کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

[farsibooks] نامه اعتراضی به سایت گزارشگران : صبا راهی

 

 

http://triboonshoma.blogfa.com/post-379.aspx

http://19bahman.net/mataleb_e_resideh/89/Nameh_Eterazi.htm

نامه اعتراضی به سایت گزارشگران

در رابطه با " دست درازی" در نوشته

مسئول سایت گزارشگران بهروز گرامی!

مطلبم را که عینا در این لینک  http://triboonshoma.blogfa.com/post-378.aspxنیز درج شده در تاریخ 23/6/2010 برای شما نیز فرستادم. متاسفانه ثابت کردید که از جایگاه " منافع شخصی" تان و بستانکاریهایی که اتفاقا شما با " رادیکالهای کاسبکار" دارید بخود " جرئت" دادید که در نوشته بنده دست ببرید! همیجا به شما هشدار میدهم که شغل شریف " ارشاد" را به ماموران ارشاد واگذار کنید!شما وقتی مطلبی به دستتان میرسد یا مینوانید درج کنید و یا درج نکنید، درج یک مطلب به منزله تایید آن مطلب از سوی سایت شما یا هر سایت " آزادیخواهانه مثل سایت شما" نیست و شما مسئولیتی در قبال نوشته ندارید، این خوانندگان هستند که  " قضاوت" بر عهده آنان بوده و هست. شما یکی از دهها سایتی هستید( روشنگری و پیک ایران رکود دار سانسورهستند) که " تفکر آزادیخوا هانه " در " مقابله" با افشای حقایق دارید و البته تیغ سانسور و دست بردن در مطالب نیز در کنار آن! و اسم رمزتان  هم " تصفیه حسابهای شخصی خصوصی تشکیلاتی" است! آنهم دو روز بعد از این که مطلب مرا درج کردید " معترضین حقیر" به فکرتان میاندازند که " تصفیه حساب شخصی خصوصی تشکیلاتی" است! اسم رمز " معترض" تان به قد وقواره بی سر و پای سیاسی اش بسیار برازنده است! البته از " معترضینی" که کار " تکثیر" میکنند بیش از این انتظار نمیرود اما شما ثابت کردید که چه راحت به دام " معترضین حقیری" که جایی برای خودشیرینی پیدا کردند میافتید!دوست محترم ، شما نوشته " ملالی جویا زنی در میان جنگ سارالان را " منتشر کردید، بنده نظرم را نسبت به آن نوشته نوشتم، شما همانطور که آنرا درج کردید وظیفه تان ایجاب میکرد که نوشته مرا نیز درج کنید و مسئولیت نوشته را بعهده من گذارید و قضاوت را بعهده خوانندگان! نه اینکه بعد از دو روز نوشته ام را بنا به درخواست " معترضین " سانسور کنید! این معترضین واقعا اگر " نظری" داشتند می توانستند نظرشان را بجای " تقاضای سانسور و توطئه سکوت" در سایت شما یا هر سایت دیگری منعکس کنند! چرا شما خود را " متعهد" به " توضیح" در بالای نوشته من میدانید؟!

بهروز گرامی! تیتر نوشته من بود: پاسخ به " نظرخواهی" گزارشگران! و شما تیتر " نقد عملکرد گزارشگران" را برای آن "جایگزین" کردید! برای توجه خوانندگان هم لینک سایت شما را قرار میدهم هم لینکهای سایتهای دیگر را به عمل غیراخلاقی شما پی ببرند که چه کسی " نظر شخصی " خود را در نوشته دیگران " اعمال" میکند و بر آن دست درازی نیز!

http://p111272.typo3server.info/10.html?&tx_ttnews[tt_news]=9858&tx_ttnews[backPid]=23&cHash=f801255ce5

http://19bahman.net/mataleb_e_resideh/89/Pasokh_Beh_Nazar-khahiye_Gozareshgaran.htm

http://triboonshoma.blogfa.com/post-378.aspx

 

 بعد هم میگویید... انتشار مجدد و تداوم این نقد معذوریم...! یا خربزه خیلی " شیرین" نخورید یا اینکه پای لرزش هم بنشینید! در ضمن در بالای کدام مطلب " نظر گزارشگران" را در رابطه با آن مطلب اعلام میکنید که در مورد نوشته من اینکار را کردید؟ پلتفروم سایت تان را مستقلا درج کنید نه در بالای نوشته من! آیا این عمل شما چیزی به جز " نان قرض دادن" و بده بستان نیست که شما را وادار به کار غیراخلاقی " دست بردن " در نوشته من و نیز پیش داوری در مورد نوشته ای از من که آنرا زیر تیغ سانسورتان بردید نمود؟! آیا شما با تمام نوشته ها این کار غیراخلاقی را انجام میدهید؟  مسئله اساسی این است که وقتی شرایط کنونی " آزادی اظهار نظر و عقیده و بیان" در خارج از کشور در سایتی مثل سایت شما این است که به یکدیگر " نانهای حقیرانه قرض" میدهید _  بدین منظور که گزارشگران جزو حقی که برای آزادی بیان " همه" قایل است بنابراین جزو " وظایف آزادیخوانه همگانی" خود  نیز میداند که یک نوشته را درج کند، بعد آنرا بردارد،در نوشته اعتراضی نویسنده " دست ببرد و ...  _ واقعا گزارشگران معنا و مفهوم " نظرخواهی" را میداند؟ که بخواهد برای "آزادی آزادیخواهان" در ایران سینه چاک دهد؟ نظرخواهی و اشاعه " نظر دادن".. یعنی اینکه به " معترضین بی سر و پای سیاسی تان" بگویید که بجای تقاضای سانسور و توطئه سکوت " نظر" دهید! نه اینکه خودتان نیز به رنگ " آن بی سر و پای سیاسی" در آیید!  بجای استفاده از اسم رمز" تصفیه حساب های خصوصی شخصی سازمانی" شهامت داشته باشند از خودتان انتفاد کنید که البته در مورد دوم بزدل تر و کاسب تر از آن شدند که " تمجید و ستایش پادودهای امپریالیستها" را بگذارند و به انتقاد از خود بچسبند اگر این بودند که نماینده اشرف دهقانی در بارعام آنان جولان نمیداد! و اگر بز دل نبودند که یک بی سرو پای سیاسی که " کار تکثیر" را برعهده دارد " تشویق" به اعتراض نمیکردند! ابنروزها لابی های اسراییلی هم " معترض" میشوند چیز غریبی نیست، بقول معروف شنونده باید عاقل باشد که متاسفانه شنونده ما در دام افتاد!

البته سایت شما و امثال آن بسیار هم از درج نوشته " ملالی جویا زنی در میان جنگ سالاران : سارا نیکو" خوشنود میشوند چرا که دقیقا دیدگاههای آنها با دیدگاههای راست نویسنده آن که به غلط پرچم چفخا را در دست گرفته است خوانایی دارد همانطور که دیدگاه سایت نیمه دولتی افغانستان یعنی سایت " گفتمان" با دیدگاه نویسنده آن یعنی نماینده اشرف دهقانی خوانایی داشت! اولین باری نیست که در مورد انحرافات جفخا نوشته میشود و اولین بار هم نیست که اشرف دهقانی توطئه سکوت را برگزیده است! آیا از بی عملانی که عنوان "چریک فدایی" را یدک میکشند و نماینده خود را به ضیافت های پادوهای امپریالیستها روانه میکنند " مسئولیتی" به غیر از همان " یدک" کشیدن میتوان انتظار داشت؟! اشرف دهقانی با " سکوت" خود در قبال چنین حرکت ضدفدایی(جولان دادن نماینده اش سارا نیکو در تعفنگاه امپریالیستها که به هیچ وجه نمی تواند " اتفاقی" باشد)، ثابت کرد که تا چه حد به راست چرخیده تا حدی که حتی از خون فدایی چون بهروز دهقانی برادر خود نیز شرم نمیکند! اینکه به فکر پیشبرد خط رفقای کبیر مسعود احمدزاده و پویان باشد پیشکش این کاسبکاران سیاسی! البته "اشرف دهقانی" و نمایندگانش به " سایت" هایی مثل شما برای درج نظرات انحرافی شان نیز "نیاز مبرم" دارند! همانطور که  " مرداب " در جنبش کمونیستی ایران و " سیاسی کاران"  آن نیاز به سایت هایی مثل شما دارد! اما شکی نیست که سیل خروشان مبارزات کارگران، مرداب با تمام فضولاتش را، در یک انقلاب به بیرون از جنبش کمونیستی پرتاب میکند. تاریخ همواره اینرا ثابت کرده است!

فراموش نکنید که با اعمال سانسور و یا توطئه سکوت نمیتوان جلوی نشر حقایق را گرفت! به راستی اینهمه  کشتار و قتل عام زندانیان سیاسی، که موسوی جلاد نخست وزیر آن بود، و بگیر و به بند آزادیخواهان _  که سایت شما از چند روز دیگر برای " گرامی داشت آن" خود را " مسئول" میداند  _ قادر بود که جلوی "نشر حقایق" را بگیرد؟ که حالا جولان دهندگان در تعفنگاه امپریالیستها؟

صبا راهی

بیست و چهارم جون دوهزار و ده

این مطلب عینا برای درج در سایتهای دیگر برای اطلاع خوانندگان محترمشان از اوضاعی که بر سر نشر حقایق میگذرد ارسال میگردد

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بازگشت


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Get real-time World Cup coverage on the Yahoo! Toolbar. Download now to win a signed team jersey!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ