کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

[farsibooks] زباله‌دان تاريخ

سران فتنه سبز به زباله‌دان تاريخ پيوستند
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين گفت: سران فتنه‌گر فتنه كور سبز اموي بدانند كه به زباله‌دان تاريخ پيوستند.

سالار آبنوش امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين اظهار داشت: بسيج، تفكر بسيجي را در فضاي اين كشور طنين‌افكن و چشم طمع خونخواران را كور كرد.
وي ادامه داد: بسيجيان با ايثار، فداكاري و شهادت‌طلبي كشور و انقلاب را بيمه كردند و همانند درخت تناوري بوي بهار وصل و طراوت حديث عشق مي‌دهند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين اضافه كرد: بسيجيان انسان‌هاي بزرگي هستند كه در ميقات عشق به معراج انديشه پاك اسلامي دست يافتند و نام و نشان را در گمنامي و بي‌نشاني يافتند.
وي افزود: بسيج لشگر مخلص خداست و دفتر تشكر آن را مجاهدان از اولين تا آخرين امضا كرده‌اند و امام خميني (ره) نيز فرمودند اگر مسئولان نظام از آنها غافل شوند به آتش دوزخ خواهند سوخت و غفلت از آنها سقوط در دام ابرقدرت‌ها را در پي خواهد داشت.
آبنوش تصريح كرد: بسيجيان همواره اثبات كرده‌اند كه وفادار به ولايت هستند و هرگز اجازه نخواهند داد كه تاريخ تكرار شود و علي (ع) تنها بماند و بسيج تا زنده است و رزمنده است و زندگي بي‌ولايت را نخواهد پذيرفت.
وي اعلام كرد: دشمنان بايد بدانند كه بسيج و تفكر آن و راه شهدا همواره ادامه دارد و اين مردم فداكار هرگز نخواهند گذاشت اين سرزمين و انقلاب جولانگاه و سيطره منافقان و ظالمان باشد.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين تأكيد كرد: اين انقلاب زير پرچم سبز علوي همواره پوياست و سران فتنه‌گر فتنه كور سبز اموي بدانند كه به زباله‌دان تاريخ پيوستند و اين روزها نيز مجلس ختم آنهاست و آنها بدانند كه آبروي نداشته خود را بردند و بدانند مقاومت‌ها بي‌اثر است زيرا بسيج زنده است.

وي خاطر نشان ساخت: هم اكنون بسيج بعد از فارغ شدن از جنگ سخت و مقابله نظامي در مقابل دشمن، آمادگي كامل در مقابل تهديد نرم و فرهنگي را دارد و اين شجره طيبه به وظيفه شرعي، اعتقادي و قلبي خود عمل مي‌كند و همواره پشتيبان ولايت و رهبري خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ