کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

[farsibooks] قبرستان ها کافی نبود، به سراغ خانه رفتند

 

 

 
http://www.khodnevis.org/index.php?news=7328

قبرستان ها کافی نبود، به سراغ خانه رفتند؛ وقتی خانه‌های بهائیان ایرانی را تخریب می‌کنند




شهر فرنگ است اینجا، از همه مدل ظلم و جور در این مملکت یافت می‌شود. هر جورش را که بخواهی، به دانشجو یک جور ظلم می‌کنند به آخوند شیعه طور دیگر، به یهودی و مسیحی و بهائی هم به روش‌های دیگر. تخریب قبرستان‌ها که در شب تار و تحت نام اشخاص ناشناس انجام می‌گرفت، کم بود حالا آقایان اینقدر وقیح شده‌اند، که در روز روشن خانه‌های زندگان را نیز تخریب می‌کنند!


این اتفاق در آمریکا نیافتاده است، این اتفاق حتی برای کودکان غزه هم پیش نیامده است، این اتفاق در همین ایران اسلامی که ادعای قانونمندی‌اش گوش تمام سازمان‌های مدافع حقوق بشر را کر کرده است می افتد. ایرانی که دولتمردانش هر روز وقیحانه تر با مردم صحبت می‌کنند و رفتارشان هر روز بدتر از دیروز است. اسف انگیز آنکه جامعه جهانی تنها به نظاره نشسته است که آیا ایران بمب اتم دارد یا نه؟

ایران امروز بسیار خطرناک تر از بمب اتم عمل می کند. خراب کردن خانه بر سر شهروندان بهائی اتفاق کمی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. تا دیروز تخریب قبرستانها بود و امروز تخریب خانه های زندگان. جامعه جهانی تا چه زمانی می خواهد ساکت بنشیند و هیچ حرکتی نکند؟ مردم ایران تا چه زمانی باید وجه المصالحه قدرت های خارجی قرار بگیرند؟

به گزارش رهانا، خبرگزاری حقوق بشر ایران، شهروندان بهایی روستای ایول مازنداران، متوجه شدند که اهالی غیر بهایی این روستا در حال تهیه‌ی استشهاد محلی به جهت تخریب، تسطیح و خاکبرداری منازل بهائیان هستند و این امر روز گذشته، در این روستا آغاز شد. شهروندان بهائی روستای ایول مازنداران، روز اول تیر ماه به بخشداری کیاسر  مراجعه کردند وآنان را در جریان گذاشتند ولی این موضوع  توسط آن نهاد نفی و غیر  قانونی اعلام شد روز بعد از آن، ضمن مراجعه‌ی مجدد به  بخشداری کیاسر به فرمانداری و استانداری در ساری و دادگاه عمومی کیاسر و پاسگاه نیروی انتظامی تلمادره نیز مراجعه شد ولی همگی اظهار بی اطلاعی کرده و چنین اقدامی را محکوم و غیر قانونی دانسته و مسببین آن را مجرم قلمداد کردند.

به گزارش خبرنگار رهانا، اما در این میان یک خانواده‌ی بهایی، (محمود پیری) در نزدیکی منزلشان مواجه با ماشین پرایدی می‌شوند که چهار نفر سر نشین داشته و مشاهده می‌کنند که تعدادی از افراد بالای ساختمان آنان مشغول تخریب هستند.

در همین زمان محمود پیری  مورد ضرب و شتم از جانب یکی از سرنشینان ماشین شده و مجبور به ترک محل می‌شوند.

خانواده‌ی پیری به همراه یک خانواده‌ی بهایی دیگر (روحانی)، حق ورود به محل حتی حدود آن را از جانب افردای که مشغول خراب کردن منازل هستند ندارند و مدت ۴۸ ساعت روستا و اطراف آن در قرنطینه است و مرتب در اطراف به گشت زنی مشغول هستند که کسی وارد روستا نشود و راه‌های ورودی به روستا را نیز مسدود کرده‌اند. طبق  اظهار یکی از افراد هم اینک ۴ لودر با تعدادی کامیون مشغول تخریب، تسطیح و خاک برداری از حدود ۵۰ منزل از منازل بهائیان ایول هستند.

این است آزادترین و دموکرات ترین کشور منطقه؟ کیست که نداند، این مردم را چه کسی تحریک کرده است. مگر این مردم سالیان سال در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی نمی کرده اند؟ چطور حالا به فکر تخریب منازل بهائیان افتاده‌اند؟

امروز درد تمام مردم ایران مشترک است، آنهائی که به خانه‌های مراجع شیعه حمله می‌کنند، کروبی، موسوی، پسر کروبی و همسر موسوی و ... را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، همین ها هستند که خانه های بهائیان را تخریب می‌کنند. اینها هستند که در سایه چتر حفاظتی ای که قسمتی از حکومت بر سر آنان افکنده این چنین وقیحانه به تخریب خانه‌ها می‌پردازند.

بهائیان ایرانی که بعنوان اقلیت غیررسمی در ایران شناخته می شوند، در مدت ۳۱ سالی که از حکومت اسلامی می‌گذرد، همواره با مشکلات عدیده‌ای مانند محرومیت از تحصیل، محرومیت استخدام در ادارات دولتی و انواع و اقسام محدودیت های دیگر مواجهه بوده‌اند. این وضعیت با روی کار آمدن محمود احمدی نژاد رو به وخامت نیز گذاشته است.



__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Get real-time World Cup coverage on the Yahoo! Toolbar. Download now to win a signed team jersey!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ