کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

Fw: [farsibooks] چرا به بسیج اهانت می شود؟

 

به بسیج اهانت می شود چون ولینعمت خود را فراموش کرده متوسل به اشغالگران شده است . بسیجیان جوانان شستشوی مغزی شده یی هستند که پدر، مادر ، همسایگان و هموطنان خود را به یک مشت دروغ پرداز و اشغالگر فروخته است . به بسیجیان از این جهت اهانت می شود که به ناجیان خود یورش می برند  و آنها را به طرفداری از جانیان  می کشند تا از این طریق   وارد دانشگاه شوند یا به دریافت یکدستگاه موتورسیکلت نایل گردند. اگر همین بسیجیان درست فکر می کردند فردی متقلب مانند کردان به وزارت کشور نمی رسید، سران حکومت به این ثروت باد آورده نمی رسیدند. آقای محسنی شما هم عمله ظلم شده اید زیرا جز منافع شخصی به هیچ چیز اعتقاد ندارید. شما اگر شرف داشتید در مقابل حکومتی که جوانان مردم را مورد تجاوز قرار می دهد و ملت خود را بی حیثیت می کند قد علم می کردید  نه امروز مانند سر دسته ها به دنبال دارو دسته می گشتید تا از ولی فقیهی حمایت کنید که اجازه تجاوز به ناموس مسلمانان را صادر کرده است و از متجاوزان حمایت می کند. شرم بر شما باد که از روسپی زادگان پست ترید
درویش علی 


 

 
 


--- On Mon, 11/30/09, Farzam Mohseni <farzam_mohseni_3@yahoo.com> wrote:

From: Farzam Mohseni <farzam_mohseni_3@yahoo.com>
Subject: [farsibooks] چرا به بسیج اهانت می شود؟
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Monday, November 30, 2009, 10:39 AM

 

چرا به بسیج اهانت می شود؟

 

هرگاه دشمنان می خواهند به مردم ایران حمله کنند و خجالت می کشند ، به بسیج حمله می کنند. اگر مستقیمآ به مردم حمله کنند ، شعارها و پز مردم سالاری‌شان خدشه دار می شود. دشمن می‌داند که شور انقلابی و مذهبی مردم ایران در بسیج متبلور است و بسیجیان فرزندان این ملت بزرگ و اسلامی هستند. به ویژه در ایام سرنوشت ساز (مانند ایام انتخابات) دشمن که می داند باید آماده تودهنی خوردن از امت مسلمان ایران باشد ، از فعالیت بسیجیان (بخوانید همه مردم ایران) خرده می گیرد و اندک دنیاطلبان داخلی که مسیرشان از مردم و آرمان های نظام جمهوری اسلامی جداست ، به القائات دشمن دامن می زنند و بسیج را (یعنی مردم ایران را) محکوم می کنند! مگر بسیجیان کیستند؟ به پایگاه‌های بسیج که وارد می شوی ، بسیجیان را می ببینی که یکی دکتر است ، یکی دانش آموز ، یکی طلبه است و دیگری مهندس و یکی دانشجو و دیگری راننده است یا شغل آزاد دارد. همه اینها از وقت و توان خود مایه می گذارند و بدون چشم داشت مادی و ایثارگرانه در خدمت مردم و اوامر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هستند. بسیجی با روحیه فداکاری و ایثار ، در تمام میادین خطر حاضر می شود و آماده است از مال و جان و تمام دارایی های خود بگذرد تا ایران اسلامی سربلند بماند و آرمان های انقلاب و شهیدان و امام خمینی (ره) پاس داشته شود.
رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرموده اند: «چرا در تبلیغات جهانی و رادیوها به بسیج اهانت می شود و بسیج را که درخور تشویق و تعظیم و تحسین است مورد اهانت و بی‏ مهری قرار می‌دهند؟ چون نقش بسیج را در حفظ استقلال ملی ، در حفظ غرور ملی ، در حفظ افتخارات ملی ، در تأمین منافع ملی و بالاخره از همه در اعتلای پرچم اسلام و نظام جمهوری اسلامی می‌دانند. به جِد با بسیج دشمن‌اند ، امّا دشمنی آنها فایده‌ای ندارد.»



__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ