کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

[farsibooks] آقای موسوی: رنگ این سرزمین و جامعه بشری ایران سرخ سرخ است نه سبز

 



آقای موسوی: رنگ این سرزمین و جامعه بشری ایران سرخ سرخ است نه سبز

مادر فرزاد کمانگر: " من خیالم از این راحته که یک گل شقایق دیگه به این سرزمین هدیه شد که این گل از خونه من اینبار رفته."

یک بام و دو هوای مصالحه گران برای نجات نظام ضد انسانی جمهوری اسلامی از سقوط محتوم! موسوی پس از تحت فشار زیاد قرار گرفتن از طرف حامیان متوهم خویش بجای پرداختن به ریشه اعدامهای 31 ساله اخیر رژیمی که خود سهم گزافی در بنیان گذاری و نهادینه شدنش داشته است، عطف توجه اش را به یک جزء از کل نظام آنهم فقط به قوه قضائیه "طرفدار صاحبان قدرت" معطوف نموده است. ارتش و زندان و قوه مقننه بعنوان بخشی از ماشین دولتی را از ذهن توده های جان به لب امده مخفی می نمید. و تنها تک برگی از درخت سمی جمهوری اسلامی را نخ نما می کند تا عمق جنایت کل نظامش را که به وسعت یک جنگل سرخ خونین شده است را نادیده بگیرد:
موسوی: « وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت.چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند و پرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند و به صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ، ماه آگاهی و حق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عدل علوی که به دنبالش بودیم؟»
آقای موسوی! آیا قوه قضائیه جمهوری اسلامی در زمان نخست وزیری تان ظرف سالهای 1360 تا 1368 که با اعدام دسته جمعی ده ها هزار نفر از آزادیخواهان و مبارزین کمونیست و غیر کمونیست انقلابی یکی از دوران ننگین جنایت علیه بشریت را در تاریخ رژیم تان را به ارمغان آورد با قوه قضائیه بعد از دوران نخست وزیری شما ( از سال 1368 به بعد) و بخصوص با دوران قبل از انتخابات ریاست جمهوری اخیر ( دروه دهم) چه فرقی دارد؟ آیا مگر سپردن ده ها هزار نفر از جوانان و فرزندان زن و مرد غیور این جامعه به چوبه های دار در خلال سالهای 63 و بخصوص د ر تابستان سال 67 در زمان در قدرت بودن جناح شما ( "اصلاح طلبان" از سال 1360 تا ریاست جمهوری محمد خاتمی به سال 1384) حاکی از اعمال سبز "عدل علوی" نبود؟ "عدل علوی" سبزی را که قوه قضائیه شما در سال 1367 گسترد با گستردن "عدل علوی" بدون شراکت شما در قدرت ( بعد از دوران انتخابات دوره دهم اخیر) چه فرقی دارد؟

در حقیقت موسوی خون فرزاد کمانگر و 4 نفر دیگر از اعدام شدگان اخیر را وثیقه ای برای چک و چانه زنی با جناح حاکم برای شراکت در قدرت می داند.

آقای موسوی: رنگ این سرزمین و جامعه بشری ایران سرخ سرخ است نه سبز!
آقای موسوی از اعماق اسلام سبز ناب محمدی شما بر متن گستردن "عدل علوی" ( بسط تحمیق و خرافات ارتجاعی مذهب اسلام در میان توده ای شورشگر) بمدت 31 سال آتشفشان سرح مذابی در حال فوران است. آتشفشان خشم زنان، دانشجویان، معلمان و کارگران آگاه، غیر خودی های فقیر فراموش شده حاشیه نشین شهر های کلان، اقلیت های ملی مبارز ی( همچون خلق قهرمان کردستان، عرب و بلوچ و لر و آذری ووو) که به حقوق طبقاتی و ملی از دست رفته خویش رفته رفته آگاه می شوند! آتشفشان خشم انسانهای آگاهی که از زندان و شکنجه و اعدام نظام مستبد دینی شما و گستردن "عدل علوی" ( این زنجیر بردگی بشریت با هاله مذهب ارتجاعی ناب محمدی) به تنگ آمده اند و برای به زیر کشیدن ساختارشکنانه و نابودیش رفته رفته سکوت خویش را شکسته و بپا خواهند خواست! تا همانند رژیم ستم سیاه شاهی، ستم سبز و "عدل علوی" جمهوری اسلامی را باری همیسه به موزه تاریخ بفرستند.
آنها جسورانه فریاد میزنند:

برخيز اي داغ لعنت خورده                دنياي فقر و بندگي

شوريده خاطر ما را برده                  به جنگ مرگ و زندگي

بايد از ريشه براندازيم                    كهنه جهان جور و بند

و آنگه نوين جهاني سازيم              هيچ بودگان هرچيز گردند

 

روز قطعي چدال است                    آخرين رزم ما

انترناسيونال است                        نژاد انسانها (2)

برما نبخشند فتح و شادي              خدا، نه شه نه قهرمان

با دست خود گيريم آزادي               در پيكارهاي بي امان

تا ظلم از عالم بروبيم                     نعمت خود آريم به كف

دميم آتش را و بكوبيم                    تا وقتيكه آهن گرم است

برهان عظیمی 20 اردیبهشت 1389 ( 10 ماه مه 2010)

در زیر نوشته کوتاه و پرمعنی وبلاگ "خودنویس" در این مورد برای آشنائی هر چه بیشتر خوانندگان در افشای ماهیت جناح موسوی-کروبی آورده می شود:

آقای موسوی !کشتار سال ۱۳۶۷ را یادتان هست؟
۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ دارا ایرانی



جناب آقای موسوی! این نظامی که شما این قدر برای قانون اساسیاش بر سر و سینه میکوبید بدون آدم کشی نمیتواند پا برجا بماند.

هرچقدر شما و یارانتان دراین سالها آن رابزک نمودید و خواستید در ویترین آن را به مردم نشان دهید باز چهره کریه و بی رحم آن از گوشه ویترین به بیرون آمد.

این قانون اساسی و نظامی که شما از آن طرفداری می کنید از همان ۲۳ بهمن ۱۳۵۷ تا به امروز فقط میکشت و میزد و سرکوب میکرد تا بر روی کار بماند. نمونه تاریخی اش هم کشتار سال ۱۳۶۷ است که درزمان صدارت شما اتفاق افتاد. اعدام این پنج نفر درروز یکشنبه هم در راستای همان سیاست سرکوب است. منتهی چون اینها خودی نیستند شما و یارانتان در مورد آنها چیزی نمیگویید.

این دایره تنگ خودی و غیر خودی هم اختراع شما و طرفدارانتان بود که هرکه را غیر شما و یارانتان فکر میکند به پشیزی نمیانگارد و حتی برای جانش هم ارزشی قائل نیست. متاسفم برای شما و طرفداران شما که به سادگی فریب حرفهای شما را خوردند و هنوز هم فریب میخورند. متاسفم برای ملتی که آنقدر باید نگون بخت باشد که برای رسیدن به آزادی و دموکراسی مجبور باشد دست به دامان نخست وزیر دوران طلایی امام راحل هم عصر با کشتارسال ۱۳۶۷ بشود. راستی کشتار سال ۱۳۶۷ را یادتان هست؟ هرگز آن را فراموش نکنید. به طرفدارانتان هم بگویید آن را فراموش نکنند.

لینک نوشته خودنویس:
 






 

 







__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ