کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ تیر ۴, جمعه

[farsibooks] تداوم تخریب منازل بهاییان در روستای ایول ساری

 

 

http://www.rhairan.in/archives/17495


امروز هم موضوع تخریب بیوت بهائیان ایول از طریق مقامات ساری و کیاسر تعقیب شد.

خبرگزاری حقوق بشر ایران

رهانا: استانداری و فرمانداری ساری، نمایندگان بهائیان روستای ایول را برای پیگیری از وقایع و حوادث ایول نپذیرفتند. در کیاسر، بخشدار از طرفی مدعی است که این موضوع جنبه ی قضائی دارد و به بخشداری مربوط نمی‌شود در حالی که شورای روستا و تمام حوادث مربوط به آن روستا تحت اشراف بخشداری است، ضمن اینکه به مقام قضائی هم مرتبط است.

به گزارش خبرنگار رهانا، بخشدار کیاسر هیچ اقدامی در این ۳ روز انجام نداده است و تنها اظهار داشته که گزارش را تهیه و به مقامات قضائی خواهد داد.

قاضی دادگاه کیاسر مثل روز گذشته شکایت مجدد را پاراف کرده و توسط نمایندگان مزبور به پاسگاه تلمادره ارسال داشت، در تلمادر نیز رئیس پاسگاه حضور نداشته و مامورین از مراجعه روز قبل به ایول و تهیه‌ی گزارش و صورت جلسه اظهار بی اطلاعی کردند و از طرفی اظهار داشتند که سپاه، لشگر خود را در ایول پیاده کرده و از مقامات مافوق دستور دارند که منازل بهائیان را به آتش کشیده و بعد از اتمام حریق آن را با لودر و بلدوزر تخریب کرده وسپس خاک و باقیمانده‌ی ساختمان مخروبه را به خارج از محل توسط کامیون منتقل کنند و تسطیح سازند.

رهگذران می‌توانند در حین عبور از جاده که در بالای  این روستا واقع است، حوادث  مزبور را مشاهده کنند ضمن  این که در کنار جاده ی فرعی به روستا چند ماشین سواری پارک وتعدادی از مامورین سپاه و محلی نیز در آن‌جا حضور دارند تا کسی به این روستا وارد نشود.

بی توجهی و بی اعتنائی و عدم رسیدگی و وقت کشی مراجع در این مورد، این نظریه که دستور از مقامات بالا دستی است را تقویت می کند. از طرفی زمانی برای این کار در نظر گرفته شد که با تعطیلی آخرهفته و نیز روز شنبه مصادف شد که در این فرصت کار تخریب پایان یافته و اداره های مسئول نیز خیالشان راحت از پیگیری خواهد بود.


 

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Get real-time World Cup coverage on the Yahoo! Toolbar. Download now to win a signed team jersey!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ