کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

[farsibooks] مبارزه با روسپیگری

 

پس از دعوای دوجناج جنایتکار رژیم طرفداران هر دو جناج در عرصه مجازی اینترنت اشکالات پایه یی جامعه را که حاصل شرایط اقتصادی ستکه دژخمیان رژیم حاکم برای مردم فراهم آوردند را بر سر یکدیگر میکوبند. البته نمیشود از کسانی که در سایه جهل و فریب جلادان و نوکران امپریالیسم پرورش یافته اند انتظار داشت که اشکالات پایه ای  نظیر " بالاترین آمار تن فروشی" را  بر اساس ساختارهای اقتصادی جامعه بررسی و مورد مطالعه قرار دهند. چرا که رهبران مکار و جنایتکار اینان همچون رفسنجانی و خاتمی و کروبی و موسوی و غیره همه چیز را در قالب " اسلام و فقه خودشان" که وسیله ای در دست این استثمارگران برای تسهیل استثمار توده های زحمتکش قرار داده به آنان تفهیم کرده اند! برای درک درست از فحشاء نوشته ی زیر را که از متن سخنرانی چریک فدایی خلق رفیق اشرف دهقانی – اسطوره مقاومتی که زیر سخت ترین شکنجه های ساواک شاه مزدور امپریالیسم الگوی مبارزاتی بسیاری از زنان درایران و سراسر جهان شد و با مقاومت زیر شکنجه های قرون وسطایی دستگاه آدم کَشی شاه یعنی ساواک درس سازش ناپذیری با دشمن طبقه ی کارگر را به مبارزین راه رهایی از یوغ استثمار، استبداد و استعمار آموخت و با این مبارزه در قلب کارگران و محرومان جهان جا گرفت -  برگرفته و تنظیم کرده و بدلیل اهمیت موضوع از آن جهت برای شما ارسال میدارم که تا حدی با موقعیت زنان در بدو انقلاب " ملاخورشده" آشنا شده و نیز نسبت به موضوعاتی مثل روسپیگری که اینروزها طرفداران " دوجناح" جنایتکار بعنوان باصطلاح " سند" بر سرهم میکوبند بیشتر آشنایی پیدا کنید. و بالاخره برای اینکه به نقش فاسدان و بی شرفانی چون رفسنجانی جنایتکار و سایر اوباشان ظالم بر کشور و مردم  آگاهی بیشتری پیدا نمایید. به دوستان عزیز جوان توصیه میشود که متن کامل این سخنرانی که بخشی از تاریخ معاصر و انقلاب 57 میباشد را در لینک زیر مطالعه نمایند تا دانسته تر و آگاه تر در راه رهایی از یوغ استثمار و وابستگی گام بردارند.این سخنرانی تقریبا سه سال پس از انقلاب صورت گرفته بنابراین با خواندن آن با فضای سیاسی آندروه بیشتر آشنا شده و مطمئنا به حقایق بیشتری دست پیدا میکنید/ با احترام صبا راهی / سی و یکم شهریور 1388

 متن سخنرانی در لینک زیر

http://www.siahkal.com/publication/payam_sal_1362.pdf

 

فحشاء چیست؟

سیاست رژیم جمهوری اسلامی از بدو "ملاخورکردن انقلاب 57" و بطور کلی سیاست تمام طبقات استثمارگر کنونی که همه چیز حتی زن را بصورت کالا میبینند، بر این اساس است که بین زن و فحشاء رابطه مستقیم برقرار کنند و بسیار طبیعی ست که هر بار نام زن بر زبان آنها میاید فورا باید منتظر کلماتی مثل فساد و فحشاء و غیره بود.

هزاران نسخه برای زنان میپیچند که محمل آن گویا برکنارداشتن زنان از فحشاء ست ولی به واقع آنان خود دلالان فحشاء هستند و اینها بندهایی ست که از طریق زنان به پای خانواده و از طریق خانوداه به پای جامعه میزنند.

شکل گیری " رسمی " فحشاء

چند روز پس از برسرکارآمدن جلادان تازه کار رادیو اعلام کرد که " پری بلنده" اعدام شد ، علت را فساد و فحشاء اعلام داشته  و به دنبال آن دهها زن به همین جرم اعدام شدند.. و بعدها معلوم شد که تبلیغ بر روی "پری بلنده" عوامفریبی بیش بوده تا با استفاده از وضعیت کاملا اختصاصی این زن، زمینه را در وحله اول برای اعدام زنانیکه بر اثر مظالم طبقاتی بدلایل مختلف و در راس آن بدلیل اقتصادی به تن فروشی کشانده میشوند فراهم کنند،و از این طریق تهدیدی دائمی برای شلاق و زندان بالای سر تمام زنان کشور باشد. و در عمل دژخمیان رژیم در عمل کار مبارزه با روسپیگری را تا آنجا کش دادند که دختران و پسرانی که به سائقه پاکترین احساسات انسانی یعنی عشق به یکدیگر نزدیک میشوند به شلاق و گاه به جوخه اعدام سپردند.

واقعا " مبارزه با روسپیگری " بود؟

 بحث بر سر مبارزه با روسپیگری نبود، بحث بر بستن بندهای جدید به پای خلقی بود که در نهضت باشکوهش نیروی عظیم خود را به نمایش میگذاشت. بحث بر سر ایجاد فاصله بین مردمی بود که نیروی اتحادشان پشت امپریالیسم را به لرزه درآورده بود والا بحث مبارزه با فحشاء نبود. برای فحشاء جمهوری اسلامی خود به بهترین نحو تبلیغ میکند و اساسا سیستم بورژازی وابسته بدون فحشاء اموراتش نمیگذرد.

 

رفسنجانی دلال محبت میشود

 

بعد از آنکه خانه و محله ی روسپیان را خراب کرده و به آتش میکشند. رفسنجانی برای پرکردن خلاء آنچنانی از بگیر و به بند روسپیان در نماز جمعه اعلام کرد که اسلام فکر اینرا هم کرده است. بله! او به فقه رجوع کرد و کثیف ترین نهاد این فقه یعنی صیغه را بیرون کشید و با صدای بلند تبلیغ نمود" بله ! اسلام فکر فحشاء را هم کرده است."

 

رفسنجانی مُبلغ فحشاء

 

اگر معنای فحشاء را به معنای واقعی آن یعنی فروختن تن زن بفهمیم نه آنچه این بی شرفان میفهمند، به معنای عشق یک زن و مرد به یکدیگر، آنوقت صیغه کثیف ترین نوع شکل مشروعیت دادن به فحشاء ست. مردی در ازای مبلغ معین، دقت کنید مبلغ میعن، معین بودن مبلغ شرط لازم این عقد است. زنی را به مدتی معین، دقت کنید مدتی معین، دقت کنید معین بودن شرط صحت این عقد است، صیغه میکند، و پس از انقضاء مدت، این عقد خود بخود منحل میشود. بله به مدت معین با مبلغ معین این مرد زن را در اختیار خود قرار میگیرد. اقای هاشمی رفسنجانی خلاء ناشی از وجود فحشاء اسلامی را پرکرد. در اسلام اینها، همه لوازم حیات سرمایه داری وابسته وجود دارد، حتی فحشای اسلامی!.............

بله این است آن فحشای اسلامی که آقای هاشمی رفسنجانی برای جامعه ما تجویز میکند، فحشایی که هر مرد چه متاهل باشد چه نباشد میتواند به هر میزان که میخواهد به آن دست بزند. تف بر این مبلغ فحشاء

 

* توضیح: تمام تاکیدها از من میباشد

 

 

 

صمد معلم ماست راه صمد راه ماست 

برای عضویت در گروه ماهی سیاه کوچولو روی خط آبی رنگ زیر فشار دهید

http://groups. yahoo.com/ group/Mahi_ Siah_Kocholo/

ماهی سیاه کوچولو


 


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ