کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

[farsibooks] پنج اعدامی دیگر [1 Attachment]

 
[Attachment(s) from jahangir m included below]


----- Forwarded Message ----
From: kargar jafk <kargaranfa@gmail.com>


پنج اعدامی دیگر....

فرزاد كمانگر، علی حیدریان، فرهاد وكیلی، شیرین علم هولی و مهدی اسلامیان: این پنج نام را بیفزایید به صدها و هزارها جان باخته سرشناس یا گمنام دیگر که با مرگ خود، داغ رسوایی بر پیشانی رژیم خونریز سرمایه داری اسلامی کوبیدند. این پنج نام را بیفزایید به صدها دلیل برای به خیابان آمدن‏ و اعتراض كردن، به صدها انگیزه برای تلاش در راه سرنگونی این رژیم جلاد.

با اعدام این زندانیان سیاسی، نه فقط پنچ انسان كه بار دیگر آزادیخواهی و خرد و شورشگری را به مسلخ بردند. به این خیال باطل كه نظام و دولت ضد مردمی را از مرگ محتوم نجات دهند. با این اعدام ها می خواهند توده های به پاخاسته و حق طلب را بترسانند و به خانه برانند. اما این جنایات فقط آتش خشم و مبارزه جویی مردم را فروزانتر می كند.

پاسخ شایسته به جنایات رژیم اسلامی، مبارزه انقلابی برای ساختن نظامی است كه از این ستمگری ها بری باشد. پاسخ شایسته به این اعدام ها، خشكاندن ریشه های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی زندان و شكنجه و اعدام در خاك جامعه است. پاسخ شایسته به ربودن صدها و هزاران فرزاد، شیرین، علی، فرهاد، مهدی از دامان مردم، حركت آگاهانه و متشكل و متحد برای برپایی جامعه ای است كه از ستم طبقاتی و جنسیتی و ملی و مذهبی رها باشد. جامعه ای كه در آن، مبارزه با بهره كشی انسان از انسان، مبارزه با مردسالاری و پدرسالاری، مبارزه با خرافه و جهل، مبارزه با برتری جویی ملی و نژادی، نه جرم كه ارزش و فضیلت باشد. جامعه ای كه در آن، میلیون ها زن و مرد كارگر و زحمتكش و ستمدیده واقعا بر زندگی و كار خود حاكم باشند، دولت خود را تشكیل دهند و فرهنگ نوین خود را بسازند. جامعه ای كه برای دختران و پسران جوان و شورشگر، برای روشنفكران و هنرمندان و دانشمندان پیشرو و نواندیش، قفس یا منگنه نباشد.

جامعه سوسیالیستی فردا، پلی خواهد بود میان مبارزات آگاهانه طبقه كارگر و توده های ستمدیده با آرمان كمونیسم جهانی. در آن جامعه، فرهنگ مذهبی و عوامفریبانه ستایش مرگ و ضجه و شهید پروری حاكم نخواهد بود. در آن جامعه، امید و زیبایی و همكوشی كه همیشه در كلام و نوشته های فرزاد كمانگر حضور داشت، به مناسبات میان مردم رنگ و بو خواهد داد. در آن جامعه، دختران محروم و ستمدیده ای مانند شیرین زنجیر اسارت هزاران ساله زن را از ذهن و دست خود دور می كنند و پر شورترین تلاش ها و مبارزات را برای نو كردن مناسبات و در هم شكستن هر سد و مانعی كه در این مسیر ظاهر می شود سازمان خواهند داد.

افشاء و محكوم كردن جنایت جدید جمهوری اسلامی، كافی نیست. دامن زدن به آتش خشم و عصیان توده ها بر سر این جنایت نیز همه كار نیست. امروز باید اهداف و رویاهای بزرگ اما دست یافتنی را در صفوف طبقه كارگر و همه زحمتكشان و ستمدیدگان جامعه تبلیغ و ترویج كرد. باید برای آرمانی جنگید كه هم ضرورت و امكان تحقق دارد و هم شایسته فداكاری و جنگیدن است.

"جمعی از فعالین كارگری" (JAFK)

19 اردیبهشت 89

k-jafk.blogfa.com

   

     




__._,_.___

Attachment(s) from jahangir m

1 of 1 File(s)

Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ