کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

[farsibooks] مجیدی و بهزادیان

 

دکتر قربان بهزاديان نژاد، رئيس ستاد مهندس ميرحسين موسوي در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري در مصاحبه با خبرنگار کلمه نسبت به طرح مطالب خلاف واقع در جلسات دادگاه‌هاي اخير اعتراض کرد و در مورد آنها توضيحاتي را ارائه نمود.

http://www.kaleme.com/pages/332.php

در اين جلسه ادعا شده بود که کسي مسئول کميته آي تي ستاد بوده است در حالي که در ستاد انتخاباتي مهندس موسوي اساسا کميته‌اي به نام آي تي وجود نداشت. البته اگر چنين کميته‌اي وجود هم مي‌داشت و کسي مسئوليت آن را به عهده مي‌گرفت عمل خلاف قانوني صورت نگرفته بود. منتهي اين گونه افسانه‌پردازي‌هاي بي‌مورد نشان مي‌دهد که در برخورد با افرادي که محاکمه مي‌شوند هيچ‌گونه اصراري بر اتکا به واقعيت‌ها وجود ندارد و در مورد افرادي که محاکمه مي‌شوند حتي تحقيقات ساده و صحيح ابتدايي صورت نگرفته است و گردانندگان اين ماجرا به صرف گمان و سناريوپردازي‌هاي خود براي ايراد اتهام و محاکمه فرزندان انقلاب اکتفا مي‌کنند.»

مجید مجیدی کارگردان فیلم تبلیغاتی مهندس موسوی        


اگر درایت و تدبیرخردمندانه شما نبود هر كاری میخواستند میكردند... من آن لیست را دیدم ... تلویزیون حق ندارد حتی در مدیریت جدید هم حق ندارد تصویر من را پخش كند ... همه ضررها بخاطر این است كه عصر خودمان را فراموش كردیم ...به یك وضع نامتعادلی رسیدیم ، به یك وضع بی اخلاقی ، فضای دروغ ، تهمت ... فیلمی كه من ساخته بودم سه بار اعلام كردم این خانم هنرپیشه نیست اما سه بار در رسانه های رسمی اعلام كردند هنرپیشه است ... چرا به اینجا رسیدیم .

بخاطر اینكه از ریشه ها جدا شدیم ، تهی شدیم ریشه هایی كه متعلق به ائمه معصومین است ... روز به روز از معنویت فاصله گرفتیم، به شعار زدگی محض رسیدیم ، در آن دوران زیبا ما اینجوری نبودیم. امیدوارم به لطف پروردگار و خون شهدا و عزیزانی كه پشتوانه انقلاب بودند ما برگردیم به عصر خودمان ، به باورهای عصر خودمان كه ایران سربلند و پر از امید داشته باشیم"

 http://www.parlemannews.ir/?n=3650                                         پیشنهاد می کنم تمام مطلب را بخوانید

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Group get-together

Host a free online

conference on IM.

Yahoo! Groups

Dog Lovers Group

Connect and share with

dog owners like you

Celebrity kids

and families

Surviving in

the spotlight

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ