کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ اسفند ۲۴, شنبه

Fw: *ادبستان کاوه* Re: *ادبستان کاوه* Fw: Re: [farsibooks] پاسخ یک بانوی بهائی به دادستان جمهوری

با درود به فریبرز گرامی

دوست عزیز یزد یکی از مراکز بهاییان است از قضا به دلیل اینکه خواهر زاده آقای ایتالله صدوقی به نام آقای قبله همسر خانم دکتر بصاری بود به طور غیر مستقیم از مزایای نزدیکی با امام جمعه یزد سود می بردند از سوی دیگر معلم وظیفه اش تدریس است و کاری با باور های ذهنی دانش آموز ندارد از طرف دیگر صحبت راجع به دین و اینطور موضوعات به معلم پرورشی مربوط می شود متاسفانه شما هیچکدام به معلم پرورشی و رفتار آنها که به این امور مربوط می شود اشاره نمی کنید به معلم ریاضی که ربطی به این کارها ندارد اشاره می نمایید. آیا آن دو بچه پدر و مادر نداشتند که به شکایت برخیزند تا جلو اینگونه کارهای زشت گرفته شود. عزیز من تمام ایرانیان که ضد بهایی نیستند و اصولا" بچه ها در انتخاب دین دخالتی ندارند تا مورد اذیت قرار گیرند. اکنون نیز جمهوری اسلامی با مبلغان بهایی کار دارد نه بهاییان عادی بنابراین سعی نکنید با ادعا های دروغی مردم ایران را بد نام کنید متاسفانه وقتی به شما می گوییم دروغ نگویید می فرمایید برای ادعای خود مستند ارایه کنید. طبق قوانین دنیا کسی باید مستند ارایه کند که مدعی است نه من . امیدوارم لااقل بچه های خود را به دروغ عادت ندهید. درویش علی

 

--- On Sat, 3/14/09, Fariborz Hesaraki <fariborz@azadrahkar.org> wrote:

From: Fariborz Hesaraki <fariborz@azadrahkar.org>
Subject: *ادبستان کاوه* Re: *ادبستان کاوه* Fw: Re: [farsibooks] پاسخ یک بانوی بهائی به دادستان جمهوری
To: Adabestan-Kaveh-Ahangar@yahoogroups.com
Date: Saturday, March 14, 2009, 2:42 PM

جناب درویش علی

این‌ها مظلوم‌نمایی و دروغ و افترا نیست؛ من ۲۵ سال دارم، وقتی در یزد در
مقطع راهنمایی تحصیل می‌کردم، در کلاس دو بهایی داشتیم. همهٔ دبیرها جز
دبیر ادبیات با فحش و ناسزا این دو را از کلاس درس بیرون می‌انداختند و
مسخره می‌کردتد و این دو دوستم نیز فردا دوباره سر کلاس حاضر می‌شدند و هر
روز همان آش و همان کاسه.

البته من با فحش و ناسزا و مسخره کردن مشکلی ندارم مشکلم ۲ چیز است:
۱. اگر قرار است آزادی بی‌قید و شرط بیان وجود داشته باشد، بهاییان نیز
باید آزاد باشند تا از خود دفاع کنند و یا آن‌ها هم در جواب فحش و ناسزا
بگویند و مسلمانان زا مسخره کنند
۲. معلم حق ندارد شاگردی را بخاطر عقایدش از کلاس بیرون بیاندازد

من آته‌ئیست، کافر، ملحد و زندیق و مرتد هستم و به دلیل دشمنی با اسلام از
عنفوان کودکی (من در خانواده‌ای کمونیست و آته‌ئیست به دنیا آمده‌ام)،
بهائی شده‌ام تا اگر مسلمانی بگوید منتظر ظهور امام زمان (مج) است، بگویم
امام زمان حضرت باب (ع) است که قبلاً ۱۰۰ و اندی سال پیش ظهور کرده‌است. و
هر گاه بگوید محمد خاتم الانبیا است، بگویم خیر، خاتم الانبیا همانا حضرت
بهاء الله است و پس از ایشان نیز پیامبرانی خواهند آمد.

-- فریبرز حصارکی

On Fri, 2009-03-13 at 11:16 +0530, ali allah wrote:


من با اینکه مخالف جمهوری اسلامی هستم و این نظام را اشعالگر و آدم کش می
دانم نوشته های این خانم بهایی را در مورد رفتار معلمان و مدیر مدرسه باور
نمی کنم . به نظر می رسد بهایی یان برای مظلوم جلوه دادن خود به داستان
پردازی پرداخته اند همانگونه که در زمان کودکی ما مسلمانان یهودیان را به
خوردن خون بچه ها متهم می کردند. اگر این موضوع درست بود لااقل من که با
خانواده های فرهنگی رفت و آمد داشتم باید می شنیدم یا دروستان بهایی ام
برایم آنرا نقل می کردند. البته ممکن بود یک معلم متعصب نادان چنین کاری را
در کلاس خود انجام دهد اما با افشاء آن سایر معلمان رفتار غلط را به وی
گوشزد می کردند تا اینگونه رفتار ها متوقف شود.امیدوارم هموطنان بهایی
اینگونه رفتار های زشت را که در ذهن خود پدید می آورند به جامعه ایرانی
نسبت ندهند و از طریق نشر دروغ به مظلوم نمایی نپردازند. شاد و زنده
باشید
درویش علی



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Group Charity

Loans that

change lives

Kiva.org

Weight Loss Group

on Yahoo! Groups

Get support and

make friends online.

Find helpful tips

for Moderators

on the Yahoo!

Groups team blog.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ