کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آذر ۵, پنجشنبه

[farsibooks] اگر این بنر را جمع نکنی‌ صورتت را سرویس می‌‌کنم:اوباشان " سبز" در لس آنجلس

 

اگر این بنر را جمع نکنی‌ صورتت را سرویس می‌‌کنم:اوباشان " سبز اسلامی" در لس آنجلس

اوباشان سبز موسوی جانی که " نقاب سبز" بر چهره منفور خود زنده اند به دلیل ماهیت ذاتی " ارتجاعی" شان نمیتوانند دست از " زورگویی و شعبان بی مخی" بردارند، نمونه ای از این برخورد را در گزارش زیر که از سایت گزارشگران گرفته شده میتوانید مشاهده نمایید

http://p111272.typo3server.info/10.html?&tx_ttnews[tt_news]=6393&tx_ttnews[backPid]=23&cHash=bee2717c56

فعالین چریکهای فدایی خلق: توسل به پليس از سوی سبز ها در لو س انجلس

Kategorie: Meldung Rechts

 

 

                (گزارشی از یک تظاهرات )

 

در تاریخ سیزده آبان ۱۳۸۸ (چهارم نوامبر) به دعوت "کمیته دفاع از دمکراسی" در مقابل کانال تلویزیونی سی‌ ان ان(CNN در شهر لوس آنجلس تظاهراتی برگزار گردید. تظاهرکنندگان که اکثرا ازجمهوریخواهان لأییک تشکيل می شدند حدودا ۲۵ تا ۳۰ نفر بودند که همگی‌ پیراهن سبز به تن و شال سبز به گردن  انداخته بودند و مدعی بودند که اين حرکت را  به خاطر برقراری دمکراسی در ايران و جهت دفاع از اعتراضات مردم در داخل کشور سازمان داده اند.

 

ما به همراه تعدادی از فعالین چپ هم به منظور دفاع از اعتراضات به حق کارگران وزحمتکشان ایران وتبليغ ديدگاه ها و مواضع خود در آن محل حضور یافته و در کنار خیابان و جدا از آن عده پلاکارد های حاوی شعار های خود را برافراشتيم . بنر بزرگی‌ را که  تصاویری از جنایات سی‌ ساله جمهوری اسلامی از جمله جنايات رژیم در دوره نخست وزیری موسوی در دهه ۶۰ بر آن حک شده بود را به محل برده بودیم.علاوه بر تصاویری از جنایات رژیم، بنر شامل آرم چریک‌های فدأیی خلق و شعار"مرگ بر جمهوری اسلامی" و "سوسیالیسم یا بربریت" بود.

پس از استقرار در محل  ما که تعدادمان به نسبت سبز ها کمتر بود شروع به سر دادن شعار های انقلابی نموديم. شعارهای "مرگ برجمهوری اسلامی"، "زندانی سیاسی به همت تودها آزاد باید گردد" ،"می‌ کشم می‌‌کشم آن که برادرم کشت"،"مرگ بر رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی" و "جمهوری اسلامی با هر جناح و دسته نابود باید گردد"،"مرگ بر احمدی نژاد"و...  از جمله شعار هائی بود که ما از طريق بلندگو فرياد می زديم. شعارهای ما به رغم تعداد محدودمان به علت آنکه با استفاده از بلندگو  منعکس  می‌ شدند  فضا را پر کرده بودند و شعارهای قلابی "سکولارهای اسلامیزه شده" یعنی‌ طرفداران شرمگين اسلام "ناب محمدی" و جمهوری "مقدس" اسلامی را تحت الشعاع خود قرار داده بودند.

جالب است که  کسانی که زیر نام "کمیته دفاع از دمکراسی" این تظاهرات را اعلام کرده بودند وقتی‌ که متوجه شدند شعارهای ما، که درکنار خيابان و جدا از آنها ايستاده بوديم، فضا را پر کرده و حتی رانندگان اتومبیلهائی که از آن محل می گذشتند  برای شعارهای ما بوق می‌‌زدند روحيه دمکراتيکشان ناگهان غليان نموده و به ترفند زور روی آوردند. یکی از آنها آمد و با هل دادن بنر از ما خواست که آن را جمع کنیم، يکی ديگر از آنها وقتيکه ديد ما به خواست آن فرد که با زور همراه بود بنر را جمع نکردیم از در ملاطفت وارد شد و "محترمانه" از ما خواست که بنرمان را برداریم . وقتیکه خواستش از طرف ما رد شد آنگاه شخصیت لمپنی خود را خیلی‌ سریع با بکار بردن کلمات رکیک نشان داد. در اين زمان يکی ديگر ازبه اصطلاح مدافعين دمکراسی!! جلو آمد و با توسل به زور از ما خواست که بنر را جمع کنيم. هنگامی که به او گفته شد که مگر شما نمی‌‌گویید از دموکراسی دفاع می‌‌کنید پس این چه رفتاریست  با بی‌ شرمی تمام گفت "اگر این بنر را جمع نکنی‌ صورتت را سرویس می‌‌کنم." بالاخره وقتی‌ تمام این تلاش‌ها به جایی نرسید "مدافعین" دمکراسی! پلیس را خبر کردند. وقتيکه پليس آمد یکی‌ از پلیس ها از ما خواست  بنر را بر داريم . به او توضیح داديم که ما کار خلافی انجام نداده ایم و تاکيد کرديم که ما از حقوق قانونیمان با اطلاع هستيم. پس از اين گفتگو پليس مربوطه باز گشت و گفت  ما برای حل موضوع به رئيس مان تلفن زدیم و او گفت  "با هم کنار بیایید ".در پاسخ به اين درخواست  به او گفتيم ما "با آنها کاری نداریم و با آنها هم کنار نخواهیم آمد".

وقتيکه سبز الهی ها ی به اصطلاح مدافع دمکراسی از اين تاکتيک شرم آور هم طرفی نبستند یکی‌ از آنها آمد و گفت "برای من اشرف دهقانی بهترین است" و" مگر از اشرف دهقانی هم بهتر وجود دارد ولی‌ یک قدم پیشاپیش مردم حرکت کردن یک چیز و ده قدم  پیشا پیش آنها بودن چیز دیگر است". به اين ترتيب بار ديگر روشن شد که کسانی که چريکهای فدائی خلق را به جلوتر از توده ها گام برداشتن متهم می کنند خود چگونه برای از صحنه بيرون کردن آنها به پليس متوسل شده ودر حاليکه ادعای طرفداری از دمکراسی می کنند خود فاقد حداقل پرنسيب های دمکراتيک می باشند. تجربه این حرکت اعتراضی  و برخوردهای جمهوری خواهان لاییک "اسلامیزه" شده در لوس آنجلس یکبار دیگر نشان داد که سینه زدن در کمپ اصلاح طلبان حکومتی و دار و دسته موسوی مستلزم ارتکاب به چه اعمال رسوا و ضد انقلابی ای بر علیه نیروهای مبارز و پیروان واقعی منافع توده های تحت ستم ایران است.

 

فعالین چریکهای فدایی خلق در لوس انجلس

 

15 نوامبر 2009

 


__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ