخْرُجُ الْفِتْنَةُ، وَإِلَيْهِمْ تَأوِي الْخَطِيئَةُ، يَرُدُّونَ مَنْ شَذَّ عَنْهَا فِيهَا، وَيَسُوقوُنَ مَن تأَخَّرَ عَنْهَا إِلَيْهَا، يَقُولُ اللهُ تعالى: فَبِي حَلَفْتُ لاَََبْعَثَنَّ عَلَى أُولئِكَ فِتْنَةً أَتْرُك الْحَلِيمَ فِيهَا حَيْرَانَ، وَقَدْ فَعَلَ، وَنَحْنُ نَسْتَقِيلُ اللهَ عَثْرَةَ الْغَفْلَةِ.    

بر مردم روزگارى خواهد آمد كه در بين آنان از قرآن جز رسمش ،واز اسلام جز نامش باقى نماند. مساجدشان از جهت‏بنا و ساختمان آباد اما از جهت ‏هدايت ‏خراب، ساكنان و آباد كنندگان آن بدترين مردم روى زمينند، فتنه و فساد از آنان بر مى‏خيزد و خطاها در آنها لانه ميكند. آن كس كه از فتنه‏ها كناره‏گيرى‏كرده او را به آن باز مى‏گردانند و هر كسى كه از آن دنبال مانده، به سوى آن سوقش‏مى‏دهند خداوند سبحان مى‏فرمايد: به ذاتم سوگند! بر آنان فتنه‏اى برانگيزم كه عاقل و بردبار در آن حيران ماند. و هم اكنون اين كار انجام شده.و ما از خداوند خواستاريم كه از لغزش‏هاى غفلتهاى‏ما در گذرد 

 --------------------------------------------------------------------



__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ