کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

[farsibooks] Fwd: Best of Balatarin for 05/26/2010

 


http://us1.campaign-archive.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=7ce725b5f2&e=457d8de126
---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin <balatarin@sabznameh.com>
Date: 2010/5/25
Subject: Best of Balatarin for 05/26/2010


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




كامران دانشجو وزير علوم تحقيقات و فناوري گزارش تحقيقات خود درباره مدرك تحصيلي محمدرضا رحيمي را به هيات دولت ارايه كرد. به گزارش "الف"، در جلسه اخير هيات دولت وزير علوم براساس تحقيقات خود اعلام كرد آقاي محمدرضا رحيمي، مدرك دكتري ندارد و مدرك ارايه شده از سوي ايشان فاقد صحت و اعتبار است. در اين جلسه آقاي احمدي نژاد پس از استماع گزارش وزير علوم اعلام كرد آقاي رحيمي از مدرك دكتري استفاده نمي‌كنند و ديگران هم نبايد ايشان را دكتر خطاب كنند. يادآوري مي‌شود محمدرضا رحيمي در زمان رياست بر ديوان محاسبات نامه‌هاي خود را با عنوان دكتر امضا مي‌كرد و در زمان حضور در دولت هم سايت رسمي سخنگوي دولت وي را «دكتر محمدرضا رحيمي» مي ناميد. وي در سال1382 با عنوان «دكتر محمد رضا رحيمي»، رياست دانشكده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران را به عهده داشته است. در جريان پيگيري هاي مدرك مرحوم كردان، محمدرضا رحيمي مدرك دكتر آن مرحوم را معتبر دانسته و رسانه ها را از پيگيري ماجرا محروم كرده بود. الياس نادران، احمد توكلي و عليرضا زاكاني به دلايلي فراتر از دروغگويي عليه محمدرضا رحيمي به كميسيون اصل 90مجلس شكايت كرده و پيگير رسيدگي به پرونده ايشان در قوه قضائيه هستند. پيگيري وزير محترم علوم و موضعگيري آقاي رئيس جمهور درباره مدرك دروغين رحيمي قابل تقدير است اما جاي اين سوال باقي مي‌ماند كه كسي كه سالها به دروغ خود را داراي مدرك دكتري معرفي مي‌كرده و از مزاياي آن بهره برده، آيا صلاحيت مديريت در دولت جمهوري اسلامي ايران را دارد؟ در كشورهايي كه ادعاي دينداري و حكومت ديني هم ندارند، با افشاي دروغگويي سياستمداران، آنها را رسوا و از صحنه سياسي و دست درازي به اموال عمومي دور مي‌كنند.
با ۳۱۸ امتیاز و ۳۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


حکایت عجیبی است در این روزگار عجیب. از اردوگاه کودتاچیان خبر می رسد کامران دانشجو مهره ی سر سپرده ی کودتاچیان که در جریان کودتای ننگین 22 خرداد سال پیش در وزارت کشور، کار دزدی رای های سبز من و تو را به خوبی انجام داد تا بدین ترتیب به پست وزارت علوم دولت کودتا دست یافت، همان که چندی بعد کوس رسوایی تقلبی بودن مقاله علمی اش هم بلند شد، همان کسی که مجدانه در صدد حذف اساتید باسابقه و غیر ملتزم به ولایت فقیه و فشارهای روز افزون به فعالان دانشجویی است، گفته است: «محمدرضا رحيمي، مدرك دكتري ندارد و مدرك ارايه شده از سوي ايشان فاقد صحت و اعتبار است.» و محمد رضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد که پیش تر از سوی خود نمایندگان سر سپرده ی اصولگرا، تشت رسوایی پرونده ی فساد مالی‌ش از بام افتاده بود، تا با حکم حکومتی آن پرونده مختومه شود، اینک رسوایی دیگری را باید پذیرا باشد. دروغ، تقلب، جنایت… دروغ، تقلب، جنایت… به راستی چگونه ایران به دست این نا اهلان، متقلبان، دروغگویان و جنایتکاران افتاد؟ در آستانه 22 خرداد و سالگرد کودتای ننگین سپاه جنایتکار بر ضد ملت ایران، بار دیگر برخیزیم، برخیزیم که به راستی درنگ بیش از این جایز نیست.
با ۲۵۴ امتیاز و ۱۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


دکتراحمدی‌نژاد اعلام کرد که رحیمی از مدرک دکترایش استفاده نمی‌کند وآنرا فقط برای تمرین فتوشاپ درست کرده است !
با ۱۸۸ امتیاز و ۴ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


وی به فردوسی پور گفت فقط به خاطر شخص شما با تلویزیون مصاحبه می کنم چون تلویزیون رسانه ملی نیست و فقط دست عده ای از افراد است. دایی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا گفته اید مدال قهرمانی را از دست تاج نمی گیرید گفت شخصیت من بسیار برتر از آن است که مدالم را از او بگیرم. اگر قرار بود مدال من را تاج بدهد اصلا دنبال قهرمانی نمی رفتم. دایی افزود:من زمانی که سرمربی تیم ملی بودم قصد کناره گیری داشتم اما آقای تاج از من خواست بمانم. اما بعدها آقای تاج گفت اولین موافق استعفای من بوده. این نشان می دهد که حرف و عمل او با هم یکسان نیست.
با ۱۸۵ امتیاز و ۵۹ نظر ورزش فرستاده شده در بخش
نظرات

 


آقای اطلاعاتی عزیز که بنده را فالو می کنین و پرینت لحظه به لحظه از کامنت ها و نوت های من را به رئیس احمق تر از خودت میدی. در کشوری که به قول رئیس جمهور تو، آزادی 100 درصد وجود داره من به عنوان کسی که شهروند اینجام فارغ از دختر سردار فلانی یا دختر خانوم مدیر فیلان جا بودن، یه آدم ام و حق دارم حرف بزنم. لااقل توی گودر. شما که انقدر شعور ندارین که به مادرم که امروز از مراسم بزرگداشت پدرم برگشته بود زنگ می زنید و به خیالتون تهدید می کنید. شما که حرمت عزادار بودن یه زن رو که از 16 سالگی تا حالا صلیب زندگی رو به تنهایی به دوش کشیده و همه ی امیدش توی این زندگی مزخرف جنین حالا بیست و هفت ساله ای از یه زندگی مشترک دو ماهه است، نگه نمی دارین. شما که قلب ندارین. شما که نمی فهمید اگر پشت اون میز نشستید حاصل زحمت پدر و مادر من و امثال اونا بوده. شما که وقت جنگ پیش زنتون خوابیده بودید یا مادرتون داشت پوشکتون رو عوض می کرد. بهتون اخطار می کنم این آخرین باره که مادر من رو آزار میدین. بهتون اخطار می کنم. به خون پدرم قسم؛ به خونی که امروز از شدت فشار عصبی از بینی مادرم می ریخت اگه تار مویی از سر مادرم کم بشه دنیا رو بر سرتون خراب می کنم. من توی دنیا کسی و چیزی غیر از مادرم ندارم. جون ام هم به اندازه ی سر سوزنی برام عزیز نیست. من دختر داوود هستم احمق ها. فرمانده گردان ویژه كربلا لشگر قدس گیلان. خون اون توی رگ های من ه. از هیچکس هم غیر از خدا نمی ترسم. به این عکس ها خوب نگاه کنید آقا. شرم کنید:
با ۱۷۲ امتیاز و ۳۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


- برخورد یک کشتی به کابل اینترنت ایران در تنگه هرمز و قطع شدن اینترنت تا 25 یا 26 خرداد 2- قطع شدن SMS (پانوشت: از حالا وزیر مخابرات بی اطلاعی اش را در این باره اعلام می کند) 3- جی میل و یاهوکله پا می شوند (اگر با این دو سرویس کار بیزینسی یا مهمی انجام میدهد حتما به طرف حسابهایتان بگویید که تا 20 روز دیگر امکان چک میل ندارید. به آنها بگویید از "دود" که یک روش سرخپوستی است استفاده کنند. اگر آنها در فاصله خیلی خیلی دوری از شما قرار دارند، مثلا در یک قاره دیگر، برای اینکار یک آتشفشان اجاره کنید) 4- خیابانهای مرکز شهر، پیست موتور سواری یک عده "غول بیابانی" می شود. به آنها نزدیک نشوید خطر "گاز گرفتگی" وجود دارد. برای ابراز احساسات به این قهرمانان ملی می توانید از پاره آجر استفاده کنید. 5-مرخصی یک ماه به اراذل و اوباش که چندی پیش طی یک طرح ضربتی جمع آوری شدند. توزیع قمه و چاقو میان آنها جهت پذیرایی احتمالی از فرزندان این خاک 6- میل نمودن شکر به میزان انبوه (ان+بو+ه) توسط مسولین در تریبون های نماز جمعه و یادآوری خطر به فاک رفتن(!) انقلاب 7-حرکت خود جوش هزاران اتوبوس به سمت تهران و گسیل شدن نیروی های عرزش و لرزشی به سوی این شهر 8- روئیت چهره هایی کاملا جدید با لپ های گل انداخته و چفیه به گردن که در حال عکس یادگاری انداختن با برج میدان آزادی هستند ( این افراد اولین باری است که پا به این شهر می گذارند و بر حسب اتفاق با همان اتوبوس ها به این شهر آمده اند).
با ۱۶۶ امتیاز و ۴۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


در جلسه اخير هيات دولت وزير علوم براساس تحقيقات خود اعلام كرد آقاي محمدرضا رحيمي، مدرك دكتري ندارد و مدرك ارايه شده از سوي ايشان فاقد صحت و اعتبار است. در اين جلسه آقاي احمدي نژاد پس از استماع گزارش وزير علوم اعلام كرد آقاي رحيمي از مدرك دكتري استفاده نمي‌كنند و ديگران هم نبايد ايشان را دكتر خطاب كنند. محمدرضا رحيمي در زمان رياست بر ديوان محاسبات نامه‌هاي خود را با عنوان دكتر امضا مي‌كرد و در زمان حضور در دولت هم سايت رسمي دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری وي را «دكتر محمدرضا رحيمي» مي ناميد. وي در سال1382 با عنوان «دكتر محمد رضا رحيمي»، رياست دانشكده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران را به عهده داشته است. در جريان پيگيري هاي مدرك مرحوم كردان، محمدرضا رحيمي مدرك دكتر آن مرحوم را معتبر دانسته و رسانه ها را از پيگيري ماجرا محروم كرده بود. الياس نادران، احمد توكلي و عليرضا زاكاني به دلايلي فراتر از دروغگويي عليه محمدرضا رحيمي به كميسيون اصل 90مجلس شكايت كرده و پيگير رسيدگي به پرونده ايشان در قوه قضائيه هستند. پيگيري وزير محترم علوم و موضعگيري آقاي رئيس جمهور درباره مدرك دروغين رحيمي قابل تقدير است اما جاي اين سوال باقي مي‌ماند كه كسي كه سالها به دروغ خود را داراي مدرك دكتري معرفي مي‌كرده و از مزاياي آن بهره برده، آيا صلاحيت مديريت در دولت جمهوري اسلامي ايران را دارد؟ در كشورهايي كه ادعاي دينداري و حكومت ديني هم ندارند، با افشاي دروغگويي سياستمداران، آنها را رسوا و از صحنه سياسي دور مي‌كنند.
با ۱۶۱ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


تنها يك دقيقه بر جواني فكر كنيد كه سه روز پيش جشن تولد 23 سالگيش بود و امروز سومين روز اعتصاب غذاي خشك اوست . در بستر بيماري و در سلول انفرادي سياهچال ولايت فقيه . پيش از آنكه اولين لقمه شام را بخوريد ، پيش از آنكه شكر خداي عز و جل را بگوييد و سلام بر حسين تشنه لب بفرستيد ، پيش از آنكه لبخندي بزنيد به همسر و فرزندانتان ، تنها يك لحظه به مجيد فكر كنيد . مجيد توكلي . نماد شجاعت جنبش دانشجويي ايران ، او كه بر فرق سر مستبد زمان سيد علي خامنه اي كوبيد شعار ننگ بر ديكتاتور را . تنها يك دقيقه به اعتصاب خشك آن جوان فكر كنيد . شام گوارايتان باد .
با ۱۵۴ امتیاز و ۸ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


عوض حیدرپور، در گفتگو با ایلنا، در تشریح سوالش از وزیر علوم و تحقیقات درباره بررسی مدرک تحصیلی معاون پارلمانی احمدی‌‏نژاد گفت: «بنده بنا به دلایلی به صحت مدرک دکترای آقای رحیمی ایراد و شک داشتم به همین منظور در قالب سوالی از وزیر علوم و تحقیقات خواستار بررسی این امر شده‌ام.» وی افزود:«در گفت‌وگویی که بنده با وزیرعلوم داشتم،وی تاکید کرد که طبق گزارش عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزادمدرک دکتری حقوقی آقای رحیمی جعلی است و هیچ پایه و مبنای علمی ندارد.» حیدر پور با تاکید بر اینکه بنده به مدرک فوق لیسانس وی نیز مشکوک هستم،تصریح کرد:«پس از گزارش وزیر علوم درباره مدرک معاون پارلمانی رئیس‌‏جمهوری و رای کمیسیون به وارد بودن سوالم، این سوال به عنوان یک سوال ملی در دستور کار مجلس قرار گرفت.» نماینده شهرضا افزود:«استفاده و جعل عناوین علمی برای ارتقاء سمت از سوی برخی افراد، فریب دادن مردم و مسوولان است و مجلس و دولت باید با این فریبکاری‌ها برخورد جدی کنند.» حیدرپور گفت:«متاسفانه رحیمی با جعل مدرک دکترایش چندین سال عضو هیات علمی دانشگاه آزاد بوده و با این مدرک در سمت‌هایی چون رئیس دیوان محاسبات و استاندار کردستان حضور یافته است.»
با ۱۵۳ امتیاز و ۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


اين خيلي عجيب است كه نام دختر رييس‌جهور يك كشور در اينترنت پيدا نمي‌شود!... يكي از دوستانم كه خبرنگاري آمريكايي است، الان به من گفت در حال نوشتن مطلبي درباره «محمود احمدي‌نژاد» است، اما با يك پرسش مواجه شده كه در اينترنت پاسخي براي آن نيافته است. او مي‌گويد نمي‌داند نام دختر احمدي‌نژاد كه با "مهدی خورشیدی آزاد" ازدواج كرده، چيست. من هم گفتم كه نمي‌دانم. شما مي‌دانيد؟ سپاسگزار خواهم بود اگر راهنمايي كنيد...
با ۱۴۱ امتیاز و ۱۲۸ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


كامران دانشجو وزير علوم تحقيقات و فناوري گزارش تحقيقات خود درباره مدرك تحصيلي محمدرضا رحيمي را به هيات دولت ارايه كرد. در جلسه اخير هيات دولت وزير علوم براساس تحقيقات خود اعلام كرد آقاي محمدرضا رحيمي، مدرك دكتري ندارد و مدرك ارايه شده از سوي ايشان فاقد صحت و اعتبار است. در اين جلسه آقاي احمدي نژاد پس از استماع گزارش وزير علوم اعلام كرد آقاي رحيمي از مدرك دكتري استفاده نمي‌كنند و ديگران هم نبايد ايشان را دكتر خطاب كنند.
با ۱۳۴ امتیاز و ۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


مجید توکلی که اخیرا به سلول انفرادی منتقل شده و دست به اعتصاب غذای خشک زده است، در انتهای هفته ی گذشته نامه ای تفصیلی پیرامون وضعیت کنونی ایران نوشت که این مساله باعث واکنش شدید ماموران امنیتی شده است. ماموران وزارت پس از اطلاع از نوشته شدن این نامه مجید توکلی را تهدید به قتل کرده اند.
با ۱۲۷ امتیاز و ۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


مادر شبنم سهرابی، زن جوانی که ظهر عاشورا در زیر چرخ های ماشین نیروی انتظامی جان باخت، در مصاحبه با "روز" اعلام کرد که به او اجازه شکایت برای پی گیری شهادت فرزندش را نمی دهند. در میان مصاحبه، صدای نگین، دختر خردسال این جان باخته مرتب به گوش می رسد که فریاد می زند: "مامان منو تنها نمیذاره خودش قول داده میدونم زنگ میزنه و..." شبنم سهرابی، زن 34 ساله ای است که ظهر روز عاشورا توسط خودرو نیروی انتظامی زیر گرفته شد و شاهدان عینی این صحنه را چنین بازگو کردند: "ماشین نیروی انتظامی با سرعت به شبنم برخورد کرد و بعد از چندین بار رد شدن از شکم شبنم، او را زیر چرخ هایش له کرد." وقتی تلفن کردم، نگین دخترک 6 ساله شبنم سهرابی در همان زنگ اول گوشی را برمیدارد. او با هیجان داد میزند: "مامان بالاخره زنگ زدی؟ من میدونستم بهشت تلفن داره و تو منو یادت نمیره و..." صدای من همه هیجان دخترک را فرو می نشاند. این سوی خط خبرنگاریست که سراغ مادر بزرگ نگین را می گیرد و نگین که همچنان منتظر تلفن مادرش است از من میخواهد تلفن را زیاد اشغال نکنم چون ممکن است مادرش زنگ بزند و تلفن اشغال باشد و... اما مادر شبنم سهرابی که به شدت تحت فشار است تا از دختر شهیدش حرفی نزند، می گوید او را به دادسرای جنایی راه نمیدهند و حتی امکان شکایت را از او گرفته اند. گفتگوی "روز" با مادر شبنم سهرابی را در ذیل بخوانید. خانم سهرابی، شما از بی نتیجه ماندن پی گیری هایتان برای معرفی قاتل دخترتان سخن گفته اید ممکن است در این زمینه توضیح دهید؟ آیا شما شکایت کرده اید؟ نه شکایت نکرده ام. یعنی نگذاشتند شکایت کنم. رفتم دادسرای جنایی و گفتم میخواهم شکایت کنم و بدانم چه کسی دختر مرا زیر گرفته است. چگونه توانسته است چندین بار از روی دختر من رد شود و آیا اسم او را می توان انسان گذاشت؟ اما گفتند همین چیزهایی که میگویی که بچه ات اینگونه شده و.... شکایت است؛ تو برو ما پی گیری میکنیم. برگشتم اما بعد از آن بارها رفته ام دیگر اجازه ورود به دادسرا به من نمی دهند. هر بار می گویند شماره تلفنت را بده حاج آقا خودش به شما زنگ میزند. و من تا به حال بیش از ده بار شماره داده ام اما نه تماسی می گیرند و نه اجازه ورود به دادسرا را به من میدهند. تا به حال هم نه کسی به من سر زده و نه کسی در این مورد سئوالی کرده است. شما چگونه متوجه شهادت دخترتان شدید؟ من 4 روز از دخترم بی خبر بودم. شبنم با دخترش، نگین زندگی میکرد و روز عاشورا از خانه خارج شده بود تا غذا بگیرد اما برنگشته بود. دوستانش که منزل او بودند نگران شده و دنبال او می روند که شاهدان شهادت دخترم به آنها قضیه را می گویند. آنها آدرس و شماره تلفن مرا نداشتند و نگین هم فقط خانه پدرش را بلد بود. نگین دوستان مادرش را به منزل پدرش می برد و از طریق او، خانه مرا پیدا کردند. به من گفتند تصادف کرده است. دوستان دخترم همه بیمارستان ها را زیر و رو و او را در بیمارستان رسول اکرم پیدا کرده بودند. رفتیم آنجا اما به ما گفتند که شبنم را فقط یک روز در این بیمارستان نگهداشتند و چون جا نداشتند او را به پزشکی قانونی کهریزک منتقل کردند.
با ۱۲۵ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


علی دایی در برنامه نود دیشب شرکت نکرد و تنها به مصاحبه تلفنی با فردوسی پور بسنده کرد. وی به فردوسی پور گفت فقط به خاطر شخص شما با تلویزیون مصاحبه می کنم چون تلویزیون رسانه ملی نیست و فقط دست عده ای از افراد است. دایی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا گفته اید مدال قهرمانی را از دست تاج نمی گیرید گفت شخصیت من بسیار برتر از آن است که مدالم را از او بگیرم. اگر قرار بود مدال من را تاج بدهد اصلا دنبال قهرمانی نمی رفتم. دایی افزود:من زمانی که سرمربی تیم ملی بودم قصد کناره گیری داشتم اما آقای تاج از من خواست بمانم. اما بعدها آقای تاج گفت اولین موافق استعفای من بوده. این نشان می دهد که حرف و عمل او با هم یکسان نیست.
با ۱۲۴ امتیاز و ۸ نظر ورزش فرستاده شده در بخش
نظرات

 


در اين جلسه آقاي احمدي نژاد پس از استماع گزارش وزير علوم اعلام كرد آقاي رحيمي از مدرك دكتري استفاده نمي‌كنند و ديگران هم نبايد ايشان را دكتر خطاب كنند.
با ۱۱۴ امتیاز و ۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


در پی ادامه یافتن اعتصاب غذای مجید توکلی در زندان اوین نگرانی ها نسبت به وضعیت سلامت وی افزایش یافته است./ به گزارش دانشجونیوز مجید توکلی که از صبح روز یکشنبه به سلول انفرادی منتقل شده است، دست به اعتصاب غذای خشک زده و با گذشت زمان وضعیت سلامتی وی به شدت نگران کننده شده است./ دستور انتقال مجید توکلی به سلول انفرادی توسط داستانی تهران صادر شده است. بنابر اطلاع دریافتی مجید توکلی در انتهای هفته گذشته نامه ای تفصیلی پیرامون وضعیت کنونی ایران نوشته است که این مساله باعث واکنش شدید ماموران امنیتی شده است. ماموران وزارت پس از اطلاع از نوشته شدن این نامه مجید توکلی را تهدید به قتل کرده اند. همچنین در پی حضور نماینده دادستانی در زندان اوین در روز یکشنبه و بحث و جدل مجید توکلی با وی، دستور انتقال توکلی به سلول انفرادی صادر شده است./ در پی ادامه یافتن وضعیت وخیم مجید توکلی بسیاری از فعالین دانشجویی، حقوق بشر و سیاسی اعلام کرده اند که فردا چهارشنبه ۵ خردادماه برابر با ۲۶ می در شهرهای و کشورهای مختلف جهان در همبستگی به مجید توکلی دست به اعتصاب غذا خواهند زد.
با ۱۱۲ امتیاز و ۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


جعفر پناهي به دستور باز‌پرس و تائيد دادستان عمومي و انقلاب تهران، با توديع وثيقه از زندان آزاد شد. به گزارش روابط عمومي ‌دادسراي عمومي و انقلاب تهران، جعفر پناهي با توديع 200 ميليون تومان وثيقه امروز سه‌شنبه از زندان اوين آزاد شد. ‌همچنين در پي تكميل تحقيقات، پرونده اتهامي متهم ياد شده با صدور كيفر‌خواست به دادگاه انقلاب اسلامي تهران ارسال خواهد شد.
با ۱۱۱ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


كامران دانشجو وزير علوم تحقيقات و فناوري گزارش تحقيقات خود درباره مدرك تحصيلي محمدرضا رحيمي را به هيات دولت ارايه كرد. به گزارش "الف"، در جلسه اخير هيات دولت وزير علوم براساس تحقيقات خود اعلام كرد آقاي محمدرضا رحيمي، مدرك دكتري ندارد و مدرك ارايه شده از سوي ايشان فاقد صحت و اعتبار است. در اين جلسه آقاي احمدي نژاد پس از استماع گزارش وزير علوم اعلام كرد آقاي رحيمي از مدرك دكتري استفاده نمي‌كنند و ديگران هم نبايد ايشان را دكتر خطاب كنند. يادآوري مي‌شود محمدرضا رحيمي در زمان رياست بر ديوان محاسبات نامه‌هاي خود را با عنوان دكتر امضا مي‌كرد و در زمان حضور در دولت هم سايت رسمي سخنگوي دولت وي را «دكتر محمدرضا رحيمي» مي ناميد. وي در سال1382 با عنوان «دكتر محمد رضا رحيمي»، رياست دانشكده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران را به عهده داشته است. در جريان پيگيري هاي مدرك مرحوم كردان، محمدرضا رحيمي مدرك دكتر آن مرحوم را معتبر دانسته و رسانه ها را از پيگيري ماجرا محروم كرده بود. الياس نادران، احمد توكلي و عليرضا زاكاني به دلايلي فراتر از دروغگويي عليه محمدرضا رحيمي به كميسيون اصل 90مجلس شكايت كرده و پيگير رسيدگي به پرونده ايشان در قوه قضائيه هستند. پيگيري وزير محترم علوم و موضعگيري آقاي رئيس جمهور درباره مدرك دروغين رحيمي قابل تقدير است اما جاي اين سوال باقي مي‌ماند كه كسي كه سالها به دروغ خود را داراي مدرك دكتري معرفي مي‌كرده و از مزاياي آن بهره برده، آيا صلاحيت مديريت در دولت جمهوري اسلامي ايران را دارد؟ در كشورهايي كه ادعاي دينداري و حكومت ديني هم ندارند، با افشاي دروغگويي سياستمداران، آنها را رسوا و از صحنه سياسي و دست درازي به اموال عمومي دور مي‌كنند.
با ۱۰۹ امتیاز و ۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


در جلسه اخير هيات دولت وزير علوم براساس تحقيقات خود اعلام كرد آقاي محمدرضا رحيمي، مدرك دكتري ندارد و مدرك ارايه شده از سوي ايشان فاقد صحت و اعتبار است. جالب توجه آنکه در كشورهايي كه ادعاي دينداري و حكومت ديني هم ندارند، با افشاي دروغگويي سياستمداران، آنها را رسوا و از صحنه سياسي طرد مي‌كنند و بسیاری در بهترین حالت به دلیل شرمندگی نزد مردم دست به استعفا می زنند؛ چه برسد به کشور و نظامی که در آن هرکس باید بابت کارهایش رضا یا نارضایتی خداوند و پاسخ گویی به امام و خون شهدا را هم در نظر بگیرد!
با ۱۰۷ امتیاز و ۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری گزارش تحقیقات خود درباره مدرک تحصیلی محمدرضا رحیمی را به هیات دولت ارایه کرد. به گزارش "الف"، در جلسه اخیر هیات دولت وزیر علوم براساس تحقیقات خود اعلام کرد محمدرضا رحیمی، مدرک دکتری ندارد و مدرک ارایه شده از سوی وی فاقد صحت و اعتبار است. در این جلسه محمود احمدی‌نژاد پس از استماع گزارش وزیر علوم اعلام کرد که رحیمی از مدرک دکتریش استفاده نمی‌کند و دیگران هم نباید ایشان را دکتر خطاب ک
با ۱۰۷ امتیاز و ۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


آيت‌الله سيد ابوالحسن نوري، كه خود از رزمندگان و مدافعان خرمشهر و از جانبازان روز فتح خرمشهر است، از نارسائي‌هاي موجود در خرمشهر و هدر رفتن اعتبارات دولتي استان شكايت دارد. امام جمعه خرمشهر، در اعتراض به حذف سخنراني وي در مراسم روز آزادي خرمشهر، ديروز در اين مراسم كه با حضور رئيس‌جمهور در اين شهر برگزار شد شركت نكرد.
با ۱۰۶ امتیاز و ۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


پارلمان‌نیوز: جعفر پناهی به دستور بازپرس و تایید دادستان عمومی و انقلاب تهران با تودیع وثیقه از زندان آزاد شد. به گزارش ایلنا،این كارگردان سینما با تودیع 200 میلیون تومان وثیقه روز سه‌شنبه از زندان اوین آزاد شد. این گزارش افزود: همچنین در پی تكمیل تحقیقات، پرونده اتهامی متهم یاد شده با صدور كیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال خواهد شد.
با ۱۰۱ امتیاز و ۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


قرار نبود و نیست که این تبعیض ها در حق زنان روا داشته شود، امام خمینی پیوسته از هویت و حیثیت و بالندگی زنان سخن می گفتند. در میان سخنان ایشان دو جمله معروف تر است که می فرمایند "از دامن زن مرد به معراج می رود" و دیگری "شما زنان در این انقلاب پیشوا بوده اید". این دو جمله معروف می توانست کلید واژه های اصلی پی ریزی قوانینی متعالی و برابری طلبانه و حیثیت بخش برای زنان باشداما متاسفانه در روند و گذشت زمان حقوق زنان مغفول مانده است. جمعی از اعضای سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی امروز با زهرا رهنورد و میرحسین موسوی دیدار کردند و به پرسش های آنان نیز پاسخ گفتند. به گزارش خبرنگار "کلمه" در این دیدار زهرا رهنورد ضمن تشکر از حضور این جمع جوان با اشاره به روندبرگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری و ضربه هولناکی که به حیثیت قوانین، دموکراسی و آزادی ملت وارد آمد، مقاومت ملت در دوران جنبش سبز را به وکالت از همین حقوق ضایع شده و اهانت بزرگ به ملت دانست. زهرا رهنورد تصریح کرد: این مطالبات از بطن شعارهای اصلی انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر آمده است و امروز به طور وسیع تر و پیچیده تر در طی این یک سال تداوم پیدا کرده است. رهنورد در پاسخ به سوال یکی از جوانان حزب پیرامون وضعیت فعلی زنان و تبعیض های رایج در حق آنان گفت: قرار نبود و نیست که این تبعیض ها در حق زنان روا داشته شود، امام خمینی پیوسته از هویت و حیثیت و بالندگی زنان سخن می گفتند. در میان سخنان ایشان دو جمله معروف تر است که می فرمایند "از دامن زن مرد به معراج می رود" و دیگری "شما زنان در این انقلاب پیشوا بوده اید". این دو جمله معروف می توانست کلید واژه های اصلی پی ریزی قوانینی متعالی و برابری طلبانه و حیثیت بخش برای زنان باشداما متاسفانه در روند و گذشت زمان حقوق زنان مغفول مانده است به طوری که جز در سطح آموزش عالی که زنان موقعیت بزرگی به دست آوردند و نزدیک ۷۰درصد ورودی دانشگاه ها را تشکیل دادند در سایر موارد حقوقی و فرهنگی پیوسته عقب رانده شدند. وی تاکید کرد در چند سال اخیر این روند تشدید شده است یعنی از انتخابات نهم و دهم به این سو نگرش ارتجاعی و خرافی و سرکوبگرانه نسبت به زنان اوج گرفته تااینکه می بینیم سرکوب زنان در یک ساله اخیر به واسطه ی اینکه از پیشتازان جنبش سبز بوده اند بی سابقه بوده است. زهرا رهنورد آرمان و شعار زنان را در کنار آزادی، استقلال، دموکراسی و قانون خواهی، رفع تبعیض علیه زنان دانست که متاسفانه به جای پاسخ به این مطالبات طبیعی، کشور را به یک زندان بزرگ تبدیل کردند و زنان در این زندان بزرگ باترور شخصیت و آزار و شکنجه و تلاش برای اقرار گرفتن و توبه نامه امضا کردن روبرو شدند. استاد دانشگاه الزهرا همچنین عقبه فکری این رفتار را در تصویب برخی قوانین نیز قابل ردیابی دانست و گفت: امروز برخی در قوانین تنظیم شده و لوایح هم انواع تبعیض ها را علیه زنان روا می دارند و اخیرا هم با قانون حمایت از خانواده در پی متلاشی کردن خانواده ها هستند که ضربه سخت را زنان و کودکان بی سر و سامان خواهند خورد. وی با یادآوری مناظره تلوزیونی موسوی-احمدی نژاد گفت: نگاه سرکوبگرانه و تبعیض آمیز به زن را در همان مناظره هم می توانستیم مشاهده کنیم چنانکه آقای احمدی نژاد سعی کرد حیثیت علمی و تحقیقاتی مرا زیر سوال ببرد که البته این اقدام موجب ریشخند مردم شد و واژه های به اصطلاح تهدید آمیز آن مناظره مدت ها موجب مزاح ملت بود. زهرا رهنورد تاکید کرد این دولت در حالی سرکوب زنان را و حاشیه نشین کردن آنان را کلید زد که پیامبر رحمت (ص) فرموده اند: از این دنیا زن، عطر و نماز مورد علاقه من است و بنده قرار گرفتن این مثلث عجیب در کنار هم را ناشی از اهمیت وصول زن، نماز و عطر در یک عرض و نماد نگرشی سرشار از احترام و قداست می دانم. رهنورد در پایان تاکید کرد: مطالبات زنان دو رویه دارد که باید به هر دو رویه ی آن توجه کرد. یک رویه آزادی ، دموکراسی ، قانون گرایی و عدم دخالت در زندگی فردی و رویه دیگر رفع تبعیض و تحقق اهداف حقوقی زنان است که باید تامین شود چرا که آرمان آزادی بدون حضور نیمی از جمعیت یعنی بدون زنان تحقق پذیر نخواهد بود. بنابراین به همه سرکوب گران این عصر می گوئیم ما زنان برای تحقق مطالبات خود مقاومت خواهیم کرد.
با ۱۰۱ امتیاز و ۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


به گزارش خبرگزاری ایلنا، جعفر پناهی امروز سه شنبه، به قید وثیقه آزاد شد. طاهره سعیدی، همسر جعفر پناهی، پیشتر گفته بود که با موافقت دادستان تهران، 200 میلیون تومان وثیقه برای آزادی آقای پناهی پرداخت شده و او تا زمان برگزاری دادگاه آزاد خواهد شد. در پی اعتصاب غذای جعفر پناهی در زندان اوین، دادستان تهران روز پنج شنبه در زندان با او دیدار کرد. به گفته همسر آقای پناهی، حال عمومی شوهرش خوب است اما از نظر جسمی ضعیف شده است. جعفر پناهی، فیلمساز ایرانی دهم اسفندماه گذشته در منزلش در تهران بازداشت شد. بازداشت او اعتراض های گسترده ای را در داخل و خارج از ایران برانگیخت.
با ۹۶ امتیاز و ۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


مجید توکلی در انتهای هفته گذشته نامه ای تفصیلی پیرامون وضعیت کنونی ایران نوشته است که این مساله باعث واکنش شدید ماموران امنیتی شد. ماموران امنیتی پس از اطلاع از نوشته شدن این نامه ، مجید توکلی را تهدید به قتل کرده اند. همچنین در پی حضور نماینده دادستانی در زندان اوین در روز یکشنبه و بحث و جدل مجید توکلی با وی، دستور انتقال توکلی به سلول انفرادی صادر شده است. مجید توکلی هم اینک در اعتصاب غذا بسر می برد. در پی ادامه یافتن وضعیت وخیم مجید توکلی بسیاری از فعالین دانشجویی، حقوق بشر و سیاسی اعلام کرده اند که فردا چهارشنبه ۵ خردادماه برابر با ۲۶ می در ایران و شهرهای کشورهای مختلف جهان در همبستگی با مجید توکلی دست به اعتصاب غذا خواهند زد...
با ۹۴ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


امروز اخبار نگران کننده ای از وضعیت مجید توکلی این دانشجوی آزادیخواه شجاع از اوین به گوش می رسد .خبرهایی که نشان از وخیم شدن حال این جوان مبارز هم میهنمان می دهد .مخاطلب مستقیم این چند سطری که با خشم می نگارم جز دیکتاتور اول این کشور یعنی خامنه ای کسی نیست.آقای خامنه ای ایمان داشته باش که کمر ظلمت شکسته و کشتیت بر گل نشسته و بی شک چندی دیگر بر این صندلی جنایت نتوانی تکیه زد اما نیک بدان که هر حادثه ای که برای مجید تولکی رخ دهد چنان آتش خشم را شعله ور خواهد کرد که نه تنها خودت که شاید دودمانت را بر باد دهد. اهالی زندان اوین و زندانبانان و شکنجه گران مباد آن روزی که خبری ناگوار از این عزیزانمان به بیرون درز کند که دیگر در این خرداد پرحادثه که متظر یک جرقه هستیم دامانتان را به آتش بکشیم.بی انصافان و حرامیان تاریخ آخر این جوان تنها 23 سال دارد .مگر چه کردئه که این چنین بر او میتازید و بدین روزش انداخته اید.اما نیک بدانید که کمرتان شکسته و ستون خیمه گاهتان چنان ترکی برداشته که دیگر اصلاح پذیر نیست.
با ۹۳ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


در پی ادامه یافتن اعتصاب غذای مجید توکلی در زندان اوین نگرانی ها نسبت به وضعیت سلامت وی افزایش یافته است مجید توکلی که از صبح روز یکشنبه به سلول انفرادی منتقل شده است، دست به اعتصاب غذای خشک زده و با گذشت زمان وضعیت سلامتی وی به شدت نگران کننده شده است دستور انتقال مجید توکلی به سلول انفرادی توسط داستانی تهران صادر شده است بنابر اطلاع دریافتی مجید توکلی در انتهای هفته گذشته نامه ای تفصیلی پیرامون وضعیت کنونی ایران نوشته است که این مساله باعث واکنش شدید ماموران امنیتی شده است ماموران وزارت پس از اطلاع از نوشته شدن این نامه مجید توکلی را تهدید به قتل کرده اند. همچنین در پی حضور نماینده دادستانی در زندان اوین در روز یکشنبه و بحث و جدل مجید توکلی با وی، دستور انتقال توکلی به سلول انفرادی صادر شده است مجید توکلی عضو انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر از ۱۶ آذر ماه گذشته و پس از سخنرانی در دانشگاه امیرکبیر به مناسبت روز دانشجو، بازداشت و به زندان اوین منتقل شد وی پیش از این نیز ۲ بار در سال های ۸۶ و ۸۷ بازداشت شده و تاکنون نزدیک به دو سال و نیم در زندان محبوس بوده است
با ۹۱ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


همراه شو عزیز کین درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمیشود
با ۸۹ امتیاز و ۱۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


جعفر پناهي به دستور بازپرس و تاييد دادستان عمومي و انقلاب تهران با توديع وثيقه از زندان آزاد شد. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دادسراي عمومي و انقلاب تهران، پناهي با توديع 200 ميليون تومان وثيقه روز سه‌شنبه از زندان اوين آزاد شد. هم‌چنين در پي تكميل تحقيقات، پرونده‌ي اتهامي متهم ياد شده با صدور كيفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامي تهران ارسال خواهد شد.
با ۸۵ امتیاز و ۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


در پی ادامه یافتن اعتصاب غذای مجید توکلی در زندان اوین نگرانی ها نسبت به وضعیت سلامت وی افزایش یافته است. به گزارش دانشجونیوز مجید توکلی که از صبح روز یکشنبه به سلول انفرادی منتقل شده است، دست به اعتصاب غذای خشک زده و با گذشت زمان وضعیت سلامتی وی به شدت نگران کننده شده است. دستور انتقال مجید توکلی به سلول انفرادی توسط داستانی تهران صادر شده است. بنابر اطلاع دریافتی مجید توکلی در انتهای هفته گذشته نامه ای تفصیلی پیرامون وضعیت کنونی ایران نوشته است که این مساله باعث واکنش شدید ماموران امنیتی شده است. ماموران وزارت پس از اطلاع از نوشته شدن این نامه مجید توکلی را تهدید به قتل کرده اند. همچنین در پی حضور نماینده
با ۸۴ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 
 



--
Sacred cows make the best hamburgers

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Get real-time World Cup coverage on the Yahoo! Toolbar. Download now to win a signed team jersey!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ