کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

[farsibooks] Fw: امروز اعدام شدند

 



ضرورت انقلاب!

 

صبا راهی

خبر این بود:

فرزاد کمانگر٬ علي حيدريان٬ فرهاد وکيلي٬ شيرين علم هولي و مهدي اسلاميان در زندان اوين توسط جلادان سرمایه داری صبح امروز یکشنبه نهم ماه می 2010 اعدام شدند.

رژیم خمینی جلاد که نطفه اش با قتل عام دهها هزار زندانی سیاسی کمونیست و مجاهد و پیکاری و سایر گروه های سیاسی در سالهای 60 و 67 بسته شد، رژیم مزدور امپریالیسمی که با حمله به کردستان و کشتار زنان و مردان مبارز کُرد آغاز گشت ، همان دوران "درخشانی" که موسوی فریبکار نخست وزیر جلاد آن بود و امروز نیز همان جمهوری اسلامی ی " خمینی" جلادش را میخواهد،که هر چه " وحشیانه تر" باز هم به جنایاتش ادامه دهد! به جنایاتی که نه تنها برای خوش خدمتی به اربابان جهانی شان است، بلکه برای ادامه هرزه ترین نوع حکومت سرمایه داری جنایتکار وابسته به امپریالیسم  در ایران رژیم خمینی جلاد مانند رژیم شاه جلاد " کارساز" است، رژیم تشنه خون باز هم جوانان مبارز راه آزادی را پر پر کرد!

و تنها کوردلان، ناآگاهان "خودخواسته" و کسانی که منافع حقیرشان به منافع این رژیم گره خورده چنین وانمود میکنند که موسوی جنایتکار حسابش از سایر شرکای جانی اش جداست. نه جمع آوری امضاء ها،کمپین های علیه اعدام_ بدلیل اینکه تا زمانی رژیم های نوکر امپریالیستها بر سرکارند که اموراتشان بی زندان، بی شکنجه و بی اعدام و تیرباران نمیگذرد، کمپین های علیه اعدام شعارهای دهان پرکن و توخالی ست _ نه دست به دامان شدن اتحادیه اروپا و سازمان ملل و شرکت در جلسات حقوق بشری و نشستن در کنار رضا پهلوی های دزد و جنایتکار و  رفتن به عفو بین الملل و سایر نهادهایی که خود یک پای قضیه رژیم هرزه و جانی خمینی هستند. بلکه همانطور که مارکس  آموزگار طبقه استثمارشونده به مبارزین راه آزادی میاموزاند : "ضرورت انقلاب نه فقط از این روست که طبقه حاکم را با هیچ وسیله دیگری جز انقلاب نمی توان سرنگون کرد بلکه همچنین از این رو که طبقه سرنگون کننده تنها در یک انقلاب است که موفق میگردد تا گریبان خود را از تمام کثافات کهنسال نظام های قبلی رها کرده و قابلیت بنیان نهادن و ساختن جامعه ای نوین را کسب نماید."

تنها سازماندهی یک انقلاب است که دست استثمارگرانه و جنایتکارانه امپریالیستهای خونخوار و نوکران رنگارنگ آن را از ایران و طبقه تحت ستم و زور و نابرابری کوتاه خواهد نمود.

مرگ بر رژیم خمینی جلاد با تمام جناح و دسته های جنایتکار آن

مرگ بر جنایتکاران رژیم خمینی که برای هموارتر کردن راه استثمار و زور و نابرابری امپریالیستها به تمام " فرامین" امپریالیستها " لبیک" میگویند

زنده باد انقلاب

زنده باد مبارزه مسلحانه که تنها راه رسیدن به آزادی واقعی است

زنده باد کمونیسم

نهم ماه می 2010

 

 



__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ