کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

Re: [farsibooks] Re آیا راهی برای محرم شدن مردی با زن برادرش وجود دارد؟

 

مگه محرم نیست حتی میشه

--- On Thu, 5/27/10, Hoojan Janhoo <infoeybah@yahoo.com> wrote:

From: Hoojan Janhoo <infoeybah@yahoo.com>
Subject: [farsibooks] Re آیا راهی برای محرم شدن مردی با زن برادرش وجود دارد؟
To: bahai-persian@yahoogroups.com
Cc: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Thursday, May 27, 2010, 7:43 PM

 


متاسفانه جدی

هفت سال است که دوست نمائی در لباس شریک به من خیانت کرده و بنده بر علیه ایشان شکایت کردم

قاضی ما دو نفر را به نزد کارشناس فرستاد و کارشناس بعد از شش ماه بررسی شریک من  محکوم می گردد

شریک اعتراض می کند و پرونده به هیات کارشناسی می رود و یک سال بررسی می شود و مجدد شریک من محکوم می گردد

قاضی در رای خود نظر کارشناس و هیات کارشناسی را استفاده نکرده و شریک بنده تبرئه می گردد

بنده به هیات تجدید نظر استان شکایت می برم و دو سال پرونده بررسی می گردد و هیات محترم قضات می نویسند که شریک بنده باید جوابگوی تمام بدهی بوجود آمده باشد اما تبرئه دادگاه بدوی نیز درست است و ایشان مجدد تبرئه می شود

بنده به هیان نظارت بر قضات شکایت می برم و بعد از دو سال بدون هیچ جوابی پرونده مختومه می گردد

بنده مجدد شکایت حقوقی می کنم و قاضی بعد از رسیدگی در همان جلسه اول به من می گوید محترمانه باید عرض کنم که شکایت شما از ایشان ثمری ندارد و فقط خودتان را اذیت می کنید و بدهی بوجود آمده را باید خودتان بدهید و پرونده حقوقی در یک جلسه مختومه می گردد

شریک بنده بعد از اختتام پرونده از بنده شکایت می کند و بدون حضور بنده به نفع ایشان رای صادر می شود

بنده تقاضای اعتراض می کنم و در یک هفته بنده محکوم می شوم و تقاضی تجدید نظر بنده قبل از رسیدگی حکم جلب و تامین اموال بنده صادر می گردد

و بنده محکوم می گردم حقوق وکیل ایشان را تمام و کمال بپردازم و ایشان آزادانه نزدیک یک صد میلیون تومان را به فتوائی نوش جان می نمایند

این آقایان با این علم و آگاهی بهتر از این نمی توانند جواب به سئوالات بدهند و مشکل من و شماست که درک ما کم است و زبان $ ایشان را متوجه نمی شویم

 


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Get real-time World Cup coverage on the Yahoo! Toolbar. Download now to win a signed team jersey!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ