کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۷, دوشنبه

[farsibooks] Fwd: Best of Balatarin for 05/17/2010

 


http://us1.campaign-archive.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=4ab955f860&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin <balatarin@sabznameh.com>
Date: 2010/5/16
Subject: Best of Balatarin for 05/17/2010


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




محسن آرمین ، سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بازداشت شد. به گزارش تحول سبز، بنا به اخبار رسیده محسن آرمین امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهست ماه بازداشت گردید.محسن آرمین اعضای بنیان‌گذار، عضو شورای مرکزی، و نیز سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی میباشد. آرمین در انتخابات مجلس ششم به عنوان نمایندهٔ چهارم تهران وارد مجلس شد. او همچنین سردبیری دوهفته‌نامهٔ عصر ما، نشریهٔ رسمی مجاهدین انقلاب اسلامی را بر عهده داشت
با ۲۴۶ امتیاز و ۱۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


محسن آرمین عضوشورای مرکزی مجاهدین انقلاب در مقاله‌ای نوشت منتظر بازداشت هستم. وی در این مقاله که در روزنامه اعتماد چاپ شده است نوشت: نمی دانم عدم تحمل دشواری ها و سختی ها تا چه اندازه می تواند شاخصی برای تعیین میزان ایمان ما به راهی که برگزیده ایم باشد. وقتی به ماجرای عمار یاسر می اندیشم که برخلاف پدر و مادرش تاب شکنجه نیاورد و حتی رسالت پیغمبر را انکار کرد، با این حال مورد ملاطفت و نوازش پیغمبر قرار گرفت و چنان بر ایمان خود پایدار ماند که در اعتراض به رفتارهای ناحق خلیفه شکنجه شد و بر سر پیمان خود همچنان استوار بود تا آنکه در پیری در رکاب علی(ع) در صفین شهید شد، احساس می کنم درباره رفتار کسانی مانند ابطحی و عطریانفر نباید و نمی توان بی پروا قضاوت کرد.
با ۲۳۶ امتیاز و ۲۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


نزدیک ماه رمضان سال 58 بود. یک عده از جوانان که در صداسیما بودند از من خواستند که کمکی بکنم و برای لحظات نزدیک افطار فکری بکنم.من هم گفتم که کمکتون میکنم.رفتم خونه و شعری رو انتخاب کردم و عصر ، اون رو توی استودیو اجرا کردم.درست دو روز قبل از ماه رمضان ، یک فتواییه از آقای خمینی آمد که موسیقی مخدر است. من گفتم خداحافظ شما ! جای ما نیست.موسیقی مخدر است ؟ حرام می خواهید بدونید ؟ خودتون میدونید و خودتون.نوار رو دادم به بچه ها و گفتم شعری به همراه ربنا هست ، دادم بهشون و خداحافظی کردم.بعد چند روز بعد دیدم که همین ربنای من رو پخش کردند /// مستند بی بی سی ، پژواک روزگار
با ۱۹۶ امتیاز و ۱۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


به تعبیر مرحوم آیه الله منتظری آنچه بر کشور و ملت ما حکومت می کند، ولایت نظامیان است. نظریه حاکمیت ایران که به صراحت مطرح می شود و یا در نشست های توجیهی بیان می شود، این است که: " احمدی نژاد و انتخابات بهانه فتنه است و سران فتنه می خواهند رهبری و ولایت فقیه و اسلام را حذف کنند." چنان چه جنبش سبز بتواند شرایطی فراهم کند و مطالبات اجتماعی و سیاسی به برکناری احمدی نژاد بینجامد، گام بسیار بلندی در جهت تحقق دموکراسی و انتخابات آزاد و مبارزه با تقلب صورت گرفته است. از سوی دیگر اگر مطالبات به سمت تغییر قانون اساسی و تغییر نظام حکومت کشانده شود، احمدی نژاد سه سال دیگر هم از سوی تمام بخش های حکومت پشتیبانی می شود، بر جای می ماند و وعده می دهد که دولت بعد از او انقلابی تر خواهد بود، ده بار انقلابی تر. تمام سخن بر سر این است که سلسله اقبال ناممکن نجنبانیم و به حاکمیت بهانه های بیشتری برای سرکوب ندهیم.
با ۱۷۳ امتیاز و ۹۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


پدر جان، شنیده ای که پروین احمدی نژاد! از یک جایی در آمده است و گفته است دختر تو پول می گیرد تا در خیابان بی حجابی کند؟ می دانم زیر سر آمریکای خبیث است! پدر جان شنیده ای که جوانی را با ماشین زیر گرفتند؟ شنیده ای که چند نفر را از روی پل پرت کردند پایین؟ می دانم اغتشاشگر بودند! این را هم شنیدی که 5 نفر را اعدام کردند؟ آخ ببخشید، تجزیه طلب بودند. این را هم شنیده ای که علامه مجلسی نوشته است که امام زمان از ران مادرش متولد شده است؟ می دانم، از قدرت خدا است! آن انگشتر در دستت چیست؟ ربطش را چند بار برایت بگویم؟ تو دلت به این حجره بازارت خوش است. می دانم من گرسنگی نکشیده ام! پدر جان، آن امامی که برایش انگشتر به دست کرده ای، ضحاک ته چاه است. او همانی است که نماینده اش من و ندا و سهراب و فرزاد را کشت. دیگر طاقت ندارم که بگویی چه ربطی دارد. این بار حجره تورا هم آتش می زنم تا من از گرسنگی بمیرم و تو بمانی و آن انگشترت. مگر می شود موجود ماورایی‌ات که برایش انگشتر به دست کرده ای و همه چیز را می بیند، در برابر این همه دروغ ساکت بماند؟ چرا آن کسی که انگشتر برایش در دست کرده ای این همه بی عرضه است؟ چرا از انگشت نماینده اش خون می چکد؟ پدر جان، حالم از انگشتانت به هم می خورد. اینجا کجاست که تو بنده یک حجره بازار شده ای؟ مبادا دم از مرام و معرفت بزنی! هر بار که بگویی من شرمنده ات میکنم. برو و با هیئت راه انداختنت خوش باش ولی من همیشه خواهم گفت که آن هیئت حق السکوت خون برادر و خواهر من است. چقدر داشتن چنین پدر انگشتر به دستی سخت است! بگذار خیالت را راحت کنم پدر جان، من بنیان این تزویر را بر خواهم کند. تو با ترسویی مملکتمان را تباه کرده ای. ای کاش پول داشتم تا به تو پول میدادم که در خانه بمانی و با انگشتری هایت بازی کنی. من عصبانی هستم، و تو مقصری. یا آن انگشتری لعنتی‌ات را بردار و یا این سیاهی هایی را که میگویم تحمل کن. اینها نتیجه اعمال توست. آن زمان که تو عکس در ماه می دیدی، من هنوز در کوچه سرگرم بازی بودم. پدر جان، پروین احمدی نژاد دیگر چیست؟ این دیگر چه موجودی است؟ چگونه تحمل میکنی که به دخترت بگوید پول میگیرد تا بد حجابی کند؟ مگر دختر خوش‌لباس و زیبای خودت را نمی شناسی؟ همان دختر شر و شیطونی که اگر در خانه نباشد سقفش بر زمین می آید. چگونه تو اجازه می دهی که غرور و زیبایی‌اش را چنین تازیانه بزنند؟ می دانم، همه‌اش از آن انگشتری لعنتی است. تو مسلمانی و شیعه علی هستی، دستت را بیار بالا، آهان این هم نشانه اش!
با ۱۷۱ امتیاز و ۵۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


به نقل از وبلاگ فرورتیش رضوانیه
با ۱۵۵ امتیاز و ۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


محسن آرمین از اعضای بلند پایه سازمان مجاهدین انقلاب است که امروز صبح بازداشت گردید.هنوز بحث ها و سخنان و تحلیل ها پیرامون اظهارات روز گذشته دادستان تهران مبنی بر تهدید ضمنی سران جنبش ادامه داشت که امروز هم مدیر عامل سابق ایرنا و هم محسن آرمین بازداشت شدند. آیا می توان انتظار داشت که این دو بازداشت آغازی باشد بر موج جدید بازداشت ها و زمینه ساز بازداشت سران جنبش؟ آیا اظهارات و عملکرد دادستان تهران در آستانه خرداد ماه را نباید آغازی بر پروژه بازداشت نهایی قلمداد کرد؟ در همین رابطه نامه امروز ۱۷۵ تنی که در جایگاهی نمایندگی ملت تکیه زده اند به دستگاه قضاوت مبنی بر تسریع محاکمه سران جنبش تا پیش از ۲۲ خرداد نیز رد پایی دیگر از این نظریه می تواند تلقی گردد.
با ۱۵۲ امتیاز و ۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


کلمه: سخنگو و عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، صبح امروز بازداشت شد. دختر محسن آرمین در گفتگو با «پارلمان‌نیوز»، درباره جزئیات بازداشت پدرش گفت:« صبح امروز بعد از دقایقی که از خروج پدر از منزل می‌گذشت، پدرم همراه با چند مامور به منزل مراجعت کرد.» وی افزود:« ماموران که حکم بازداشت و تفیش منزل که گویا از دادستانی بود را به همراه داشتند بعد از دقایقی که همکاران آن‌ها برای تقتیش خانه آمدند در منزل ماندند و بعد از آن پدرم را به همراه خود بردند.» فرزند آرمین خاطر نشان کرد: «تیم تفیتش به همراه خود لپ تاب، اوراق و کارت‌های شناسایی را به همراه خود بردند.» گفتنی است، پیش از این نیز دوبار یکبار بعد از انتخابات و یک‌بار بعد از حوادث عاشورا، ماموران برای بازداشت محسن آرمین به منزل وی مراجعه کرده بودند که در آن مقاطع وی در منزل حضور نداشت.
با ۱۳۲ امتیاز و ۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


بخشی از ست اول مسابقه ای که با قهرمانی بانوی ایرانی تبار تیم فرانسه به پایان رسید.
با ۱۲۷ امتیاز و ۴۹ نظر ورزش فرستاده شده در بخش
نظرات

 


پارلمان‌نیوز: سخنگو و عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، صبح امروز بازداشت شد.دختر محسن آرمین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، درباره جزئیات بازداشت پدرش گفت:« صبح امروز بعد از دقایقی که از خروج پدر از منزل می‌گذشت، پدرم همراه با چند مامور به منزل مراجعت کرد.»وی افزود:« ماموران که حکم بازداشت و تفیش منزل که گویا از دادستانی بود را به همراه داشتند بعد از دقایقی که همکاران آن‌ها برای تقتیش خانه آمدند در منزل ماندند و بعد از آن پدرم را به همراه خود بردند.» فرزند آرمین خاطر نشان کرد: «تیم تفیتش به همراه خود لپ تاب، اوراق و کارت‌های شناسایی را به همراه خود بردند.» گفتنی است، پیش از این نیز دوبار یکبار بعد از انتخابات و یک‌بار بعد از حوادث عاشورا، ماموران برای بازداشت محسن آرمین به منزل وی مراجعه کرده بودند که در آن مقاطع وی در منزل حضور نداشت.
با ۱۲۳ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


محسن آرمین عضو ارشد و سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی صبح یک شنبه 26 اردیبهشت ماه در خانه اش توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. محسن آرمین تنها عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است که در حوادث بعد از انتخابات 1388 تا کنون بازداشت نشده است. تا کنون منابع رسمی این خبر را اعلام نکرده اند.
با ۱۲۰ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


رسول خدا فرمود کسی که خانواده مرا دوست نمی داردبرای یکی از این سه امر است. 1- یا منافق است 2- یا زنازاده است. 3- یا مادرش درناپاکی به او ابستن شده. منبع: کتاب خصال شیخ صدوق، جلد اول، ص128،حدیث 72/ این کتاب تحت نظر و به قلم ایت اله کمره ای نوشته شده. چاپ شده در قم به سال 1374. برای راستی و درستی تصویر اسکن شده از متن و حدیث در وبلاگ
با ۱۱۶ امتیاز و ۱۲۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


این مردک مردم را خس و خاشاک خواند با ان نیش خند همیشه گی اش..ولی وقتی خس و خاشاک به پا می شود چشم همه را کور می کند...
با ۱۱۶ امتیاز و ۵۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


یک جمله به استاد شجریان باید بگویم:استاد با تمام وجود دوستت دارم... چون شما خود را مغرور ندانستید،خود را صدای خس و خاشاکی دانستید که اگر گردباد شود همه را کور می کند،خود را همدم با مردم هستید. یک جمله ی کلیدی هم در این مستند که از بی بی سی فارسی پخش شد وجود داشت:استاد گفت:هر وقت می خواهند موسیقی سنتی را معرفی کنند یاد شجریان می افتند.
با ۱۱۱ امتیاز و ۱۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شجریان جاودانه شد . نه فقط به خاطر صدای بی نظیرش نه به دلیل آواز های اصیل ماندنی اش فقط به خاطر با مردم بودنش همانند تختی که ده ها همچو او آمدند با مدال های رنگین ولی در قلب مردم جای نگرفتند و امروز استاد شجریان نیز جاودانه تاریخ شد.
با ۱۱۰ امتیاز و ۴ نظر هنر و ادبیات فرستاده شده در بخش
نظرات

 


محمد مصطفایی وکیل دادگستری گفته که شادی صدر به پنج سال حبس تعزیری به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» و یکسال حبس تعزیری و تحمل 74 ضربه شلاق به اتهام «اخلال در نظم عمومی» محکوم شده است.
با ۱۱۰ امتیاز و ۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


تلویزیون فارسی بی بی سی در روز یکشنبه ۱۶ مه (بیست و ششم اردیبهشت ماه) برای اولین بار فیلم مستندی در باره استاد محمد رضا شجریان پخش کرد که او در آن از زندگی، آثار و همچنین نظراتش در باره تحولات سیاسی اخیر در ایران بی پرده سخن می گوید. شجریان به عنوان یکی از استادان مسلم موسیقی اصیل ایرانی همیشه در دل میلیون ها نفر از دوستداران موسیقی جایگاه ویژه ای داشته، ولی پس از رویدادهای انتخابات مناقشه برانگیزخرداد ماه سال گذشته در ایران و مخالفت صریح او با سیاست های محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران، محبوبیت او باز هم افزوده تر شده است. شجریان یکی از معدود خوانندگان موسیقی اصیل است که همیشه با زمانه حرکت کرده و خودش در این فیلم مستند می گوید که اگر کسی شعرهایی را که او در سی سال اخیر اجرا کرده مطالعه کند، تاریخ معاصر ایران را بهتر درک می کند. درواقع کارهای شجریان در سی سال اخیر پژواک روزگار است.
با ۱۰۹ امتیاز و ۲۷ نظر هنر و ادبیات فرستاده شده در بخش
نظرات

 


گوشه ای از مستند شجریان ، پژواک روزگار - شبکه بی بی سی فارسی
با ۱۰۹ امتیاز و ۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


دادگاه انقلاب تهران براساس نظر وزارت اطلاعات، می گویم وزارت اطلاعات چون شخصا هیچ پرونده امنیتی ندیده ام که قاضی بدون نظر یا خلاف نظر وزارت اطلاعات حکم صادر کرده باشد، مرا به شش سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق محکوم کرده است. پنج سال حبس برای اقدام علیه امنیت ملی و یک سال حبس و 74 ضربه شلاق برای برهم زدن نظم عمومی. پرونده مربوط می شود به تجمع فعالان جنبش زنان در 13 اسفند 85 که به بازداشت 33 نفر منتهی شد. تا جایی که می دانم، 31 نفر از آن 33 نفر بازداشتی که در تجمع شرکت داشتند، یا تبرئه شده اند و یا احکام تعلیقی زیر دوسال حبس دریافت کرده اند. راستش نوشتن درباره این حکم، به نوشتن درباره بدیهیات می ماند؛ دستگاه قضایی و امنیتی که از یک طرف حسین شریعتمداری را که تئوریسین خشونت است، از تمامی اتهامات وارده تبرئه می کند و از طرف دیگر، یک معلم روستا را، سه فعال سیاسی کرد را و برادر یک متهم به بمب گذاری را به اتهام خشونت گری اعدام می کند، معلوم است باید هم یک وکیل مدافع حقوق بشر را به خاطر شرکت در یک تجمع برای دفاع از حقوق فعالان جنبش زنان، به شش سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم کند تا یک بار دیگر نشان دهد محدوده امنیت ملی اش تا چه حد خرد و حقیر است و تا چه اندازه هر تجلی از آزادی بیان، آزادی تجمعات و آزادی اندیشه را، اقدام علیه امنیت ملی یا برهم زدن نظم عمومی می داند، تا یک بار دیگر نشان دهد دفاع از حقوق زنان، حرف زدن از حقوق بشر، چه در داخل مرزهای ایران و چه خارج از آن، تا چه اندازه دردش می آورد و چقدر بی پرده و آشکار، این خشم را نشان می دهد. آقایان، خوشحالم که دردتان آمده، خوشحالم که امنیت ملی تنگ و حقیرتان به هم ریخته است، و پیش و بیش از همه، خوشحالم که هیچگاه، هیچگاه شانس این را پیدا نخواهید کرد که حکمتان را، حبس و شلاقتان را اجرا کنید! با این حبس و شلاق، تنها برگ دیگری به پرونده تلاش من برای حقوق بشر اضافه شد زیرا که سالهاست، محکوم شدن در دادگاههایی که هیچیک از ابتدایی ترین اصول حقوقی در آنها رعایت نمی شود، مایه سربلندی است و پیش از من، بسیاری از بهترین فرزندان این سرزمین به این مدالهای افتخار مزین شده اند.
با ۱۰۶ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


تلویزیون فارسی بی بی سی در روز یکشنبه ۱۶ مه (بیست و ششم اردیبهشت ماه) برای اولین بار فیلم مستندی در باره استاد محمد رضا شجریان پخش کرد که او در آن از زندگی، آثار و همچنین نظراتش در باره تحولات سیاسی اخیر در ایران بی پرده سخن می گوید. شجریان به عنوان یکی از استادان مسلم موسیقی اصیل ایرانی همیشه در دل میلیون ها نفر از دوستداران موسیقی جایگاه ویژه ای داشته، ولی پس از رویدادهای انتخابات مناقشه برانگیزخرداد ماه سال گذشته در ایران و مخالفت صریح او با سیاست های محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران، محبوبیت او باز هم افزوده تر شده است. شجریان یکی از معدود خوانندگان موسیقی اصیل است که همیشه با زمانه حرکت کرده و خودش در این فیلم مستند می گوید که اگر کسی شعرهایی را که او در سی سال اخیر اجرا کرده مطالعه کند، تاریخ معاصر ایران را بهتر درک می کند. درواقع کارهای شجریان در سی سال اخیر پژواک روزگار است.
با ۱۰۶ امتیاز و ۲ نظر هنر و ادبیات فرستاده شده در بخش
نظرات

 


دختر محسن آرمین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره) مجلس «پارلمان‌نیوز»، درباره جزئیات بازداشت پدرش گفت:« صبح امروز بعد از دقایقی که از خروج پدر از منزل می‌گذشت، پدرم همراه با چند مامور به منزل مراجعت کرد.» وی افزود:« ماموران که حکم بازداشت و تفیش منزل که گویا از دادستانی بود را به همراه داشتند بعد از دقایقی که همکاران آن‌ها برای تقتیش خانه آمدند در منزل ماندند و بعد از آن پدرم را به همراه خود بردند.» فرزند آرمین خاطر نشان کرد: «تیم تفیتش به همراه خود لپ تاب، اوراق و کارت‌های شناسایی را به همراه خود بردند.» گفتنی است، پیش از این نیز دوبار یکبار بعد از انتخابات و یک‌بار بعد از حوادث عاشورا، ماموران برای بازداشت محسن آرمین به منزل وی مراجعه کرده بودند که در آن مقاطع وی در منزل حضور نداشت.
با ۱۰۴ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


رادیو کوچه- محسن آرمین از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی صبح روز یک‌شنبه در محل منزلش توسط عوامل امنیتی دست‌گیر شد. بنابر اخبار و گزارش‌های رسیده از نزدیکان به سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی صبح روز بیست و ششم اردیبهشت ماه – امروز یک شنبه- برابر با شانزدهم ماه می محسن آرمین نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی و سخن‌گوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی دست‌گیر شده است.
با ۹۷ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


پارلمان‌نیوز: سخنگو و عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، صبح امروز بازداشت شد. دختر محسن آرمین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، درباره جزئیات بازداشت پدرش گفت:« صبح امروز بعد از دقایقی که از خروج پدر از منزل می‌گذشت، پدرم همراه با چند مامور به منزل مراجعت کرد.» وی افزود:« ماموران که حکم بازداشت و تفیش منزل که گویا از دادستانی بود را به همراه داشتند بعد از دقایقی که همکاران آن‌ها برای تقتیش خانه آمدند در منزل ماندند و بعد از آن پدرم را به همراه خود بردند.» فرزند آرمین خاطر نشان کرد: «تیم تفیتش به همراه خود لپ تاب، اوراق و کارت‌های شناسایی را به همراه خود بردند.» گفتنی است، پیش از این نیز دوبار، یکبار بعد از انتخابات و یک‌بار بعد از حوادث عاشورا، ماموران برای بازداشت محسن آرمین به منزل وی مراجعه کرده بودند که در آن مقاطع وی در منزل حضور نداشت.
با ۹۶ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


جمعى از مدرسين و طلاب حوزه هاى علميه بانوان صبح شنبه با ميرحسين موسوى و زهرا رهنورد ديدار كردند. به گزارش تارنماى كلمه وابسته به اصلاح طلبان، ميرحسين موسوى در اين ديدار گفت اگر يك نظام، اسلامى و مدعى اطاعت از اهل بيت است بايد به زندگانى و نحوه تعامل آنان با مردم توجه كند و آن رفتارها را اُسوه قرار دهد. ميرحسين موسوى افزود اكنون سوال مردم اين است كه آيا روش و سيرۀ دولتمردانى كه ادعاى مسلمانى و اسلام دارند و دروغ مى گويند با سيرۀ فاطمه زهرا كوچكترين سازگارى داشته است؟ موسوى همچنين پرسيد : آيا پيامبرى كه ما مى شناسيم حاضر بودند چنين زندان هايى در قلمرو حكومت اسلامى و دين داشته باشند؟ در پى سخنان ميرحسين موسوى، همسر وى خانم رهنورد نيز به بيان مطالبى در ارتباط با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا پرداخت.
با ۹۴ امتیاز و ۲۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


برای ۵ دانشجوی دانشگاه شیراز حکم انضباطی اخراج از دانشگاه صادر شده است. کاظم رضایی، عبدالجلیل رضایی، حمدالله نامجو، اسماعیل جلیلوند و یونس میر حسینی از فعالان دانشجویی در دانشگاه شیراز با حکم انضباطی اخراج از دانشگاه مواجه شدند. به گزارش برخی از سایت‌های خبری آلما رنجبر و هادی الم‌لی نیز از سوی کمیته انضباطی وزارت علوم به تبعید از دانشگاه شیراز محکوم شده‌اند. آرش روستایی و محسن زرین‌کمر نیز در حالی‌که تمامی واحدهای درسی خود را گذارنده‌اند، تا کنون موفق به اخذ فارغ‌التحصیلی نشده‌اند. لازم به ذکر است که این دانشجویان مشکل آموزشی نداشتند. این دانشجویان به دلیل برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو در ۱۶ آذر و به اتهام بر هم زدن نظم دانشگاه و توهین به مقدسات در کمیته انضباطی دانشگاه شیراز به ۱ یا ۲ ترم محرومیت از تحصیل و احضار به کمیته انضباطی وزارت علوم محکوم شدند. گفتنی است که در اولین و تنها حضور رسمی این دانشجویان به وزارت علوم به اکثر آنها گفته شده بود که دانشگاه شیراز برای آنها درخواست تغییر دانشگاه به همراه تغییر رشته کرده است و فقط برای عبدالجلیل رضایی، دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه شیراز، از سوی کمیته انضباطی دانشگاه شیراز در خواست اخراج شده است. این دانشجویان در حالی با این احکام مواجه شدند که ملاباشی، معاون دانشجویی وزارت علوم ، چندی پیش اعلام کرده بود که تنها احکام صادره از سوی وزارت علوم برای دانشجویان تعلیق و توبیخ بوده است...
با ۸۹ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


نمیدانم شما کی‌ میخواهید از این خواب خرگوشی خارج شوید.
با ۸۵ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شادی صدر فعال امور زنان به ۵ سال حبس تعزيری به جهت اقدام عليه امنيت کشور و يکسال حبس تعزيری و تحمل ۷۴ ضربه شلاق به جهت اخلال در نظم عمومی محکوم شد رهانا: محمد مصطفايی وکيل اين فعال امور زنان از برگزاری دادگاه رسيدگی به اتهامات شادی صدر در روز ۱۸ ارديبهشت ماه خبر داد. وی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اينکه شادی صدر درخارج از کشور به سر می‌ برد، اعلام کرد که اين دادگاه بدون حضور وی برگزار شد. به گفته وی اتهامات شادی صدر عبارت بود از:اقدام عليه امنيت کشور از طريق اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنيت عمومی، اخلال در نظم عمومی و تمرد در برابر مامورين. وکيل شادی صدر از حکم ۵ سال حبس تعزيری به جهت اقدام عليه امنيت کشور و يکسال حبس تعزيری و تحمل ۷۴ ضربه شلاق به جهت اخلال در نظم عمومی و تمرد در برابر ماموران دولت خبر داد. مصطفايی با بيان اينکه اين حکم امروز در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به وی ابلاغ شده است، افزود: بنده ۲۰ روز مهلت دارم که اعتراضم را به دادگاه ابلاغ کنم که به دليل سنگينی حکم صادره، حتما اعتراضم را اعلام خواهم کرد. به گفته وی، دستگيری ۳۳ نفر از فعالان زن در روز ۱۳ اسفندسال ۸۵ علت صدور اين احکام بوده است. البته برخی از اين افراد تبرئه شده و برخی ديگر نيز احکام تعليقی داشته‌اند. اما حکم صادر شده برای صدر از سنگين ترين حکم ها بوده است.
با ۸۴ امتیاز و ۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


محمد مصطفایی وکیل این فعال امور زنان از برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات شادی صدر در روز ۱۸ اردیبهشت ماه خبر داد. وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه شادی صدر درخارج از کشور به سر می‌ برد، اعلام کرد که این دادگاه بدون حضور وی برگزار شد. به گفته وی اتهامات شادی صدر عبارت بود از:اقدام علیه امنیت کشور از طریق اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت عمومی، اخلال در نظم عمومی و تمرد در برابر مامورین. وکیل شادی صدر از حکم ۵ سال حبس تعزیری به جهت اقدام علیه امنیت کشور و یکسال حبس تعزیری و تحمل ۷۴ ضربه شلاق به جهت اخلال در نظم عمومی و تمرد در برابر ماموران دولت خبر داد. مصطفایی با بیان اینکه این حکم امروز در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به وی ابلاغ شده است، افزود: بنده ۲۰ روز مهلت دارم که اعتراضم را به دادگاه ابلاغ کنم که به دلیل سنگینی حکم صادره، حتما اعتراضم را اعلام خواهم کرد. به گفته وی، دستگیری ۳۳ نفر از فعالان زن در روز ۱۳ اسفندسال ۸۵ علت صدور این احکام بوده است. البته برخی از این افراد تبرئه شده و برخی دیگر نیز احکام تعلیقی داشته‌اند. اما حکم صادر شده برای صدر از سنگین ترین حکم ها بوده است.
با ۸۲ امتیاز و ۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


کلمه:کاظم رضایی، عبدالجلیل رضایی، حمدالله نامجو، اسماعیل جلیلوند و یونس میر حسینی از فعالان دانشجویی در دانشگاه شیراز با حکم انضباطی اخراج از دانشگاه مواجه شدند. به گزارش برخی از سایت‌های خبری آلما رنجبر و هادی الم‌لی نیز از سوی کمیته انضباطی وزارت علوم به تبعید از دانشگاه شیراز محکوم شده‌اند. آرش روستایی و محسن زرین‌کمر نیز در حالی‌که تمامی واحدهای درسی خود را گذارنده‌اند، تا کنون موفق به اخذ فارغ‌التحصیلی نشده‌اند. لازم به ذکر است که این دانشجویان مشکل آموزشی نداشتند. این دانشجویان به دلیل برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو در ۱۶ آذر و به اتهام بر هم زدن نظم دانشگاه و توهین به مقدسات در کمیته انضباطی دانشگاه شیراز به ۱ یا ۲ ترم محرومیت از تحصیل و احضار به کمیته انضباطی وزارت علوم محکوم شدند. گفتنی است که در اولین و تنها حضور رسمی این دانشجویان به وزارت علوم به اکثر آنها گفته شده بود که دانشگاه شیراز برای آنها درخواست تغییر دانشگاه به همراه تغییر رشته کرده است و فقط برای عبدالجلیل رضایی، دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه شیراز، از سوی کمیته انضباطی دانشگاه شیراز در خواست اخراج شده است. این دانشجویان در حالی با این احکام مواجه شدند که ملاباشی، معاون دانشجویی وزارت علوم ، چندی پیش اعلام کرده بود که تنها احکام صادره از سوی وزارت علوم برای دانشجویان تعلیق و توبیخ بوده است.
با ۸۱ امتیاز و ۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


خبرگزاری هرانا - از وضعیت عزیر محمد زاده، زندانی کرد محکوم به اعدام که به سقز منتقل شده است، اطلاعی در دست نیست. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، عزیز محمدزاده مهرماه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی شهر بانه دست‌گیر و به بازداشتگاه این شهر منتقل شد و پس از اعتراض به حکم اعدام خود، در بهمن ماه سال قبل دست به اعتصاب غذا زده بود که به این دلیل به سلول های انفرادی زندان شهر سقز در حالی که از خون ریزی دستگاه گوارشی در رنج بود؛ انتقال یافت. طی سه ماهه اخیر و علی رغم مراجعات مستمر خانواده ی این زندانی سیاسی، هیچ نهادی محل نگهداری کنونی وی را فاش نمی کند و مسئولان حتی از عدم وجود پرونده ی این زندانی سیاسی محکوم به اعدام سخن به میان می آورند. ن زدیکان آقای محمد زاده، اعتقاد دارند این رویه بسیار نگران کننده و در عین حال مشکوک است تا حدی که پنهان کاری های مسئولین مربوطه گمانه زنی هایی مبنی بر کشته شدن وی به میان آورده است.
با ۸۰ امتیاز و ۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ