کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

[farsibooks] bahai email 5

 

http://homanews.blogspot.com/

http://artbab.blogspot.com/

http://bah19.blogspot.com/

http://babmagzin.blogspot.com/

http://babbaby.blogspot.com/

http://homapic.blogspot.com/

http://babten.blogspot.com/

http://homanews.blogspot.com/2009/09/blog-post_9773.html

http://homanews.blogspot.com/2009/09/blog-post_8374.html

http://homanews.blogspot.com/2009/09/blog-post_19.html

http://artbab.blogspot.com/2009/09/blog-post_1343.html

http://bah19.blogspot.com/2009/09/blog-post_20.html

http://babbaby.blogspot.com/2009/09/blog-post_18.html

نوشته یک مورخ
ارسال شده توسط هما در زمان 1:45 PM
مسئولین عزیز و محترم فارس نیوز و شیعه آنلاین و برادرانم در صدا و سیما و سایت ها و وبلاگها و دوایر دولتی و خصوصی
من از همه شما پوزش می طلبم من به عنوان یک بهائی باید از تک تک شما معذرت بخواهم زمانی که مشاهده می کنم که قلم در دستان شماست و براحتی از مسائلی می نویسید که به شما یا دیکته شده است یا از روی تعصب و غرض ورزی می نویسید و مسئول ان نوشته ها من و سایر بهائیان هستیم که در بیان حقایق کوتاهی کردیم و متاسفانه هنوز هم نتوانستیم آنگونه سعی و تلاش کنیم که بدانید حقیقت چیست .
شاید بخاطر عامل نبودن من و امثال من به بیانات الهی باشد یا به عدم توجه به فرمان ملکوتی تبلیغ است که هنوز در کشور مقدس ایران شما نمی دانید یا نمی خواهید بدانید که ستایش خدا منحصر به شما نیست و فقط لازم نیست به زبان شما خدا را ستایش کرد و اگر کسانی خدا را به نام های دیگر ستایش می کنند و شما این ستایش را درک نمی کنید مقصر من و امثال من هستند که هنوز در خانه نشسته ایم و شما که همسایه من هستید از کلیسای من سئوال می کنید در حالی که صد سال من با شما همسایه هستم هنوز نمی دانید که من مسیحی نیستم و کلیسائی ندارم و مکان عبادت مرا دوستان شما مصادره کرده اند و این ندانستن شما از کوتاهی من است و من از شما پوزش می طلبم .
اگر آیات عظام در منابر می گویند بهائیان تفرقه ایجاد می کنند بدان علت است که من هنوز با آن آیت الله صحبت نکردم و چرا صحبت نکردم ؟ شاید ترس از زندان بوده یا هر دلیلی دیگر ولی دلیل منطقی نیست .
اگر در شیعه آنلاین و فارس نیوزو صدا و سیما و سایر رسانه ها نویسندگان محترم از وابستگی و جاسوسی من می گوید ایشان زیاد مقصر نیستند چرا که شاید هنوز با یک بهائی مواجه نشده و حتی یک خط از کتاب بهائی ندیده و فرق بهائی و وهابی را نمی دانند و من پوزش می طلبم و امید وارم بتوانم به تدریج بیاموزم که شما هم بسیار دوست داشتنی هستید چرا که مولای من این گونه فرموده ولی من گاهی از شما دل چرکین می شوم و نباید اینگونه باشم . و به شما خوب توضیح ندام که بهائی در سیاست دخالت ندارد و جاسوس بهایئ در طول 166 سال وجود خارجی نداشته است و تا ابد نخواهد داشت و بیان من قاصر بوده است .
مولای من فرموده در حق دشمنانم دعا کنم و شاید من از صمیم قلب این دعا را زیارت نکردم تا در شما اثر نماید و آرزو مندم تا بتوانم قلبم را هر روز صاف تر نمایم تا بتوانم اول قلب شما را راضی نمایم که من هم خدای یگانه را ستایش می کنم و من هم پیامبر خدا را اطاعت می نمایم و من هم احکام و تعالیم الهی را رعایت می نمایم و اگر شما اینها را نمی دانید یا نمی خواهید بدانید بیشتر کوتاهی از من بوده تا شما چرا که در قلب شما ؛ حق نوری قرار داده است که من باید آنرا کشف نمایم نه تاریکی و ظلمت مستولی بر این نور را .
وقتی به وبلاگهای بهائی نگاه می کنم که هر چند ماه هم مطلبی اضافه نمی کنند و کم کاری می کنند وقتی نویسندگاه بهائی را مشاهده می کنم که کمتر دست به قلم می برند و وقتی در موتور های جستجو کلمه بهائی را می گردم اثر زیادی از نوشته های جوانان با سواد مشاهده نمی کنم احساس خجالت به من دست می دهد .
من آرزو مدم که به زودی شاهد حرکتی از جانب خودم باشم و سعی می نمایم با این مطالب ناقص و کم اثر خودم دوستان دست به قلم را به عرصه بیاورم شاید بار گناهان من کم شود .
زمانی که دوستان قدیمی و صمیمی من اموال مرا به تاراج بردند و زندگی مرا سیاه نمودند و خانواده مرا دچار فشار و تنگنا کردند و دادگستری قدمی که بر نداشت بلکه ایشان را حاکم کرد این نشان از کم کاری من دارد که نتوانستم آنان را آنگونه عاشق حق بسازم که تصور خیانت نکنند و دست روی قران به دروغ نگذارند و تهمت و قسم به مقدسات در راه بدست آوردن مشتی ریال نداشته باشند
من مقصرم که بعد از 166 سال هنوز دوستان من نمی دانند که من هرگز لب به مشروب نزدم و ایشان نمی دانند که تعالیم دیانت و آئین من چیست . چون من کوتاهی کردم . آنان وقتی تهمت و دروغ ازدواج با محارم که یک تهمت کثیف است را می شنوند با آنکه سالها با من دوست هستند ولی از دقایق آثار آگاه نیستند و تحت تاثیر این قلم های گمراه ریالی قرار میگیرند چرا که من در طول سالها از قیمت مسکن و ماشین بیشتر گفتم تا از مائده آسمانی .
پوزش مرا قبول نمائید . که نتوانستم از شما بخواهم که بفهمید دختران و پسرانی که در روستاها و شهرها به عشق ایران زمین خدمت کردند و الان ماهها است که در انفرادی هستند جرمشان اختلال در امنیت نبوده و اگر شما جناب قاضی که این احکام را صادر کردید و واقعا از نیت اینان آگاه نبودید مرا را ببخشید که ساعتها پای تلویزیون بودم بجای اینکه منزل شما بیایم و بدون ترس بگویم سواد آموزی و آموزش و بهداشت و کمک به محرومین وظیفه ماست نه نقشه ما .
شرمنده هستم اگر کار و زندگی آنقدر مرا اسیر کرده است که وقتی قبرستانها با لودر با خاک یکسان می شوند و وقتی مغازه ها آتش می گیرند و وقتی جوانان از کنکور و تحصیل محروم می شوند و زمانی که همه کارمندان اخراج می شوند و تمام اموال غصب و غارت می گردد من بجای پیگیری از ایشان مجبور هستم حداقل معاش را فراهم کنم . و نتوانم بارها و بارها تذکر دهم که این اعمال شما رضای خدا را شامل نمی شود و من چقدر باید سعی بیشتر می کردم که شما در زمان شلاق زدن بر شهدا و اصفیا قدری بیشتر به فکر فرو می رفتید و سی سال است که کم تلاش کردم و شاید باز هم بخواهید با شلاق و اعدام بهشت را بدست آورید و من چرا نگفتم که این راهش نیست ؟
نه سی سال که بیش از صد سال است که من کوتاهی کردم و نتوانستم به شما عزیزان بگویم به خدا ما بهائیان عاشق ایرانیم و تا به امروز و تا به ابد در ایران به کشور محبوبمان خدمت خواهیم کرد و استقامت خواهیم کرد آیا شما کدام بهائی را سراغ دارید که جز این باشد و اگر نمی دانید شرمندگی من بیشتر می گردد .
نه زمانی که بیشتر می بینم این پوزش عمیق تر می گردد زمانی که شما ابراهیم خلیل را در آتش افکندید من ساکت بودم و زمانی که موسی را آزار دادید سخنی نگفتم و زمانی که مسیح را به صلیب کشیدید صدها سال حرکتی نکردم و زمانی که محمد حبیب خدا را داندان شکستید به دفاع برنخواستم باب و بیست هزار همراه قائم را به توپ بستید و آرام نشستم و جمال قدم را چهل سال تبعید کرده به سجن اعظم فرستادید . و لب نگشودم شرم باد بر من که دیدم و نگفتم
آه خدایا این شرم من کی به پایان می رسد که خود را مومن به تو میدانم و در برابر ظلم این گونه در بستر غفلت آرامیده ام ؟
برادر ایرانی من قلم بدست میگیرد و فرمان زندان و شکنجه و اعدام صادر می کند و من در سراسر جهان آرام فقط تماشا می کنم .
او بنزین روی پیرمردی میریزد و او را به آتش می کشد و من توان نوشتن شرح تاریخ او را حتی ندارم .
استخوانهای تک تک شهدا خرد شده بود و من نمی دانم کدام دست بود که توانست چنین کند و چرا من او را آگاه نکردم ؟
مرا ببخشید می دانم وقت تنگ است اما .....
هما هوشمند 28/6/1388

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

PC-to-PC calls

Call your friends

worldwide - free!

Dog Groups

on Yahoo! Groups

Share pictures &

stories about dogs.

Y! Groups blog

The place to go

to stay informed

on Groups news!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ