کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

[farsibooks] Fwd: Best of Balatarin for 06/26/2010

 



http://us1.campaign-archive.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=5f39aa8580&e=457d8de126

---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin <balatarin@sabznameh.com>
Date: 2010/6/25
Subject: Best of Balatarin for 06/26/2010


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




حدود ساعت ۸ دیروز ۳تیر توی مطهری رشت یک ماشین گشت ارشاد به یه دختر خانم گیر داد و میخواست سوار ماشینش کنه که با مقاومت خود دختر خانم و مادرش رو برو شدن. مادر دختر رفت جلوی گشت ارشاد و گفت باید از جنازه من رد بشید تا دختر منو ببرید. یه مامور که سوار الگانس پلیس بود از ماشین پایین اومد و با باتوم به مادر اون دختر ضرباتی رو زد که این امر با واکنش غیر قابل تصور مردم روبرو شد. اول مردم با "هو" کردن اعتراض خودشون رو نشون دادند 30ثانیه نگذشته بود که مردم به سمت ماشین الگانس و گشت ارشاد حمله ور شدند و مامورها فرار کردند مردم با خُرد کردن شیشه الگانس و حمله با اونا باعث ترس مامور ها شدند به صورتی که دیگه جرات نکردند در محل بمونند. تا به حال توی مطهری چنین جمعیتی ندیده بودم(از 4راه میکاییل تا صیقلان پر از مردم معترض بود). این وضعیت تا چندین دقیقه ادامه داشت تا اینکه گارد ویژه با گاز اشک آور و باتوم وارد عمل شد و ظاهرا فردی که باعث شکسته شدن شدن بنز پلیس شد دستگیر شد.
با ۴۲۸ امتیاز و ۱۲۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


همبستگی بزرگ ملی ،اخراجيها براي ابد اخراج مي شود فیلم اخراجی‌ها 3 به كارگردانی گله‌دار سابق لباس شخصی‌ها و انصار مخوف حزب الله، مسعود ده نمكی، مراحل آخر ساخت را میگذراند و به زودی با كمك تبلیغات فراوان به روی پرده سینماها میره. من، تو، او، شما، آنها، ما؛ اگه ایرانی هستیم، اگه به وطن و هموطن عشق می‌ورزیم؛ اگه خون پاك نداها و سهراب‌ها و اشكان‌ها و امیرها ... فرزندان برومند و جوانان به خون خفته وطن برايمان ارزش دارد، این فیلم را تحریم كنیم ! ده نمكی یكی از جنایتكاران بالفطره این دستگاه است و تا ابد دستان كثیفش به خون جوانان آزادیخواه این مرز و بوم آلوده است. ده نمكی و جنایات كثیف خودش و گروهك منحط و آدمكش‌اش در 18 تیر 78 هیچگاه از یاد و خاطر ایران و ایرانی نخواهد رفت. هر كسي اين حق را دارد كه عوض بشود. بايد براي هر جلادي اين شانس را قائل شويم كه از گذشته‌اش فاصله بگيرد. اما براي اين كه بدانيد او هيچ فرقي با گذشته نكرده بدانيد كه ده‌نمكي هرگز براي جناياتي كه كرد، براي زنجيرهايي كه خودش و مزدوران تحت امرش بر روي زنان اين كشور(خواهران و مادران من و شما) كشيدند، براي رهبري اوباش در 18 تير و كشتن عزت ابراهيم نژاد (پرونده‌اي كه با دزدي يك ريش‌تراش ماستمالي شد)، توبه نكرد. بلكه به آن گذشته ننگين افتخار هم مي‌كند. به ياد بياوريم كه وقتي براي اخراجي‌هاي 1 داوران شرافتمند جشنواره به او جايزه ندادند بر روي سن چه عربده كشي راه انداخت! آخرين سناريوي ده‌نمكي حضور در تلويزيون و انتقاد از وضعيت موجود بود. آيا كسي نمي پرسد كه در بين اين همه افراد سياسي، نماينده مجلس و يك عده آشغال ديكر، يكدفعه حضور ده‌نمكي به عنوان كارگردان چه معنايي دارد؟ او مي خواهد با يك ژست دروغين آزادي‌خواهي، آگهي تبليغاتي فيلم بعديش را به خورد ملت بدهد. دوبار اشتباه بس است؛ دو بار از یه سوراخ گزیده شدن كافي است. دو بار تحت تاثیر زرق و برق تبلیغات گیشه و لوده بازی خائنانی شریفی‌نیا (تواب‌ساز زندان كه در مراسم تحليف احمدي‌نژاد شركت كرد) قرار گرفتیم و تا ابد سرافكنده ایم. بيايد با تحريم اين فيلم اعلام كنيم كه ما غيرت داريم و پولمان را به جلادمان نمي‌دهيم. قبلا با رفتن به سينما و ریختن سرمایه‌های ملی به حساب مزدوران آدمكش و انصار حزب الله، چماق و ابزار سركوب را به دستان كثیف و آلوده به خون این جنایتكاران دشمن ملت داده‌ایم. اما اين بار ديگر هشيار خواهيم بود.
با ۲۶۹ امتیاز و ۳۸ نظر فرستاده شده در بخش هنر و ادبیات
نظرات

 


گنده لات های کودتا ماستها را کیسه کردند!سپاه قدر قدرت کودتا از ارسال کشتی به غزه منصرف شد این بی شرفها فقط زورشان به دختروپسربی دفاع میرسد!
با ۲۰۰ امتیاز و ۳۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


توضیحات فرستنده فیلم:حدود ساعت ۸ روز ۳تیر 89 توی خیابان مطهری رشت یک ماشین گشت ارشاد به یه دختر خانم گیر داد و میخواست سوار ماشینش کنه که با واکنش مردم معترض روبرو میشود و ...
با ۱۷۸ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


در حالی که محمود احمدی‌نژاد گفته بود دولت وی «مطلقاً و از بنیاد» مخالف طرح «مبارزه با بدحجابی» است، فرمانده نیروی انتظامی و نیز جانشین وی بار دیگر تاکید کرده‌اند که طرح موسوم به «حجاب و عفاف» از سوی دولت ابلاغ شده و حتی رئیس دولت ستادی را به همین منظور در وزارت کشور تشکیل داده است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، روز جمعه با اشاره به نقش دولت در طرح «مبارزه با بدحجابی» گفت: «توسعه امر عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام و به دولت ابلاغ شد و در این راستا ستادی از طرف رئیس جمهور در وزارت کشور تشکیل و فعال شد.» اظهارات محمود احمدی‌نژاد درباره «عدم دخالت» دولت وی در چنین طرح‌هایی که معمولاً با شروع فصل گرما در ایران و به‌ویژه در شهرهای بزرگ در دستور کار نیروی انتظامی قرار می‌گیرد، پیشتر نیز با واکنش تند رسانه‌ها و شخصیت‌های اصول‌گرا روبه‌رو شده بود. از سوی دیگر اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، در دفاع از اجرای طرح «مبارزه با بدحجابی» گفته است که طرح‌های نیروی انتظامی بر اساس «ارزیابی نتایج نظرسنجی از مردم» صورت می‌گیرد. فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین افزوده است: «نیروی انتظامی ملزم به برخورد با فساد و ناهنجاری‌ها در جامعه است و در همان چارچوب تعیین شده عمل می‌کند.»
با ۱۶۶ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


گروه ۲۳خرداد: همانطور که در مطالب پیشینمان گفتیم، به باور ما مبارزه با گشت ارشاد و برای حق آزادی انتخاب پوشش، باید بدل به بخش مهمی از مبارزات دموکراتیک جنبش سبز شود. به طور مشخصتر نیز در مطلب «راهکارهای جمعی مبارزه با گشت ارشاد» سعی کرده‌ایم با استفاده از تجارب موفق و ناموفق پیشین مبارزات مردمی، جمع بندی کوتاهی از روشهای مختلف مبارزه با گشت ارشاد ارایه کنیم. در آن مطلب از اهمیت «اعتماد به نفس» صحبت کردیم، از اهمیت «استراتژی خرید وقت توسط فرد گرفتار شده» گفتیم و از اینکه «سیاست محاصره و در موضع ضعف قرار دادن گشت ارشاد توسط حلقه مردم» بسیار موثر واقع خواهد شد.
با ۱۶۴ امتیاز و ۱۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


حدود ساعت ۸ دیروز ۳تیر توی مطهری رشت یک ماشین گشت ارشاد به یه دختر خانم گیر داد و میخواست سوار ماشینش کنه که با مقاومت خود دختر خانم و مادرش رو برو شدن. مادر دختر رفت جلوی گشت ارشاد و گفت باید از جنازه من رد بشید... تا دختر منو ببرید. یه مامور که سوار الگانس پلیس بود از ماشین پایین اومد و با باتوم به مادر اون دختر ضرباتی رو زد که این امر با واکنش غیر ... قابل تصور مردم روبرو شد. اول مردم با \"هو\" کردن اعتراض خودشون رو نشون دادند 30ثانیه نگذشته بود که مردم به سمت ماشین الگانس و گشت ارشاد حمله ور شدند و مامورها فرار کردند مردم با خُرد کردن شیشه الگانس و حمله با اونا باعث ترس مامور ها شدند به صورتی که دیگه جرات نکردند در محل بمونند. تا به حال توی مطهری چنین جمعیتی ندیده بودم(از 4راه میکاییل تا صیقلان پر از مردم معترض بود). این وضعیت تا چندین دقیقه ادامه داشت تا اینکه گارد ویژه با گاز اشک آور و باتوم وارد عمل شد و ظاهرا فردی که باعث شکسته شدن شدن بنز پلیس شد دستگیر شد
با ۱۴۵ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جرس: مهندس میر حسين موسوی و دکتر زهرا رهنورد بعدازظهر دیروز با حضور در منزل محسن آرمین، سخنگوی دربند سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، با خانواده محسن آرمین دیدار و از آنان دلجویی کردند. به گزارش رسیده به جرس، در این دیدار که در فضایی صمیمانه انجام گرفت، میر حسین موسوی با اشاره به سابقه اعضاي سازمان مجاهدین انقلاب، به مبارزات و تلاشهایی که برای رسیدن مردم به آزادی و برپایی جمهوري اسلامی از سوی آنان انجام گرفته اشاره کرد و با ابراز تأسف از بازداشت دکتر محسن آرمین، به زندان انداختن فرزندان انقلاب را وقیحانه توصیف کرد و بار دیگر خواستار آزادی زندانیان سیاسی شد.
با ۱۴۲ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


ترس و فرار نیروی مسلح انتظامی از مردم بی سلاح...اقتداری که روز به روزترک می خورد و مردم حقوق اجتماعی شان را حتی اگر شده با هو کردن پس میگیرند و زور را پس می زنند
با ۱۴۱ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


یک سال پیش هفته نامه شهروند امروز بدلیل افشاگری هایی که درباره مرگ آیت الله حسن لاهوتی ، دوست صمیمی اکبر هاشمی رفسنجانی و پدر همسر فائزه و فاطمه هاشمی انجام داد توقیف شد که این مسئله نشان دهنده حساسیت پرونده لاهوتی است که با هم مرور کوتاهی روی اون میکنیم/هر چه از انقلاب میگذشت لاهوتی اختلاف نظر بیشتری با سران حزب جمهوری اسلامی از جمله شهید بهشتی و سید علی خامنه ای پیدا میکرد به طوری که در انتخابات اول ریاست جمهوری که حزب از نامزدی حسن حبیبی حمایت میکرد لاهوتی از طرفداران سرسخت ابوالحسن بنی صدر بود و حتی روزی که مجلس به طرح عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای میداد لاهوتی همچون مرحوم بازرگان حاضر به شرکت در جلسه نشد. اما اصل ماجرا در آبان ماه 1360 اتفاق افتاد ؛ جائیکه اسدالله لاجوردی بعنوان دادستان انقلاب ، وحید پسر کوچک لاهوتی را به جرم همدستی با سازمان مجاهدین خلق که حال دیگر لقب منافقین را گفته بودند بازداشت کرد. ماموران دادگستری به بهانه تفتیش منزل به خانه لاهوتی آمدند و در کمال تعجب لاهوتی را که بعنوان نماینده مجلس دارای مصونیت قضایی بود را نیز با خود بردند. فاطمه هاشمی رفسنجانی سریعا با پدرش در دفتر ریاست مجلس تماس گرفت و موضوع را با او در میان گذاشت. هاشمی برای لاجوردی پیغام فرستاد که لاهوتی را آزاد کند. رفسنجانی برای محکم کاری با احمد خمینی هم تماس گرفت تا او موضوع را با امام در میان بگذارد. وقتی که احمد ماجرا را برای امام تعریف میکند ایشان فوق العاده عصبانی میشوند و میگویند که بروید و بگویید که پای آقای لاهوتی به پلکان دادگستری هم نباید برسد. احمد خمینی هم سریعا پیکی را با موتور راهی دادگستری میکند تا خبر را به لاجوردی بدهد. اما در کمال تعجب وقتی که یک ساعت بعد پیک در دادگستری بود با خبر مرگ آیت الله لاهوتی مواجه شد. اسدالله لاجوردی اعلام کرد که لاهوتی نیم ساعت پس از ورود به دادگستری بر اثر حمله قلبی جان باخت ولی فاطمه هاشمی و حمید لاهوتی در مصاحبه ای که سال گذشته با شهروند امروز انجام دادندبه صراحت اعلام کردند که در گزارش پزشکی قانونی ذکر شده که در بدن آقای لاهوتی سم استریکنیک دیده شده و بدون شک دلیل مرگ ایشان تزریق این سم بوده. آنها اعلام کردند که تنها به خواست اکبر هاشمی رفسنجانی و برای حفظ منافع انقلاب ماجرای مرگ پدر خود را پیگیری نکردند. چند روز پس از مرگ لاهوتی ، حمید وسعید را که شدیدا نگران وضعیت برادر کوچکتر خود بودند را بر سر قبری بی نشان بردند و آن را قبر وحید لاهوتی معرفی کردند تا خانواده لاهوتی در طی چند روز در سوگ پدر و برادر بنشیند. این روزها مقارن است با بیست و هشتمین سال مرگ مرموز آیت الله حسن لاهوتی اشکوری و پسر کوچکش وحید. این در حالیست که متهم اصلی این پرونده یعنی اسدالله لاجوردی در شهریور 1377 در بازار تهران بدست منافقین ترور شد و اسرار مرگ لاهوتی را با خود به گور برد تا همچنان پرونده لاهوتی ها یکی از معماهای حل نشده تاریخ سی و یک ساله جمهوری اسلامی باقی بماند.
با ۱۳۱ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


توضیحات فرستنده فیلم :حدود ساعت ۸ دیروز ۳تیر توی مطهری رشت یک ماشین گشت ارشاد به یه دختر خانم گیر داد و میخواست سوار ماشینش کنه که با مقاومت خود دختر خانم و مادرش رو برو شدن. مادر دختر رفت جلوی گشت ارشاد و گفت باید از جنازه من رد بشید... تا دختر منو ببرید. یه مامور که سوار الگانس پلیس بود از ماشین پایین اومد و با باتوم به مادر اون دختر ضرباتی رو زد که این امر با واکنش غیر ... قابل تصور مردم روبرو شد. اول مردم با "هو" کردن اعتراض خودشون رو نشون دادند 30ثانیه نگذشته بود که مردم به سمت ماشین الگانس و گشت ارشاد حمله ور شدند و مامورها فرار کردند مردم با خُرد کردن شیشه الگانس و حمله با اونا باعث ترس مامور ها شدند به صورتی که دیگه جرات نکردند در محل بمونند. تا به حال توی مطهری چنین جمعیتی ندیده بودم(از 4راه میکاییل تا صیقلان پر از مردم معترض بود). این وضعیت تا چندین دقیقه ادامه داشت تا اینکه گارد ویژه با گاز اشک آور و باتوم وارد عمل شد و ظاهرا فردی باعث شکسته شدن شدن بنز پلیس شد
با ۱۲۶ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


حرکت کشتی به طرف غزه لغو شد ، بجاش عروس بیگناه اسالو را شکنجه کردند! دقیقا وقتی که "رهبر ضایع" یک حکومت فاشیست" کم می آورد" اینطور می شود! یعنی وقتی یک ملت در داخل کشور ازش متنفر باشند و در خارج هم حتی روسها! با دیدنش دماغ شون رو بگیرند، این میشه که بعد کلی هارت و پورت حتا نتونه یک قایق شکسته با 4 تا بسیجی آویزون بفرسته روی آب! در عوض برای اینکه نشون نده که اتفاقی افتاده ، به دست گرگهای هار و طی یک عملیات متهورانه ! موفق میشه عروس بیگناه اسالو رو بدزده و به قصد کشت شکنجه بده تا روزی روزگاری کسی نگه رهبرشرور رژیم فاشیست زور نداشت و کم آورده بود!
با ۱۲۶ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


یکی بر سر شاخ بُن می بُرید!
با ۱۲۱ امتیاز و ۳۲۰ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


پروانه اسانلو در گفتگو با رهانا گفت: «دادخواهی می‌کنم از تمام نهادهای بین‌المللی و حقوق بشری،‌ از هر کسی دل‌اش برای آدم‌ها و حقوق انسانی‌شان می‌تپد و می‌تواند کاری انجام دهد ،‌می‌خواهم به داد ما برسد. ما این‌جا بی‌پناهیم.»
با ۱۱۸ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


دبیرکل «کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین» امروز جمعه اعلام کرد که کشتی ایرانی حامل کمک، از ایران به غزه نخواهد رفت. به گزارش خبرگزاری ایرنا، این کشتی قرار بود ابتدا در روز پنجشنبه سوم تیرماه به نوار غزه اعزام شود اما به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده از سوی اسرائیل قرار شد در روز یک‌شنبه ششم تیرماه حرکت کند که این حرکت نیز انجام نمی‌شود. مقام‌های اسرائیلی پیش از این اعلام کرده‌اند که اسرائیل کشتی‌های عازم غزه را بازرسی می‌کند و نخست‌وزیر آن کشور نیز گفته‌است که «نباید گذاشت غزه به یک بندر ایرانی» تبدیل شود.حسین شیخ‌الاسلام، دبیرکل «کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه» که در رشت سخن می‌گفت افزود: «اسرائیل با ارسال نامه‌ای به سازمان ملل اعلام کرده‌است که حضور کشتی‌های لبنانی و ایرانی در منطقه غزه نشانه جنگ با این رژیم است و با آن برخورد خواهد شد.» مقام‌های اسرائیلی بازرسی کشتی‌ها را برای نرسیدن سلاح به دست تشکل‌های مسلح غزه لازم می‌دانند ولی حسین شیخ‌الاسلام در این رابطه اظهار داشت که اسرائیل «مسئله کمک به محاصره‌شدگان در غزه را سیاسی کرده‌است و ما نمی‌خواهیم این نوع اقدامات انساندوستانه سیاسی شود.» وی در ادامه گفت که ایران خواهد کوشید راه دیگری برای رساندن کالاهای آماده‌شده به نوار غزه بیابد.
با ۱۱۴ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


تحول سبز: مهندس میر حسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد بعدازظهر دیروز با حضور در منزل محسن آرمین، سخنگوی دربند سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، با خانواده محسن آرمین دیدار و از آنان دلجویی کردند.
با ۱۰۷ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


دیروز تا حالا یک ویدئو است که همه جا می‌بینم : سرنشینان یک بنز پلیس هو می‌شوند و از بین مردم فرار میکنند می‌رود . البته من خودم مثل همه قطعاً که جیگرم حال می‌آید با دیدن این صحنه‌ها . منتها وقتی اینها را می‌بینم یاد پارسال و خیابانهای تهران هم می‌افتم . روزهائیکه همه جا تا چشم کار می‌کرد مردم بودند . روزهائیکه مردم توی همان خیابان قرار بعدی را با هم می‌گذاشتند و همه هم می‌آمدند . روزهائیکه هیچکدامشان را مجوز نداشتیم وحشیانه هم سرکوب می‌شدیم ولی باز هم می‌آمدیم . روزهائیکه بجای فقط یک ماشین پلیس یک لشکر پلیس هو میشدند و مجبور بودند بطرز خفت باری از میانمان فرار کنند ...// اینروزها و مشخصاً بعد از 22 بهمن اینرا زیاد می‌شنویم : جنبش تغییر فاز داده . جنبش از شکل خیابانی درآمده . ولی شما را به قرآن یکنفر بمن بگوید جنبش بعد از این تغییر فاز وارد چه فاز جدیدی شده ؟ فاز جدید جنبش الآن دقیقاً چیه ؟ اگر از حالت خیابانی درآمده پس چرا همین موسوی و کروبی پیش از صدور آن بیانیه‌ی مشترک همه را برای 22 خرداد اول دعوت به راهپیمائی "در خیابان" کرده بودند ؟ بدنه‌ی جنبش چی ؟ اگر از فاز خیابانی خارج شده پس چرا برای همین راهپیمائی لغو شده‌ی 22 خرداد باز همه قرار راهپیمائی میگذارند و خیلیها هم می‌روند ؟ الآن دقیقاً و مشخصاً چه کسی باید جواب سوالهای سبزها را بدهد ؟// یک قطار که لوکوموتیو نداشته باشد چقدر و تا کجا می‌تواند راه برود ؟ تا چند ایستگاه می‌تواند جلو برود ؟ هیچ نیروی کشنده‌ای که نیست هیچ ، کلی هم نیروی بازدارنده هست . آقای موسوی ! ما به تو رأی ندادیم که وقتی رئیس جمهور شدی باز هم خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم . همین مائی که همین الآن هم به تو می‌گوئیم "رئیس جمهور موسوی" . آقای کروبی ! اگر موسوی نیامده بود تو بیشترین رأی سبز را داشتی . هیچکس انتظار ندارد که شمشیر برداری بزنی به کمر جمهوری اسلامی . ولی بخدا در همین یوتیوب هم می‌توانی بجای موضعگیری نسبت به اتفاقی که "افتاده" خط بدهی برای اتفاقی که "باید بیفتد" . بخدا از سازگارا هم خیلی بهتر بلدی آکسیون تشکیل بدهی !
با ۱۰۵ امتیاز و ۲۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


نمایشنامه کمدی "اعزام کشتی های کمک های انسانی جمهوری اسلامی ایران به فلسطینیان ستمدیده غزه" بالاخره با سخنان حسین شیخ الاسلام به پایان رسید و پرده این تئاتر فرو افتاد. شیخ الاسلام در سمت "دبیرکل کنفرانس بین المللی! حمایت از انتفاضه فلسطین" در تهران اعلام داشت: «به دليل محدوديت هاي ايجاد شده از سوي رژيم غاصب صهيونيستي! مبني بر عدم اجازه به ورود برخي کالاها ! تصميم گرفته شد تا با چند روز تاخير در روز يکشنبه ششم تيرماه حرکت کند که اين حرکت نيز انجام نمي شود!». این سخنان در حالی است که در چند هفته اخیر، جمهوری اسلامی ایران برای آن که از قافله ترکیه عقب نیافتد، هیاهوی زیادی در این زمینه به راه انداخته بود. ولی خبرنگار آزاد در تهران هفته پیش گزارش داد که شورای امنیت ملی ایران به راه انداختن جنجال در این زمینه در شرائط فعلی را، به زیان رژیم دانسته است. برخی سرکردگان حماس در غزه نیز گفته بودند پیوستن رژیم ایران به این اقدام نمایشی، به قضیه فلسطینی آسیب می رساند، و بهتر آن است که حکومت ایران در این جریان دخالت نکند. احمدی نژاد گفته بود "با فرستادن هزاران کشتی، حکومت جعلی صهیونیستی را فرو می پاشیم".
با ۱۰۲ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


خبرنگاران سبز/ روز چهارشنبه ۲ تیرماه حوالی ساعت ۱۷:۳۰ هنگامی که زویا صمدی عروس منصور اسالو رئیس سندیکای شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه از محل کارش عازم منزل بود در ایستگاه متروی طرشت وقتی که از مترو پیاده شد تا مسافرین بتوانند از مترو خارج شوند مورد یورش وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات قرار گرفت. مامورین وزارت اطلاعات در مقابل چشمان مردم که شاهد صحنه بودند روسری خانم صمدی را از روی سر وی کشیده و در حالی که او را از موهایش گرفته بودند و روی زمین می کشاندند وی را مورد ضرب وشتم قرار می‌دهند. بعد از بازداشت، وی به مدت چهار ساعت به مکانی نامعلوم برده می‌شود. ماموران در خلال شکنجه به او می‌گویند: «باید تعهد بدهی که اگر اسالو آزاد شد نباید در ایران بماند و کاری انجام دهد.» هم‌چنین در روزهای گذشته خبری منتشر شد که از عفو منصور اسالو و آزادی قریب‌الوقوع وی خبر می‌داد. در زمینه عفو منصور اسانلو و بازداشت عروس وی با پروانه اسانلو همسرش گفت‌وگویی داشتیم که در پی می‌آید: خانم اسالو در شرح بازداشت عروس خود، زویا صمدی می‌گوید: روز چهارشنبه عصر وقتی عروس‌ام در راه بازگشت به خانه بود، در ایستگاه متروی طرشت مورد هجوم مامورین قرار گرفت. از همان هنگام بازداشت شروع به زدن وی می‌کنند، به او دست‌بند می‌زنند و چشم‌هایش را با چشم‌بند می‌بندند و او را با خود به جای نامعلومی می‌برند.» صمدی در هنگام بازداشت از مردم درخواست کمک می‌کند، اما مامورین آن‌قدر سریع و ضربتی این کار را می‌کنند که فرصتی برای کمک به او باقی نمی‌ماند. او را به محلی می‌برند که به خاطر زدن چشم‌بند از محل آن بی‌اطلاع است. پروانه اسالو در مورد وضعیت کنونی صمدی می‌گوید: «در آن‌جا خانم صمدی را آن‌قدر کتک می‌زنند که تازه امروز عوارض آن یک به یک مشخص شده است. الان در حال حاضر در شوک عصبی قرار گرفته است، خون‌ریزی از ناحیه بینی و حالت تهوع و کمردرد شدید از عوارض این ضرب و شتم شدید است.»
با ۹۵ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


خبرها حاکی از ان است که کشتی کمک به مردم غزه بدلیل تمام شدن بنزین در وسط راه و نداشتن سهمیه بنزین در کارت سوخت در راه ایستاد
با ۹۴ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


دیدار جوانان اصلاح طلب با آزاده سبز، محمد نوری زاد / عکس
با ۹۲ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


به دنبال هشدار اسرائیل به ایران و لبنان در مورد خودداری از ارسال کشتی به نوار غزه، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه در ایران روز پنج‌شنبه در شهر رشت ارسال کشتی «امدادرسانی» به غزه از سوی جمهوری اسلامی را منتفی اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، ایرنا، حسین شیخ‌الاسلام در یک نشست خبری اعلام کرد که ابتدا قرار بود این کشتی در تاریخ سوم تیرماه به نوار غزه اعزام شود که به دلیل «محدودیت‌های ایجاد شده» از سوی دولت اسرائیل این اعزام منتفی و به ششم تیرماه موکول شد که به گفته وی «این حرکت نیز انجام نمی‌شود». عبدالرئوف ادیب‌زاده، رئیس سازمان هلال احمر ایران، روز دوشنبه در نشستی خبری اعلام کرده بود که کشتی ایرانی با عنوان «کودکان غزه»، حامل مواد غذایی، دارویی، ‌لوازم ساختمانی و مایحتاج زندگی، به همراه پنج خبرنگار و پنج امدادرسان هلال احمر روز یک‌شنبه هفته آینده به غزه فرستاده خواهد شد.
با ۸۹ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


يك پيشاني به وسعت آزادي/ يك پنجره رو به روشنايي، شادي/ يك اسم: كليد رمز ايمان و اميد/ يك مرد: فقط احمد زيدآبادي/
با ۸۷ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


روز چهارشنبه 2 تيرماه حوالی ساعت 17:30 هنگا می که خانم زويا صمدی عروس منصور اسالو رئيس سنديکای شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه از محل کارش عازم منزل بود در ايستگاه متروی کرج وقتی که از مترو پياده شد تا مسافرين بتوانند از مترو خارج شوند مورد يورش وحشيانه مامورين وزارت اطلاعات قرار گرفت. آنها در مقابل چشمان بهت زده مسافرين که شاهد صحنه يورش وحشيانه و غير انسانی مامورين وزارت اطلاعات بودند موهای خانم صمدی را چنگ زدند و در حالی که او از موهايش گرفته بودند و می کشاندند وی را مورد ضرب وشتم قرار می دادند. خانم صمدی فرياد می زد و تقاضای کمک می کرد و به مسافرين اعلام می کرد که من عروس آقای اسالو هستم همزمان برای ممانعت از اعتراض و فرياد کمک بر دهان او چسب زدند و ربودند و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.
با ۸۷ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


حسین شیخ الاسلام : اسرائیل با ارسال نامه ای به سازمان ملل متحد اعلام کرده است که حضور کشتی های لبنانی و ایرانی در منطقۀ غزه نشانۀ جنگ با اسرائیل است و با آن برخورد خواهد شد. دبیرکل "کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه" افزود برای این که این بهانه از دست اسرائیل گرفته شود، کمک های جمع آوری شده بدون نام ایران و از شیوه های دیگری به این منطقه اعزام خواهد شد.
با ۸۶ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


معاون مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه هر ترم حدود 8 نفر از دانشجویان این دانشگاه اقدام به خودکشی می کنند، گفت: با اقدامات به موقع، از خودکشی منجر به فوت جلوگیری کرده‌ایم. ...مهرداد دشتی درگفتگو با ایسنا، با اشاره به افزایش مصرف سیگار در دوران امتحانات اظهاركرد: دانشجویان در این دوران به مصرف موادی همچون ریتالین، شیشه و تریاک روی می آورند. ...معاون مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی اصفهان در دسترس بودن مواد مخدر را عامل دیگر مصرف مواد توسط دانشجویان دانست و گفت: فرد مصرف کننده در دانشگاه نباید احساس امنیت کند.
با ۸۶ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی ایران" روز گذشته خانم صمدی عروس منصور اسالو رئیس سندیکای شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه توسط ۳ تن از مامورین وزارت اطلاعا ربود شد و مورد شکنجه وحشیانه آنها قرار گرفت. روز چهارشنبه ۲ تیرماه حوالی ساعت ۱۷:۳۰ هنگا می که خانم زویا صمدی عروس منصور اسالو رئیس سندیکای شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه از محل کارش عازم منزل بود در ایستگاه متروی کرج وقتی که از مترو پیاده شد تا مسافرین بتوانند از مترو خارج شوند مورد یورش وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات قرار گرفت. آنها در مقابل چشمان بهت زده مسافرین که شاهد صحنه یورش وحشیانه و غیر انسانی مامورین وزارت اطلاعات بودند موهای خانم صمدی را چنگ زدند و در حالی که او از موهایش گرفته بودند و می کشاندند وی را مورد ضرب وشتم قرار می دادند. خانم صمدی فریاد می زد و تقاضای کمک می کرد و به مسافرین اعلام می کرد که من عروس آقای اسالو هستم همزمان برای ممانعت از اعتراض و فریاد کمک بر دهان او چسب زدند و...
با ۸۵ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


كمك‌هاي بی سابقه دولت نهم و دهم به نيروي انتظامي! .... جرس: جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: در طول دولت نهم و دهم كمك‌هايي كه به نيروي انتظامي شده در هيچ دروه‌اي سابقه نداشته است. سردار احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران در ياسوج در خصوص مساله حجاب و عفاف، افزود: راهكارهاي اجرايي حجاب و عفاف توسط دولت ابلاغ شده و قبلا وزارت ارشاد بايد پي‌گيري مي‌كرد بعد از آن تحويل وزارت كشور شد كه اجرايي تر شود و اطلاع دارم كه دغدغه براي اجراي آن وجود دارد. وي مدعی شد: ما بدور از حاشيه به دنبال اجراي قانون هستيم و اساسا تخصص بحث فقهي اين مساله را نداريم كه از لحاظ فقهي صحبت كنيم، چرا كه موضوع ما قانون و اجراي قانون است كه قطع به يقين همه اين را از ما مي‌خواهند. جانشين فرمانده نيروي انتظامي افزود: اصل در زمينه حجاب و عفاف وجود ماموريت و اجراي ماموريت است كه بايد اجرا كرد، نظر فقهي اين مساله كار بزرگان و علما ست. سردار رادان اذعان کرد: مساله حجاب و عفاف از ماموريت‌هايي بود كه دولت به تعداد زيادي از سازمان‌ها واگذار كرده و دولت متولي آن است و اينگونه نيست كه نيروي انتظامي به تنهايي متولي آن و دولت كنار باشد. وي ادامه داد: ما در كنار دولت هستيم و كار را انجام مي‌دهيم و سبك و سياق نيز سبك و سياق قانون است. وي همچنين در خصوص عزل و نصب فرماندهان نيروي انتظامي اظهار كرد: ‌معمول اين است كه فرماندهان يك دوره سه ساله بمانند، اما بعضي وقت‌ها بنا به ضرورت و نياز شديد، اين دوره سه ساله با اذن افزايش مي‌يابد و بعضي اوقات به واسطه اهميت موضوعات كمتر از سه سال مي‌شود. سردار رادان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره ابراز اميدواري كرد كه با لايحه جديد كه مجلس تصويب كرده و ابلاغ مي‌شود، انضباط اجتماعي در حوزه راهنمايي و رانندگي بهتر ‌شود. به گفته جانشين فرمانده نيروي انتظامي، در حال حاضر در زمينه شرارت‌ها شاهد هستيم كه زشتي ‌هايي كه ناشي از جرائم خشن است به شدت كاهش پيدا كرده و در حوزه كشفيات قاچاق نيز افزايش داشته‌ايم. سردار رادان يادآور شد: در حوزه وقوع جرائم درصدي افزايش داشتيم كه جبران آن را با كشفيات انجام داده‌ايم و هدف گذاري كرده‌ايم كه از تيرماه بتوانيم وقوع جرم را كاهش دهيم. وي همچنين با بيان اينكه عبدالمالك ريگي يك شروري بود تحت سرويس‌هاي بيگانه از جمله آمريكا، انگليس و اسرائيل حمايت مي‌شود و شرارت‌هاي خود را انجام مي‌داد، ‌اظهار داشت: نقطه قوت ما در اين خصوص اين بود كه با همه حمايت‌ها درسي براي مبارزه با تروريست به كشورهاي منفي داده‌ايم كه سالهاي سال بايد روي آن فكر و بررسي كنند و بيايند از ما ياد بگيرند. جانشين فرمانده نيروي انتظامي تاكيد كرد: اگر زماني ريگي ديگري درست شود مطمئن باشيد به سرنوشت همين ريگي دچار خواهد شد. به گزارش ايسنا، سردار رادان با بيان اينكه با راه اندازي 197 در حقيقت يك نظارت برون سازماني را نيز به صورت هدفمند برنامه ريزي شده و كلاسيك براي خود ايجاد كرده‌ايم، ادامه داد: خوشبختانه مردم از اين موضوع استقبال كردند و در حال حاضر يكي از شاخص‌هاي ما براي اندازه گيري و سنجش ميزان موفقيت‌هاي خود در ماموريت‌ها بررسي تماس‌هاي مردم با 197 است. وي ادامه داد: سعي داريم كه حضور چهره به چهره پليس را كمتر كنيم و حضور فعال و هوشمند دوربين‌ها را براي كنترل تخلفات داشته باشيم.
با ۸۴ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


به بسیجیه میگن نظرت راجع به روزنامه ها چیه ؟ میگه جام جم خشکه ، رسالت تیزه ، جوان نرمه ، کیهان عالیه ، اما با بقیه شون کونمو پاک نکردم !
با ۸۲ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


دو کشور از هر حیث یکسان زبان و قومیت و آداب و سنن – یکی با مردمان خوشبخت و یکی با مردمان مستاصل – اختلاف فاحش را حتی در فوتبال دو کشور میتوان دید کره جنوبی به مرحله بعد صعود میکند و کره شمالی با بازی مفتضحانه حذف میشود – این دو کشور مثال زنده ای هستند برای ما ایرانیان که بدانیم حال که وضعیتی چون کره شمالی داریم و اسیر رهبران دیکتاتوری چون رهبر کره شمالی هستیم اگر آزاد بودیم چگونه زندگی مبکردیم – کمی بیشتر بیاندیشیم
با ۷۷ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ