کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

[farsibooks] آشتی ملی [1 Attachment]

 
[Attachment(s) from jahangir m included below]



 
 
 
 

آشتی ملی !؟

hoshyaresmaeil@yahoo.com

 

 

به این فقره میگویند یک فقره آشتی ملی ازجنس اعلاء ! مرغوبیت چنین جنسی را باید به موقع دید باید عمیق دید ، باید بنوشی ، باید بپوشی.....! لشگرش بی شمارنیست اما هنوز هست و جولان میدهد . سواربرذهنیت و یا همان جهل بی شماران تاریخ . چه اهمیت دارد با روکش استالین باشد با مائو و یا علی و محمد و بقیه امامان .

 

مشکل این جماعت این نیست که به موقع نگاه میکنند یا نه ؟ این جماعت اصلا نگاه نمیکنند . والا این پنج نفری که امروزیک شنبه نوزدهم اردیبهشت 1389 طلوع آفتاب را ندیدند و اعدام شدند اولین نیستند و آخرین هم نخواهند بود . پدیده ایی به نام " اعدام " تاریخ تولدی ندارد ومن هم حوصله رفتن به دورها را ندارم حتی دهه 1360 و قتل عامها و پشت بام علوی و تمامی این 31 سالی که اسلام انقلابی مشغول جنایت است ! ازهمین نقطه باید اغازکرد از شیرین علم هولی وفرزاد کمانگروعلی حیدریان وفرهاد وکیلی ومهدی اسلامیان .

 

واقعا این چه دردی است ؟ و برای هرکس چقدر مهم است ؟ اگرامروزاحساس نکنم همراه با این 5 نفراعدام شدم وهرشلیکی و تجاوزی به من هم هست وهرروزبه عنوان سلولی ازکل طبیعت و انسان نخواهم نگاه جدی تری به خودم و اطرافم داشته باشم ....آنوقت یک تا دو روزحداکثرناراحت هستم و باز روز ازنو و روزی ازنو! برویم به دنبال بحث آشتی ملی ودورهم و همه با هم ....قورمه سبزی و رشته پلوبزنیم به بدن....و این همان داستان عدد و رقم است ونه انسان !

 

اعدام این پنج نفرپیام مشخصی ازطرف رژیم دارد . وضع رژیم اصلا خوب نیست . از بابت سیاستهای غرب خیالش راحت است ولی از طرف مردم خیلی ناراحت است پس نیاز دارد که هم اعدام کند و هم اعلام ! تا شاید کمی فضای وحشت ایجاد کند . غرب و نظم نوین هم نگران است ولی فعلا روی قدرت سرکوب رژیم حساب میکند و خودش را هم به کوچه علی چپ زده است .

 

درجریان یک سالی که از قیام اخیرمردم ایران میگذرد خیلی از آشتی ملی گفتند و شنیدیم . از طرف انواع بلندگوهای وطنی و غیروطنی....که بله ، با همین رزیم باید کنارآمد و اصلاحش کرد ! جایزه هم دادند و گفتند و گفتند و گفتند ...خیلی ها درخارج از ایران سبزشدند و به دهان نظم نوین شیرین آمدند ، فرصت کافی داشتند تا هم کهریزک را به موقع ببینند و هم فیلم ندا را درست ببینند و هم این 31 سالی که ازعمرجنایت درایران میگذرد . جایزه دادند ، جایزه گرفتند ، بوق زدند ، رفتند در دانشگاههای نظم نوین و استاد شدند و استاد کردند !

 

مشکل این جماعت در" زمان " نگاه کردن نیست این جماعت کلا مشکلشان نگاه نکردن است ! رژیم اسلامی حاکم در ایران سحرگاه امروز 5 انسان را اعدام کرد و بحث آشتی ملی درخارج از ایران هنوز هم مریدان سبز خود را دارد . میدانی آشتی ملی یعنی چه ؟ آشتی ملی یعنی همین . یعنی رژیم اسلام به جنایت در پناه سیاستهای نظم نوین ادامه دهد....یعنی اسلام را سکولاریستی کنید....یعنی کسانی که درجنایتهای همین رژیم شریک بوده و هستند بیایند پناهنده شوند و به روی مبارک نیاورند و بعد سقف تضادشان بشود شخص خامنه ایی و فتوا بدهند که اگر یک آیت الله سکولاربه جای خامنه ایی بیاید تمام مشکل حل میشود ! یعنی خلاصه رنگ شوند و رنگ کنند و جایزه بگیرند !

این بود آشتی ملی !....یعنی رژیم بماند...جنایت یک امری طبیعی است...اعدام زیاد هم بد نیست.....مخاطب خیلی ابله است...پس هرمزخرفی دوست داری به هم بباف و جایزه بگیر! کی به کیه ؟

 

امروز صبح که خبر اعدام این 5 نفررا شنیدم واقعا بی حوصله بودم نه ذهنم و نه قلم...هیچ حسی نبود .

من تب دارم...من درد دارم ....

مشکل اصلی و ریشه ایی ابتداعا رژیم جنایت اسلامی و سیاستهای نظم نوین نیست . مشکل من حصاربرکه نیست ،مشکل من و درد من زیستن در دنیایی است که مشتی جانورفکرمیکنند ماهی هستند و از دریا هیچ نمیدانند ازآزادگی بویی نبرده اند از انسان خبر ندارند.

 

باید نگاه کرد...باید درست دید....باید به موقع دید....اسلام را باید واقعی دید تا جنایت را باورکرد....تجاوز را باید حس کرد تا به هیچ جاکشی سوبسید نداد !

 

پدیده ایی به نام آشتی ملی درکناراین رژیم جنایت اسلامی اساسا وجود خارجی ندارد تا دیده شود . برای دیدن واقعیت های هرسحرگاه ، نیازی نیست کسی زور بزند فقط باید کمی شجاعت داشت . رژیم اسلامی حاکم بر ایران با تمامی شاخه ها و جناحهایش و هواخواهان ریزودرشت داخلی و خارجی اش و سبزهایش و نظم نوینش و جایزه هایش...همه و همه اشکالی از جنایت نیستند اینها همه خود جنایتند . آقایان سروش و گنجی و بقیه ها....برای به موقع دیدن همیشه خودتان را به جای اعدامی ها و شکنجه شده ها بگذارید تا ببینم وقتی اسلام سوارتان میشود بازهم به شکلی سبزتعارف میکنید که قابلی ندارد یا سرخ سرخ خواهید شد !؟

 

درکناراین رژیم و با این رژیم و جناحهای مختلف داخلی و خارجی اش ...آشتی ملی یعنی گوز !

این فرمول یک بار دیگربا اعدام این 5 نفردرسحرگاه امروزیک شنبه نوزدهم اردیبهشت 1389 ثابت شد !

می بینید یا نه !؟

 

 

 

اسماعیل هوشیار

ژنو

نوزدهم اردیبهشت 1389

www.tipf.info

 

 




__._,_.___

Attachment(s) from jahangir m

1 of 1 File(s)

Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ