کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

[farsibooks] با نهج‏البلاغه انقلاب كردیم، حال برخی با مفاتیح می‏خواهند مملكت را اداره كنند

 

حجت‌الاسلام مجید انصاری در آخرین شب از مراسم‌های دارالزهرا در ماه مبارك رمضان كه به مدت ده شب برقرار بود، در سخنان انتقادی خود، تصریح كرد: بنده به شدت به وجود یك جریان برانداز در درون نظام مشكوكم، این جریان می‌خواهد جمهوری اسلامی در جهان به عنوان نظامی ظالم و خشن معرفی شود.


http://www.parlemannews.ir/?n=3536

یكی از دوستان می‏گفت با نهج‏البلاغه انقلاب كردیم، حال برخی با مفاتیح می‏خواهند مملكت را اداره كنند.

علی(ع) گفت اگر تمام جهان را به من بدهند تا دانه‏ای را به ظلم از دهان موری بگیرم، والله نمی‏پذیرم. این‏ها هشدار است، تعارف نیست، افسانه نیست. این‏ها دستور حكومت‏داری از سوی علی(ع)، میزان عدالت است.

این آقای مداحی كه با كمال بی شرمی دهانش را در مجالس مذهبی تهران باز می‏كند و بوی جهنم از دهانش به اهل آسمان می‏رسد و موسوی و كروبی و مردم را لعن می‏كند، علی(ع) كه قسیم النار و الجنه است در همین دنیا جلوی او را خواهد گرفت. قرآن می‏فرماید كه كوردلان این جهان، در آخرت هم كور محشور خواهند شد.

علی(ع) می‏فرماید به خدا قسم اگر شبانگاه بر روی خار آرام گیرم و با زنجیر مرا بر روی خارها بكشند برای من بهتر است از اینكه ظلمی بر كسی روا كرده باشم و یا بر مقامی به ظلم و بدون صلاحیت نشسته باشم. غاصب، فقط غاصب فدك نیست، در تمام تاریخ هر كس بر مقامی بدون صلاحیت بنشیند غاصب و ملعون است.

حكومت اسلامی باید گوشش برای شنیدن حرف مردم باز باشد. علی(ع) به جناب مالك‏اشتر می‏فرماید بدترین برادرانت كسی است كه عیبت را می‏بیند و دم نمی‏زند. امام صادق(ع) بهترین برادر من كسی است كه عیب مرا برایم هدیه آورد. باید بر دهان متملق خاك بپاشید. علی(ع) می‏گوید آنطور كه با مستكبران صحبت می‏شود مرا خطاب قرار ندهید.

علی(ع) از درد زهر شمشیر آن ملعون بر خود می‏پیچید و نگران سرنوشت قاتل خود بود، نگران خوراكش بود، نگران كسی كه پیامبر او را شقی‏ترین از اول تا آخر تاریخ می‏دانسته است. حكومت اسلامی ارزشش به همین‏هاست و گرنه به تعبیر امیرالمومنین(ع) حكومت از روده خوك بی‏ارزش‏تر است.

بنده كسی هستم كه همانطور كه امام خمینی گفت حفظ نظام اسلامی رو از اوجب واجبات می‏دانم. قانون اساسی و وصیت‏نامه امام خمینی برای بنده شرط است كه به همان هم استناد می‏كنم.

رهبری در جمع دانشجویان در سال گذشته اظهار داشتند كه حتی انتقاد از شخص رهبر، در معنی ضدیت با ولایت فقیه نیست. ما خواهان اجرای همین بخش‏های مغفول از قانون اساسی هستیم.

روزنامه دولتی این كشور، روزنامه‏ای كه از پول نفت، از پول بنده و شما اداره می‏شود می‏گوید كه "محمد موسوی خوئینی‏ها در برهه‏های گوناگون عناد و دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی نشان داده و از هیچ فرصتی دریغ نكرده است" دروغ به بلندی این برج میلاد برای چه؟ دادستان كل كشور، كسی كه هنوز جای شكنجه رژیم گذشته بر بدن وی وجود دارد، وی كه در حساس‏ترین موقعیت‏های این مملكت مورد تایید امام خمینی بوده است.

این برادر نظامی به چه حقی به آقای خاتمی، رئیس جمهور این مملكت تهمت می‏زند؟ در قانون شنود منع شده است. چگونه به این راحتی و با افتخار ادعا می‌شود كه اطلاعاتی را از شنود به دست آورده‏اند. امام خمینی در سال 61 در آن بحران ترور با هرگونه شنود، بازداشت و ورود به حریم مردم بدون حكم قاضی مخالف بود.

نظام اسلامی مجموعه‏ای از ارزش‏هاست كه اگر ارزش‏هایش حفظ شود مقدس است و گرنه در جامعه‏ای كه ضعیف در آن نتواند حقش را بگیرد چه تقدسی دارد؟ ما در درون نظام هستیم و خواهان اصلاح آن هستیم. باید جلوی این تهمت‏ها، این مصیبت‏ها گرفته شود. معنی ندارد كه عده‏ای چنین مصونیت پیدا كنند كه به آقای موسوی بگویند كه وی 30 سال منافق بوده است. آیا این تهمت‏ها به آقای كروبی به نفع نظام است؟

بنده به شدت به وجود یك جریان برانداز در درون نظام مشكوك هستم. براندازی این است كه جمهوری اسلامی در جهان به عنوان نظامی ظالم، خشن و مخالف گفتمان معرفی بشود. این‏هاست كه پایه‏های نظام را می‏لرزاند و آن را از درون می‏پوساند و گرنه ده‏ها برابر تبلیغات منفی دشمن در زمان امام خمینی وجود داشت ولی كسی باور نمی‏كرد.

علیه تمام بزرگان نظام در حال لجن پراكنی هستند، علیه آقای موسوی، علیه آقای خاتمی، علیه آقای ری شهری، علیه آقای واعظ طبسی، علیه آقای امامی كاشانی، علیه مراجع در حال اتهام زنی و لجن پراكنی هستند. چطور سی سال مسئولین این مملكت همه خائن درآمده‏اند؟ این‏ها براندازی نیست؟ این‏ها پشتیبانی از ولایت فقیه است؟ عده‏ای چاپلوس و تازه به دوران رسیده و مجهول الهویه در حال از بین بردن بنیان این كشور هستند.

ما خواستار اصلاح درون نظام و آزادی زندانیان و آزادی بیان در روزنامه‏ها و صداوسیما هستیم.

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Group get-together

Host a free online

conference on IM.

Yahoo! Groups

Mom Power

Find wholesome recipes

and more. Go Moms Go!

Celebrity kids

and families

Surviving in

the spotlight

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ