کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آذر ۶, جمعه

[farsibooks] پس لرزه های همشهری

 


http://bab.dil.ir/post-647.aspx


---------- Forwarded message ----------


 

یکی از دوستان بهائی در پاسخ به  جناب رامین این مطالب را نگاشته است :

آفتاب: معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی ارشاد مجوزی که به رسانه داده می‌شود را جزئی از حیثیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: «این معاونت پاسدار حریم این مجوز است و برای ما بسیار تلخ است مجوزی را که صادر کرده‌ایم بر اثر عملکرد غیرقانونی یا ضدقانونی آن رسانه، ناگزیر سلب کنیم».

محمدعلی رامین - معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - در نشست خبری عصر روز سه‌شنبه در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه توقیف شده همشهری درباره علت این توقیف اظهار کرد: «اگر ما همه‌ مسائل گذشته راجع به این روزنامه را نادیده گرفته و صرفاً به همین خطای اخیر بسنده کنیم، همشهری با چاپ یک تصویر بزرگ از معبد دروغین یک باند خبیث و پلید صهیونیستی به نام فرقه بهائیت که مرکز توطئه و کانون فتنه در میان ملت‌های منطقه است و به عنوان بازوی بومی رژیم صهیونیستی برای اجرای توطئه‌های انگلیسی و آمریکایی عمل می‌کند، مخاطبان خود را به سفر به این معبد در تیراژی چند صدهزارتایی دعوت کرده است».
برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید ادامه مطلب
*************
 در حاشيه يك توقيف 24‌ساعته يك بام و چند هوا!   

در حاشيه يك توقيف 24‌ساعته

يك بام و چند هوا!

رفع توقيف روزنامه همشهري، خبر خوشحال كننده‌اي بود. اين خوشحالي زماني بيشتر مي‌شود كه روزنامه‌هاي وابسته به جناح اصلاح طلبان هم از اين شانس برخوردار باشند و دوره توقيف آنهانيز كوتاه باشد زيرا اگر نيك نگريسته شود توقيف بعضي از آن روزنامه‌ها هم به دلايل و سوء تفاهماتي بوده كه همشهري را به محاق توقيف يك روزه برد.

اما خوشحالي ناقص نيز بايد ابراز شود تا هم شكرگزاري به درگاه احديت باشد و هم سپاس از تدبير صحيح كساني كه يك تصميم نه چندان خوشايند را تصحيح كرده‌اند. روند توقيف و بازتاب‌هايآن، بيش از هر چيز حاكميت فرهنگ »يك بام و چند هوا« رادر كشورمان به نمايش گذاشت كه در اين زمينه به چند نكته اشاره مي‌شود.

ادامه مطلب
*****************
اعضای کمیسیون فرهنگی در گفتگو با«فردا»:
همشهری نباید توقیف می شد
اين نماينده مجلس خبر داد: روز يكشنبه در صحن علني مجلس به هيات نظارت در خصوص توقيف روزنامه همشهري تذكر خواهيم داد.
ادامه مطلب
*****************
كارنامه1 ماهه معاون مطبوعاتی سه روزنامه را به محاق برد
سوالات و ابهاماتی درباره توقيف همشهری
روزنامه دولت در شماره 25 آبان ماه خود و در ستون« ديگه چه خبر» با انتشار خبري در خصوص فرقه ضاله بهائي، به معرفي اين فرقه پرداخته و حتي نام شبكه ماهواره اي آنها كه برنامه هاي تبليغي خود را پخش مي كنند نيز آورده است.
ادامه مطلب
********************
توقیفی که با هیچ منطقی سازگار نبود
اصحاب رسانه و خانواده مطبوعات ایران به این نتیجه رسیدند قوه قضائیه می تواند و می خواهد از این پیش پناهگاه مطبوعات و حافظ اجرای قانون درباره مطبوعات باشد .
شفاف : با وجود رفع توقیف 24 ساعته روزنامه همشهری از سوی قوه قضائیه هنوز این پرسش وجود دارد که چرا پر مخاطب ترین رونامه کشور بر اثر چاپ یک عکس توقیف شد و آیا همه دولت موافق چنین رفتاری بودند ؟
ادامه مطلب
*******************
روزنامه ايران ادعاي عباس سليمي نمين را تكذيب كرد

خبرگزاري فارس: روابط عمومي موسسه فرهنگي مطبوعاتي "ايران " ادعاي عباس سليمي نمين مبني بر اينكه آگهي معبد بهائيان پيش از اين در روزنامه ايران منتشر شده است را تكذيب كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در توضيحات موسسه ايران با ابراز تاسف از بيان چنين اظهارات "دروغ "، "ساختگي " و "فاقد مستندي " ، آمده است : چنين مساله اي هيچ گاه نه در صفحات خبري ،‌آگهي ،‌ نيازمندي ها ، ضمائم و حتي ديگر نشريات موسسه ايران از جمله ورزشي ، انگليسي ،‌ عربي و ... رخ نداده است.
اين روابط عمومي افزود:تاكنون در خبرهاي ويژه اي هم كه در چند نوبت عليه اين فرقه در روزنامه ايران منتشر شده همواره از عنوان "ضاله " ، " انحرافي " و .... براي آنها استفاده شده است.
********************

پس لرزه های همشهری






__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ