کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

[farsibooks] Tuesday 22 September 2009 Shahrivar 31st 1388, Fwd: بالاترین

 


From http://balatarin.com FYI...


---------- Forwarded message ----------
From: بالاترین <dailyemail@balatarin.com>
Date: 2009/9/22
Subject: بالاترین
To: iskandar.hai@gmail.com


بالاترین


هموطن ، ما تو ایران خون دادیم و کتک خوردیم ، شما از یک بلیط رفت و برگشت و یک کیلو گوجه فرنگی دریغ نکن

Posted: 22 Sep 2009 12:09 AM PDT

هموطن عزیز ، / 30 سال درد دوری از وطن دوری از خاکی که از اون ساخته شدی و به اون بر می گردی ، دیدن این همه ظلم و ستم ، کشتارهای سال 1367 ، قتلهای مظلومان زنجیره ای ، طولانی کردن جنگ و کشته شدن هزاران فرزند پاک ایران ، خون ندا رو صورتش ، دربدری مادر سهراب جلوی اوین و جاهای دیگه ، شکنجه و تجاوز ، غارت اموال کشور متمدن ما برای توسعه جنگ و خونریزی به خارج کشور ، مشاهده جوونهای پیر و فقیر کشوری ثروتمند ،کتک خوردن خاتمی روز 25 خرداد و روز 27 شهریور ، حملات به کروبی و احتمال آغاز اتهام ها و اعدامهای سران اصلاحات ، تنهایی و غربت موسوی و اشک رهنورد و ... / همه اینها دلیلی نمی شه برای خرید یک بلیط و یک کیلو گوجه فرنگی برای زدن تو سر دیکتاتور . اگه حق ما بچه های داخل رو نخورده بودند ما خودمون می اومدیم اونجا ، ولی شما برید و نشون بدید که خون ایرانی چقدر مقدسه و ارزش هر گونه از خودگذشتگی رو داره .
با ۳۵۲ امتیاز و ۱۰۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

هاشمی رفسنجانی در نماز عید فطر ا.ن را تحقیر کرد (ویدیوی جدید)

Posted: 22 Sep 2009 12:19 AM PDT

این ویدیو در جواب آنانی است که هاشمی رفسنجانی را به دلیل حضور در نماز عید فطر متهم می کنند. هاشمی به رغم اصرار بعضی ها از نشستن در کنار ا.ن خودداری کرد. به واکنش احمدی نژاد توجه کنید!
با ۲۵۶ امتیاز و ۵۱ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

وقتی فرق ولایت به معنی استان رو با ولایت به معنی رهبری نمی فهمند، به کلمه اول توجه کنید.

Posted: 21 Sep 2009 09:44 PM PDT

به کلمه اول توجه کنید.
با ۲۳۸ امتیاز و ۴۳ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

لحظه ورود هاشمی به صف نماز عید فطر و امتناع وی از ایستادن در کنار احمدی نژاد

Posted: 22 Sep 2009 01:37 AM PDT

به رغم تلاش سردار وحید، هاشمی از ایستادن در کنار احمدی نژاد امتناع مینماید
با ۲۱۹ امتیاز و ۵۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

بی شرف ها خجالت نمیکشید؟آدم حرف زدن حجاریان رو میبینه گریش میگیره

Posted: 22 Sep 2009 11:45 AM PDT

چطور روتون میشه؟ به خدا آدم حرف زدن حجاریان رو میبینه گریش میگیره.خجالت نمیکشید که با این مرد این کارا رو میکنید؟از این کارا چی میخواهید نتیجه بگیرید؟ تف به روی بی شرفتون
با ۲۱۸ امتیاز و ۴۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

تو از جانم فدای ایران چه میفهمی اقای قرائتی...؟ بخدا هیچی...هیچی...!

Posted: 22 Sep 2009 09:18 AM PDT

جناب قرائتی فرمودن: به من گفتند يك عده‌اي در روز قدس شعار داده‌اند كه "نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران "، اگر اينطور است پس نمازتان را هم تغيير بدهيد و بگوييد "السلام علينا و علي ايرانيان" درحالي كه بايد بگوييم "و علي عباد‌الله صالحين" يعني هرجا بنده صالحي هست بايد كمك كنيم. "نه غزه نه لبنان " مي‌داني يعني چه؟ يعني "نه قرآن ". خدمت ایشون عرض میکنم اون زمانی که شما گوز رو به شقیقه ربط می دادی و عوام هم عین گوسفند سرشون رو تکون میدادن و بعضا خوشمزگی هایی هم می کردی تا منبرت خسته کننده نباشه، گذشت. حاج آقا….! قطعا اینقدر نافهم نیستی که معنی این شعار رو نفهمی و عمدا خواستی مسیر این شعار رو منحرف کنی…! وقتی داره به هر نحوی به خودمون و حق و حقوقمون تجاوز میشه چطور می تونیم به فکر غزه و لبنان باشیم….؟ آقا جون تو اگه دزد از دیوار خونه ات بیاد بالا شروع کنه به دست اندازی به جان و مال و ناموست اونوخ میری بیرون تا دزدی که رفته خونه همسایه رو بگیری …؟ مال و ناموس خودت پشم…؟ آقای قرائتی شماهایی که خودتون رو بزور چسبوندین به قرآن و خدا و پیغمبر وقتی میبینید در خطرید همه چی رو تحریف میکنید…خجالت بکشید…! آقای قرائتی نه غزه نه لبنان یعنی نه تفکر تو و نه تفکر امثال تو که گه زدین به این مملکت…! حالا شما اگه از این شعار هراس داری میتونی ربطش بدی به قرآن که اگه قرآن یعنی شماها و تفکر شماها من اون قرآن رو هم قبول ندارم….!
با ۱۹۱ امتیاز و ۵۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

پاسخ کوبنده آیت الله منتظری به اظهارات علی خامنه ای در باره اقرار متهمان

Posted: 22 Sep 2009 12:41 PM PDT

آیت الله منتظری در پاسخ به نامه میر حسین موسوی، پاسخی کوبنده به آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران، داده و گفته است: متأسفانه بعد از انتخابات ، عده اى از نخبگان و فعالان سياسى و مطبوعاتى‏ ‏بازداشت شدند و برخلاف شرع و قانون براى اعتراف گيرى هاى‏ ‏غير حقيقى و دروغين مورد فشار قرار گرفته و اعترافات بعضى آنان از‏ ‏رسانه هاى عمومى پخش گرديد، و اين مسلم و بديهى است كه اقرار‏ ‏شخص بر عليه شخص ديگرى در چنين شرايطى معتبر و مسموع نيست ;‏ ‏بلكه آنچه بيشتر مورد تأكيد روايات مستفيضه مى‎باشد اين است كه حتى‏ ‏اقرار شخص بر عليه خودش در زير هر گونه فشار و شكنجه اعم از تهديد،‏ ‏تجريد، حبس ، ترس و مانند آن اعتبارى نداشته و مسموع نمى باشد. (وسايل الشيعة ، جلد 18، صفحه 497 و 498; و دراسات فى ولاية الفقيه ، جلد دوم ، صفحه ‏ ‏378). ‏ ‏و اجتهاد در مقابل نص اين روايات ، صحيح نيست ; و نظردادن در مقابل‏ ‏آنها بدعتى واضح است ، و اصل "اقرار العقلاء على انفسهم جايز" فقط در‏ ‏شرايط عادى و بدون اعمال زور و فشار نافذ است . ‏ ‏علاوه بر اين ، در اصل سى و هشتم قانون اساسى آمده است : "هر گونه‏ ‏شكنجه براى گرفتن اقرار و يا كسب اطلاع ممنوع است . اجبار شخص به‏ ‏شهادت ، اقرار و يا سوگند مجاز نيست ; و چنين شهادت و اقرار و سوگندى‏ ‏فاقد ارزش و اعتبار است . متخلف از اين اصل طبق قانون مجازات‏ ‏مى‎شود." طبق عموم و اطلاق اين اصل ، هر گونه شكنجه اى براى‏ ‏اعتراف گيرى و كسب اطلاعات مجازات دارد، و اقرارها و اعترافات گرفته‏ ‏شده از اين طريق نيز ارزش و اعتبارى ندارد. روشن است كه حبس در سلول انفرادى بويژه در دراز مدت كه متهم را‏ ‏زير فشار وادار به اعتراف مى‎كند از مصاديق بارز شكنجه است ; و با‏ ‏اعمال فشار و شكنجه ، مخصوصا به شكل وحشتناكى كه در دوره اخير انجام‏ ‏شده و شرايط غيرعادى كه در پى آن وجود دارد، اعترافات متهم حتى بر‏ ‏عليه خودش نيز معتبر و مسموع نيست ; حتى اگر متهم بارها در آن شرايط و‏ ‏از طريق مصاحبه و ميزگرد اعتراف و اعلام كند كه خطا كرده و مرتكب‏ ‏اشتباه و جرم شده است ، اعترافات مكرر با وجود آن شرايط در بى اعتبار‏ ‏بودن ، حكم همان اعتراف اوليه را دارد.
با ۱۷۳ امتیاز و ۱۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

مرتضی حیدری برایت متاسفم...واقعا متاسفم.....

Posted: 22 Sep 2009 12:13 PM PDT

چگونه است که نگاهت به نگاه حجاریان گره میخورد و نمی لرزی از ترس ...نمی لرزی از درد...نمی لرزی از شرم......؟؟؟
با ۱۶۷ امتیاز و ۱۷ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

خاتمی:با اصرار بر ایراد تهمت‌های ناروا،میزان صداقت دروغ‌‌پردازان (کیهان و ایرنا) در ادعای پیروی از رهبری مشخص شد

Posted: 22 Sep 2009 06:22 AM PDT

به دنبال انتشار مطالبی مبنی بر دیدار سید محمد خاتمی و جورج سوروس توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و به دنبال آن روزنامه کیهان، دفتر سید محمد خاتمی با انتشار اطلاعیه‌ای ادعاهای مطرح شده را تکذیب کرد. به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، متن این اطلاعیه بدین شرح است: به نام خدا با تأسف فراوان هر روز شاهد ادعاهای بی‌اساس نسبت به شخصیت‌های انقلاب و کشور و افراد و شهروندان و ایراد تهمت‌های ناروا به آنان هستیم. این امر اگرچه تازگی ندارد ولی اصرار بعضی محافل و رسانه‌ها بر این اقدام زشت، بعد از بیانات روشن رهبری معظم در خطبه نماز عید فطر درخور تأمل است و نشان‌دهنده میزان صداقت دروغ‌‌پردازان در ادعای پیروی از رهبری است. آنچه به نقل از فردی به نام جرج سوروس در پاره‌ای مطبوعات و رسانه‌ها آمده یا تیتر سازی شده است اساساً فاقد صحت است. سید محمد خاتمی نه این شخص را می‌شناسد و نه طبعاً در داووس یا جای دیگری با ایشان دیدار و گفت‌و‌گوی شخصی یا مشخصی داشته است. البته در مجامع فراوان بین‌المللی که ایشان شرکت یا سخنرانی کرده‌اند شنوندگان فراوان داشته است و مطالب بیان شده توسط ایشان کاملاً روشن است و مسؤولان عالی رتبه نیز مرتباً چه به صورت مکتوب و چه شفاهاً در جریان قرار گرفته‌اند. همچنین متن سخنان و مصاحبه‌ها و مطالب ایشان نیز در رسانه‌های جهانی و ایرانی به موقع منعکس شده است. گرچه این دروغ پردازی‌ها و تهمت زنی‌ها در وجدان بیدار مردم شریفی که اسلام و ایران و آزادی و پیشرفت و حرمت انسان را می‌خواهند، بی اثر بلکه دارای اثر معکوس است، ولی از بداخلاقی در جامعه و نظامی که باید مهمترین شاخصه آن راستی و اخلاق باشد به خدا پناه می‌بریم!! سی و یک شهریورماه 1388 دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی
با ۱۶۷ امتیاز و ۲۸ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

پوستر ضد احمدی نژاد بر روی کامیونی در خیابانهای نیویورک

Posted: 22 Sep 2009 04:35 AM PDT

عکس / عکس تکمیلی در بخش نظرات
با ۱۶۵ امتیاز و ۱۳ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

آغای خامنه‌ای!‌ ای کاش شرم میکردی از دیدن چهره بیمار حجاریان روی ویلچر

Posted: 22 Sep 2009 12:41 PM PDT

ای کاش در این روز‌های آخر قبل از سقوط کمی‌ فکر میکردی و دست از این بازی کودکانه بر میداشتی. نمیدانم چه می‌گذرد بر تو این روزها و شب‌ها که هفتاد سال عمرت را بر باد رفته میبینی‌، می‌دانم سخت است پذیرفتن شکستی به این بزرگی‌. دردی بزرگ درونت را آزار میدهد وقتی‌ میبینی‌ نزدیکترین دوستانت امروز بزرگترین دشمنانت شده اند. اما در این میان که خشمگینی از زمین و زمان و به دنبال انتقام، چنگ بی‌ رحم مزدورانت بر گلوی سعید و دیگر گروگانان ملت روح ما را سخت تر میخراشد. به دنبال آنی‌ که ما را سست کنی‌ از ادامه راه. چرا که گمان میکنی‌ رنج دیدن حجاریان ما را نا امید می‌کند از ادامه راه. اما باید بدانی که ما به همراه سعید سقوط تو را نظاره می‌کنیم و جشن خواهیم گرفت.
با ۱۵۷ امتیاز و ۱۳ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

مرتضی حیدری! خجالت بکش

Posted: 22 Sep 2009 12:38 PM PDT

اما وقتی سعید حجاریان زبان باز کرد تنم لرزید با کلمات بریده بریده متنی که جانیان رژیم خامنه ای آماده کرده بودند را میگفت. لحظه ای دوربین چرخید و بعد مجری برنامه را نشان داد باورم نمیشد مرتضی حیدری بود. این مرتضی حیدری جایگاهی نزد اصلاح طلبها داشت اما امشب در حد ایمان مراتی وطن فروش خودشو پایین آورد. دلم میخواست داد بزنم کثافت! بس کن خجالت بکش چطور میشه جلوی کسی نشست که حرف زدن براش سخته و ازش اعتراف گرفت؟ جناب حیدری این نانی که برای زن و بچه ات میبری از گوشت سگ حرامتره! من همیشه فکر میکردم شما گویندگان صدا و سیما مجبورید دروغ بگید اما جناب حیدری مجبور نبودید به این مصاحبه دروغین تن بدید و رها میکردید دیوانگانی که این سناریو را نوشتند یه فکری هم برای مجریش بکنن مثلا همون ایمان مراتی را استخدام میکردن این کار شما خیانت به همه کسانی بود که جانشان را در دستشان گرفتن و دارن برای آزادی تو مبارزه میکنن تویی که از هم اکنون ننگ است که لقب هموطن بتو داد! اینرا بدان تو و رییس هایت در فردای ایران باید پاسخگو باشید
با ۱۴۹ امتیاز و ۱۵ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

آقای رفسنجانی حجت تمام شد علما هم با شما هستن کلک ایشان را بکن

Posted: 22 Sep 2009 01:11 AM PDT

جناب آقای هاشمی رفسنجانی ، دیگه چه دلیلی برای تداوم رهبری علی گدا مانده همه چی رو شده از قتل و دروغ و خیانت در امانت و نقض عدالت در بیدادگاهها و استفاده ابزاری از دین و تهدید ملت و تاراج و دزدی میلیاردی و این اخیر مهمتر اینکه دیگه هیچ کس از علما و حوزویان متشرع هم این آدمو نمیخوان لطفا امروز در جلسه خبرگان کلک ایشون رو بکن و گر نه به مردم مدیون میشی .همین.کلیک نکنید.
با ۱۴۷ امتیاز و ۳۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

۲۰:۳۰ خر خودتی!

Posted: 22 Sep 2009 11:21 AM PDT

باز هم 20:30 شاهکار کرددر مورد سعیده پور آقائی 1. در صحنه اول که 20:30 گفت این فیلم توسط آشناهاشون گرفته شده سعیده خانم همان لباس هائی تنش بود که موقع مصاحبه تنش کرده بود مورد دوم اینکه جالب بود اینکه سعیده 2 ماه از خانه فرار کرده بود یکی دیگه ازش نگهداری میکرد...جالبه نه؟ اصولا به همچین دخترای که از خونه فرار می کنن مودبانه می گن دختر فراری یا خیابانی.....چطور خانواده ی بودن که بون نگرانی دختره را برگردوندن ؟ و............ دوستان فیلم را در قسمت نظرات قرار بدهید....
با ۱۳۲ امتیاز و ۳۴ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

امشب منطق بیست و سی ترکوند!سعیده واسه اینکه مامانش نگران نشه که پاش شکسته دو ماه قایم شده!

Posted: 22 Sep 2009 11:09 AM PDT

خنده دار بود! اینا می خواستن قضیه ترانه موسوی رو خراب کنن اومدن یه سناریو نوشتن خودشون ختم وو اینا گرفتن که بعد دوماه بعد بیان بگن این دروغه... بابا اینا یه کارم بلد نیستن درست انجام بدن آخه! حرفای دختره خیلی مسخره بود! یعنی چی پام شکست نرفتم خونه که مامانم حالش بد نشه! آخه شاهکار! دوماه مامانت ازت خبر نداشته باشه نگران نمی شه؟ اونوقت پات بشکنه نگران میشه؟؟؟ اینم شد منطق؟ می ذارم تو بخش سرگرمی چون واقعا سرگرمیه!
با ۱۳۰ امتیاز و ۷ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

پوستری بسیار زیبا روی کامیونی در نیویورک: قتل، شکنجه و تجاوز؛ احمدی نژاد مسوول است

Posted: 22 Sep 2009 09:10 AM PDT

کاری تبلیغاتی از سازمان حقوق بشر در راستای دفاع از ستم دیدگان و شکنجه شدگان بعد از انتخابات ایران. جالب است که این تبلیغات همزمان با سفر احمدی نژاد به نیویورک انجام شده است. 
با ۱۲۰ امتیاز و ۶ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

پس از ترانه موسوی و سعیده پورآقایی برنامه ۲۰:۳۰اعلام کرد : شخصی بنام میرحسین موسوی وجود خارجی ندارد!

Posted: 22 Sep 2009 11:58 AM PDT

در این فیلم که با هنرمندی حاج عزت ضرغامی در نقش میرحسین اجرا شد گفته شد که میرحسین وجود فیزیکی نداشته و فقط یک اکانت اینترنتی در فیس بوک بوده ا.ن هم با تایید سر گفت مدارکش در اینترنت موجوده!
با ۱۱۸ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

شوی تلویزیون ضرغامی با اسیران جنبش سبز و با اجرای مجری منفور ملت مرتضی حیدری شروع شد.

Posted: 22 Sep 2009 12:12 PM PDT

شوی تلویزیون ضرغامی با اسیران جنبش سبز و با اجرای مجری منفور ملت مرتضی حیدری شروع شد.
با ۱۱۷ امتیاز و ۱۱ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

ریاست جمهوری موسوی و عزل خامنه ای حداقل خواسته امروز جنبش سبز است

Posted: 22 Sep 2009 11:15 AM PDT

چند وقت حرف از این بود که خواسته مردم از جنبش سبز چه چیزی هست. خیلی راحت میتوانیم بگوییم ریاست جمهوری موسوی و عزل خامنه ای حداقل خواسته امروز جنبش سبز است. با این کشتار وحشیانه و قتل عام مردم فکر میکنم حداکثر خواسته های مردم چیزی فراتر از اینها باشه و تعداد آن ها هم خیلی هم زیاد است.
با ۱۱۳ امتیاز و ۱۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

Chris de Burgh شب گذشته در کنسرت خود در آمستردام ضمن ابراز همبستگی با مردم ایران با دستبند سبز به صحنه رفت.

Posted: 21 Sep 2009 10:38 PM PDT

Chris de Burgh استاد آواز و خواننده مشهور جهان، شب گذشته (۲۱ سپتامبر) در کنسرت خود در آمستردام (هلند) ضمن ابراز همبستگی با مردم ایران و پوشیدن دستبند سبز آرزو کرد تا می توانست کنسرت خود را برای جوانان ایران برگزار نماید. او آهنگی را به ندا (آقا سلطان) که در خوادث خیابانی در ایران درگذشته تقدیم کرد. همچنین از طرف مردم ایران آهنگ من همه جهان را دوست دارم را به همه مردم دنیا هدیه کرد. Chris de Burgh به شدت از طرف ایرانیان حاضر مرد ابراز احساسات قرار گرفت و مرتبا به زبان فارسی " دوستت دارم" را در آهنگ خود تکرار میکرد.
با ۱۱۰ امتیاز و ۱ نظر فرهنگ و هنر فرستاده شده در بخش
نظرات

گاف های امشب 20:30

Posted: 22 Sep 2009 12:09 PM PDT

امشب بار دیگر ۲۰:۳۰ کذاب به تکذیب یکی دیگر از کشته شدگان پرداخت.....سعیده پور آقایی....اما چند نکته در اعترافات او و مادرش ( که هر دو از ذوب شدگان هستند) جلب توجه میکرد. به این نکته نیز باید اشاره کرد که مهدی کروبی در آخرین نامه اش آورد که اطلاعات در مورد این خانم اشتباه بوده و در جلسه با هیات حقیقت!!!!یاب به آن اشاره کرده بود این سوال را مطرح کرده بود که چرا در مورد ترانه موسوی این غوغاها که به پا شد سریعا پس از افشای او فروکش کرد؟؟.....اما گاف های تئاتر امشب: ۱. دختر جوان اذعان کرد که از تراس منزل به پایین پریده و پایش دچار شکستگی شده بود!!!! اما اگر با دقت تمام صحنه ها را رصد می کردید متوجه میشدید که ماموران امنیتی(همان دروغ پردازان ۲۰:۳۰) وقتی زنگ آپارتمان آنها را زدند واحد ۱۲ را فشردند....با فرض اینکه این آپارتمان در هر طبقه ۴ واحد داشته باشد با احتساب طبقه همکف(همان لابی) می شود ۴ طبقه!!!!! از ۴ طبقه چگونه خودش را پرت کرده پایین و زنده مانده!!!؟؟؟ آیا قصد خودکشی داشته یا آرتیست و بدلکار بوده؟!!؟؟؟ ۲. مادر این خانم ادعا می کرد که به هیچ کس نگفته بود که وی از خانه بیرون زده است اما کاش میگفت که چگونه عکس دخترش از خانه بیرون رفته است!!!! (قبل از مراسم ختم) ۳. این خانم جوان عملی انجام داد که آدم شگفت میماند!!!! به نظر شما چقدر پول گرفته تا در تلویزیون ضرغامی و دوستانش به فراری بودن خود اعتراف کند!!!؟؟؟ حتی دختران و زنان بد کاره نیز حاضر به صحبت جلوی دوربین نیستند و اصرار بر محو کردن یا شطرنجی کردن چهره دارند...شگفتا کسی که ادعای آبرو!!! می کند اینگونه بی حیاوار برای مطامع سیاسی کج عده ای کوتوله سیاسی جلوی دوربین و چشم هزاران نفر بر فراری بودن خود اصرار می ورزد!!! ۴.این خانم فراری از ریخته شدن آبروی!!! خود توسط جریان های سیاسی!! گلایه مند بود!!! اما بهتر است به وی متذکر شوند که کدام روزنامه بر فراری بودن وی اصرار ورزید و در متن خود آورد که او سابقه ۳ بار فرار از خانه دارد و اینبار نیز از خانه فرار کرده.....آیا روزنامه ی ذوب شده و امنیتی به جز کیهان شریعتمداری این ادعاها را منتشر کرد؟؟؟ پس بهتر است تنها به کاغذ های ارئه شده توسط بازجویان ۲۰:۳۰ اکتفا نمی کرد و کمی هم عقل نداشته خود را به کار می انداخت....البته کسی که در تلویزیون به فراری بودن خود اعتراف میکند انتظاری بیش از این نیست.....
با ۱۰۰ امتیاز و ۱۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

احمدی نژاد در مراسم رسمی بدرقه سفر به نیویورک / شلوار کتان چروک کرم رنگ +کاپشن کرم رنگ+ کفش مشکی

Posted: 22 Sep 2009 09:59 AM PDT

این آقا میگه من نماینده مردم ایرانم / قابل توجه آقای بیژن طراح لباس
با ۹۹ امتیاز و ۲۴ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

زندان محلي مناسب براي تفكر!

Posted: 22 Sep 2009 12:38 PM PDT

عطريان فر و شريعتي در اعتراف تلويزيوني امشب: "شرايط زندان براي تفكر بسيار مناسب است!!" بر اين اساس پيشنهاد مي شود در كنار همه ي دانشگاهها و مراكز تحقيقاتي يك زندان هم براي متفكرين و دانشمندان درست كنند. آنوقت هر وقت دانشمندي به مشكل فكري برخورد كرد اعلام مي كند تا بلافاصله او را به زندان بيافكنند براي يافتن راه حل مشكل علمي اش!
با ۹۹ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

نامه عمیق و زیبای پرویز مشکاتیان در حمایت از میرحسین موسوی

Posted: 22 Sep 2009 08:02 AM PDT

..... مردم (عوام) از بزرگان خود بزرگی و دوراندیشی نمیخواهند، بلكه دهانی گشاد برای پرگویی و نانی بخور و نمیر میخواهند. در فضای كنونی میهنم معتقدم كه یك سری هستند كه به هر حال رای میدهند و جماعتی وجود دارد كه به هر حال رای نمیدهند. روی سخن من با آن عده از مردم است كه دل در گرو دموكراسی دارند و برای آبادی و آزادی دریافته‌اند بیدغدغه نیستند و به صرافت نیز دریافته‌‌اند كه رهایی یك شب اگر هم به دست‌ آید زود از دست خواهد رفت. البته نه به این كندی كه گاه شگفتم میزند كه ما چگونه از عصر حجر تاكنون به در آمده‌ایم. به گفته خودم در چكامه ققنوس از تك بوته‌های آزادی برای ققنوس آشیانه میسازند و اما آنچه‌هایی كه آنها را از شور و شوق اندكی واپس میزند یكی همین نظارت استصوابی است كه مانع از آن است كه مقوله‌ای به نام شایسته‌سالاری یا فرهیخته‌انگاری به منصه ظهور بنشیند. امیدمندیم در سال‌های نه چندان دور به این فضیلت برسیم كه چیزی به نام منافع ملی میبایست ارجح و افضل تعلقات و خواسته‌های شخصی مدنظر قرار گیرد. واضح است كه رئیس‌جمهور به عنوان راس قوه مجریه نگاهبان اجرای مفاد قانون اساسی كشور است. متاسفانه قانون اساسی اكنون خود مانعی است برای اجرای برنامه‌های كلان مدیریتی و منافع جمعی و ارتقا و اتصال به حلقه‌های پرش علمی و عملی و تكنولوژی جهانی؛ از این رو انتظار داریم رئیس‌جمهور در وقت مقتضی تقاضای بازنگری به قانون اساسی را از قوه مقننه داشته باشد. هوش زیادی نمیخواهد كه یك ایرانی عاشق و فرهیخته تفاوت فاحش درایت و كفایت آقای موسوی را با دیگر نامزدهای ریاست جمهوری دریافته باشد. گرچه در زمینه و بدنه مدیریتی، آقای كروبی انتخابی قابل تامل دارد و در بدنه مشاورتی، آقای رضایی كفه اندیشه‌وری را پیشنهاد داده‌اند. من آرزویم این است كه اگر آقای موسوی (همكارم در دانشكده هنرهای زیبا) بر مسند سیاسی میهنم جای زد، از این دو نكته غافل نماند و نپندارد كه اگر كسی در كمپ رقیب پا زد، فردا در پیكره نوین سیاسی جایی نمیتواند داشته باشد. نكته آخر اینكه دوست‌تر داشتم، خواهر عزیزم خانم رهنورد و بانوی نخست ایران با یك مانتوی سفید، یك روسری سبز و شال انگوری در صحنه آمد و شد با مردم حضور یابد. چون به گفته دانشجویان دانشكده هنرهای زیبا یكی دو بار تصاویری از دیگر نامزدها با خانم‌هایشان در تلویزیون دیده‌اند كه اگر در جای دیگری آنها را ببینند مطلقا نمیشناسند؛ چون به جز یك حجم سیاه چیز دیگری قابل رویت نبوده است. چگونه در این كشور ایزدی برومند گردد نهال بدیع به مشت گران یابد از ما جواب هر آن كس كه خواهد این ملك خراب چه خوش گفت استاد دانای توس كه در ملك شعر و ادب كوفت كوس چو ایران نباشد تن من مباد چنین دارم از موبد پاك یاد
با ۹۹ امتیاز و ۴ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

خاتمی نه سوروس را می‌شناسد نه در داووس با وي دیدار كرده است

Posted: 22 Sep 2009 07:07 AM PDT

به دنبال انتشار مطالبی مبنی بر دیدار سید محمد خاتمی و جورج سوروس توسط برخي رسانه‌ها دفتر سید محمد خاتمی با انتشار اطلاعیه‌ای ادعاهای مطرح شده را تکذیب کرد. به گزارش ايلنا متن این اطلاعیه بدین شرح است: به نام خدا با تأسف فراوان هر روز شاهد ادعاهای بی‌اساس نسبت به شخصیت‌های انقلاب و کشور و افراد و شهروندان و ایراد تهمت‌های ناروا به آنان هستیم. این امر اگرچه تازگی ندارد ولی اصرار بعضی محافل و رسانه‌ها بر این اقدام زشت، بعد از بیانات روشن رهبری معظم در خطبه نماز عید فطر درخور تأمل است و نشان دهنده میزان صداقت دروغ پردازان در ادعای پیروی از رهبری است.........
با ۹۷ امتیاز و ۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

قرائتی: نه غزه نه لبنان &quot; مي‌داني يعني چه ؟ يعني نه قرآن

Posted: 22 Sep 2009 07:22 AM PDT

رئيس ستاد اقامه نماز كشور اظهار داشت: يك عده‌اي شعار داده‌اند كه "نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران "، اگر اينطور است پس نمازتان را هم تغيير بدهيد و بگوييد "السلام علينا و علي ايرانيان " ؛ "نه غزه نه لبنان " مي‌داني يعني چه؟ يعني "نه قرآن ". به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمين محسن قرائتي رئيس ستاد اقامه نماز كشور كه در يك برنامه تلويزيوني به مناسبت عيدفطر سخن مي‌گفت، پس از اشاره به اهميت قرآن و تأثيرات روزه‌داري و تعبد، در بخشي از سخنان خود به ثواب زيارت امام رضا(ع) اشاره كرد و گفت: عده‌اي امامت امام رضا(ع) را در زمان ايشان قبول نكردند كه نامشان "واقفيه " شد. چرا كه امام هفتم نمايندگان در برخي شهرها داشت كه خمس و زكات و سهم امام را جمع كرده بودند و چون پس از شهادت امام هفتم بايد اين‌ها را تحويل امام هشتم مي‌دادند مدعي شدند كه امام هشتم وجود ندارد تا پول‌ها را براي خود نگه دارند. وي افزود: مواظب باشيم در جمهوري اسلامي، ما "واقفيه " نباشيم كه امام خميني را قبول داشته باشيم اما بعد از امام خميني نسبت به ولي فقيه كمرنگ بشويم؛ آنهايي كه امام خميني را قبول دارند و بعد از آن رهبر مجتهد عادل را قبول ندارند اگر تجديدنظر نكنند نگرانم كه سر از "واقفيه " در بياورند. قرائتي ادامه داد:‌ بعضي‌وقت‌ها مي‌گويند اين فتواي مرجع را قبول ندارم آن يكي را قبول ندارم يا مي‌گويند نماز را قبول دارم و خمس را قبول ندارم يا روزه را قبول دارم اما حجاب را قبول ندارم؛ درحالي كه بايد مجموعه قرآن را يكجا پذيرفت و اگر امامت هست بايد 12 امامي باشيم نه اينكه "واقفيه " باشيم. وي با بيان اينكه ممكن است انسان‌ها خيلي زود از خط اصلي دور شوند اظهار داشت: به من گفتند يك عده‌اي شعار داده‌اند كه "نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران "، اگر اينطور است پس نمازتان را هم تغيير بدهيد و بگوييد "السلام علينا و علي ايرانيان " درحالي كه بايد بگوييم "و علي عباد‌الله صالحين " يعني هرجا بنده صالحي هست بايد كمك كنيم. اين استاد قرآن تصريح كرد: قرآن مي‌گويد كه يك هشتم زكات
با ۹۶ امتیاز و ۴۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

تاثیر شوی صدا و سیما : پدرم گفت از این به بعد هرجا جنبش سبز برنامه داشته باشه حتما شرکت میکنه

Posted: 22 Sep 2009 01:46 PM PDT

کسی که تا الان براش فرقی نداشت که چی میشه با دیدن این شوی مضحک و غم انگیز تلویزیونی گفت : بی دینا ببین این مرد رو (خطاب به حجاریان) چطور مضحکه کردن ، دیگه نباید جلوی این گرگها ساکت بود … از این به بعد هر جا برنامه ای بود ، من رو هم ببر . جا داره از آقای ضرغامی و صدا و سیمای میلی شون صمیمانه تشکر کنم …. چون اگر خودم سالها هم تلاش میکردم نمیتونستم پدرم رو مجاب کنم که در جنبش سبز شرکت داشته باشه .
با ۹۵ امتیاز و ۶ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

نقد صریح خطبه های نماز عید فطر خامنه ای توسط محسن کدیور: آقای خامنه ای تو دیکتاتوری!

Posted: 22 Sep 2009 12:43 AM PDT

دکتر محسن کدیور روز یکشنبه خطبه های نماز عید فطر را در کالیفنیا و در جمع ایرانیان اقامه کرد. دکتر کدیور به نقد صریح و جز به جز ختبه های خامنه ای پرداخت و گفت:"یا از نظامی صحبت می کنید که در سالها قبل افراد فراوانی بدون طی مراحل قضائی تیرباران و اعدام شده اند، اموالشان بدون طی مراحل قضائی مصادره شده است؟ چه بسا گفته شود آن به دلیل شرایط و شور انقلابی بود، اما ۲۱ سال قبل در زندانهای همین نظام حدود ۳ هزار نفر بدون طی مراحل قانونی اعدام شده اند، وقتی می گوئید تهمت به نظام، باید دامن این نظام را از این موارد تطهیر کنید" محسن کدیور خطبه های نماز عید فطر را چنین پایان داد:"بخواست خدا حضرت آیه الله خامنه ای آخرین ولی فقیه ایران خواهند بود، ما می خواهیم کشورمان به شیوه دمکراتیک بر اساس ارزشها اسلامی اداره شود. الگوی ما پیش نویس قانون اساسی سال ۱۳۵۸ خواهد بود که اثری از ولایت فقیه در آن نبود. به نظر من دوران ولایت فقیه هم به لحاظ عملی و هم نظری به پایان رسیده است. ولایت فقیه نه به لحاظ تئوریک و نه به لحاظ پراتیک قابل دفاع نیست."
با ۹۳ امتیاز و ۶ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

آقای هاشمی‌! زحمت برکناری رهبر را نکشید چرا که خود مردم به زودی این کار را انجام خواهند داد

Posted: 22 Sep 2009 09:33 AM PDT

رهبر جمهوری اسلامی تا دیروز یک دیکتاتور بود اما با اقدام به کودتای ۲۲ خرداد و خیانت در آرای مردم که با جنایات بعدی او در بازداشتگاه‌ها همراه بود امروز به یک مجرم تبدیل شده. کسی‌ که با زیر پا گذاشتن همه اصول انسانی‌ به آسانی دروغ گفته صلاحیت رهبری مردم ایران را ندارد و باید در یک دادگاه عادلانه محاکمه شود. هاشمی‌ امروز به دنبال یافتن راه حلی برای دوام بخشیدن به جمهوری اسلامی است و مشکل او وجود احمدی نژاد است. در حالیکه احمدی نژاد تنها نتیجه نبودن حاکمیت ملی‌ و نهاد غیر مدنی ولایت فقیه است و در ارزیابی نقش او در اتفاقات چند ساله اخیر نباید اغراق آمیز برخورد نمود تا جایی‌ که ریشه اصلی‌ مشکلات که قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی است نادیده گرفته شود. هاشمی‌ به خاطر اختلافاتی که در سالهای اخیر با رهبر جمهوری اسلامی پیدا کرده میتواند در پاره‌ای از موارد نقش مفیدی در پیشبرد جنبش داشته باشد. اما هدف اصلی‌ جنبش برقراری حاکمیت قانون و به زیر کشیدن دولت کودتا و در راس آن شخص رهبر جمهوری اسلامی است. با توجه به تجربه دوران اصلاحات به نظر نمیرسد که راهی‌ درون سیستم جمهوری اسلامی برای رفع بحران سیاسی موجود وجود داشته باشد. تنها راه موجود به رسمیت شناختن همه گرایش‌ها و اجازه فعالیت دادن به همه گروهها اعم از مذهبی‌ و غیر مذهبی‌ در ایران است. چیزی که در چارچوب قانون اساسی‌ فعلی‌ هیچ چشم اندازی برای تحقق آن وجود ندارد.
با ۸۳ امتیاز و ۷ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

دانشگاه ساکت نمی ماند

Posted: 22 Sep 2009 01:46 AM PDT

چند روز مانده به بازگشایی دانشگاهها، روند احضار، بازجویی و محرومیت از تحصیل فعالان دانشجویی، شتاب زیادی به خود گرفته است؛ این اقدامات تا بدانجا پیش رفته که روز گذشته دفتر تحکیم وحدت با انتشار بیانیه ای برخوردهای صورت گرفته را "آپارتاید علمی" خواند. در این مورد با مهدی عربشاهی، دبیر دفتر تحکیم وحدت گفتگو کرده ایم. این فعال دانشجویی با بیان اینکه "بعد از 22 خرداد، وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور به شدت به هم ریخته است" به روز می گوید: "نگرانی ها در حاکمیت خیلی شدید است و با توجه به اینکه در روز قدس شاهد بودیم اعتراضات مردم بعد از گذشت صد روز نخوابیده و مردم به صورت خودجوش در روز قدس به صحنه آمدند، این نگرانی در حاکمیت وجود دارد که با بازگشایی دانشگاهها، خون تازه ای به جنبش سبز تزریق شود."
با ۷۳ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات
You are subscribed to email updates from بالاترین
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ