کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

[farsibooks] Re: [persianbooks] اقای منتظری: امروز ما عید نداریم

 

به درک که عید ندارید، بیست و سه سال است که خانوداه های زندانیان سیاسی قتل عام شده در دهه شصت که فرزندانشان توسط شما جانی ها شکنجه شده و اعدام و تیربازان شند و در گورستانهای خاوارن بدون هیچ نام و نشانی شبانه چال شدند عید ندارند به درک که شما جانیان عید ندارید، واقعا که چه مصیبتی ست که شما قاتلان و آدم کُشان عید ندارید!

آنانی که در زندانند " نخبگان جنایت" هستند که دستانشان به خون زندانیان سیاسی دهه شصت آغشته است، و به درک که عید ندارید! مردم ایران و به ویژه محرومان و طبقه کارگر سی سال است که عید ندازند، انقلاب را " ملاخور" کردید و بعد هم میگویید که عید ندارید، حالا هر " حقوق بشری" را علم میکنید که زندانی سیاسی ست و یا هر جنایتکاری مثل گنجی و سازگارا و سایر اوباشان را زندانی سیاسی میکنید تا به این وسیله از آنها " جانیان قهرمان" بسازید؟؟

آقای منتظری تو همان کسی هستی که به فریاد " امام خمینی سگ زنجیر امپریالیسم" رسیدی در زمانی که به دستور اربابان امپریالیستی اش " حکم قتل عام زندانیان سیاسی" همان سلحشورانی که به ماهیت کثیف خمینی جنایتکار پی برده، بر علیه امپریالیسم و ارتجاع به میدان آمده بودند، همان کمونیستها و مجاهدین و سایر نیروهای سیاسی ، را صادر کرد و تو برای اینکه دختران مقاوم زندانی به " بهشت نروند" فتوای تجاوز اسلامی را به آنها قبل از اعدام صادر کردی! بنابراین ای موجود کثیف و جنایتکار دیگر حنای مزدوری تان رنگی در بین توده ها ندارد! تو همانقدر جنایتکاری که امام به درک واصل شده ات جنایتکار بود! امروز شما جنایتکاران چه " اصلاح طلب" چه " میانه رو" با پشتوانه اربابان جهانی تان دوباره دُم در آورده و مردم فریبی میکنید؟ و مزدورانتان در اینترنت " راه لجنزار سبز " موسوی جنایتکار و هم اوباشانش را پحش میکنند و این در حالی ست که هزاران زندانی سیاسی مقاوم تحت " مزدوری " شما نوکران امپریالیسم شکنجه و اعدام و تیرباران شدند! امروز با برنامه ریزی " اوبامای " تان میخواهید با کشتن آدم های عادی مثل ندا و سهراب جنایات دهه شصت تان را در حق زندان واقعی سیاسی بپوشانید! مشتی آدم کُش را به " اوین" و سایر زندانها انداخته اید که بگویید " اینها زندانیان سیاسی" هستند!؟ و یا " اپوزیسیون" رژیم هستند؟ پس چرا یکی از این " جنایتکارها " را اعدام نمیکنید؟ چرا آنها را به جوخه های تیرباران نمیسپارید؟ ... بسیار ساده است برای با این شعبده بازی ها میخواهید مبارزات مردم را برای سرنگونی این رژیم جنایت پیشه و سرکوبکر با تمام اوباشان جنایتکارش چون خامنه ای ، موسوی، احمدی.. خاتمی مکار و شیاد و همپالگی هایشان به عقب برانید و برای خوش خدمتی به " اوباما" نماینده امپریالیسم غارتگر و ددمنش آمریکا " صلح و بخشش" راه بیندازید! اما کور خوانده اید ! دستان تان آنقدر به خون هزاران زندانی سیاسی مقاوم  در دهه شصت آلوده است که با هیچ پاک کننده ای پاک نمیشود. تنها میتوانید یکدیگر را " بدرید" تا مردم از شر وجود کثیف و آلوده تان راحت شوند!

مرگ بر امپریالیسم و ارتجاع و تمام نوکران رنگارنگ آن

مرگ بر جمهوری اسلامی با خامنه ای و موسوی و همپالگی هایشان

پیروز باد مبارزات مردم در جهت انقلاب



--- On Sat, 10/31/09, Raahe Sabz <mamali_sabz@yahoo.com> wrote:


From: Raahe Sabz <mamali_sabz@yahoo.com>
Subject: [persianbooks] اقای منتظری: امروز ما عید نداریم
To:
Date: Saturday, October 31, 2009, 7:16 PM

 
عصر جمعه، 8 آبان 1388

آيت‌الله منتظرى: ‏

"در زمان شاه امام نيمه شعبان را عيد نگرفت، ما هم‏ ‏امروز عيد نداریم"

‏امروز جمعه ‏88/8/8‏ مصادف با سالروز ولادت على‌بن‌موسى‏ ‏الرضا(ع)، اين عيد بزرگ حال و هواى ديگرى داشت. ادامه بازداشت‏ ‏زندانيان بعد از انتخابات كه اكثرا از نخبگان و چهره هاى سياسى و خدمتگزار‏ ‏شناخته شده هستند و قرار گرفتن خانواده‌هاى آنان در غم و ناراحتى روحى‏ ‏و روانى موجب شد تا مراسم جشن و شادى ولادت امام رضا(ع) از‏ ‏طرف آيت‌الله منتظرى برگزار نگردد و به ديدارهاى معمول و از قبل‏ ‏تعيين شده اكتفا گردد.


 

همچنين امروز مراسم عمامه گذارى تعداد هشت نفر از طلاب و فضلاى‏ ‏حوزه به دست آیت‌الله منتظری انجام گرفت كه وی در اين مراسم اظهار داشت: ‏"شما عزيزان كه در جرگه علما وارد شديد بايد به لوازم آن نيز ملتزم شويد و‏ ‏حتى از بسيارى از مباحات پرهيز كنيد، و سعى كنيد با اخلاق خوب و رفتار‏ ‏شايسته باعث آبروى روحانيت شيعه باشيد. ان شاء الله."

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه سخنان خود گفت:  ‏"در عين حال كه امروز روز بزرگى است و تولد حضرت امام رضا(ع) است،‏ ‏ولى چون بسيارى از نخبگان ما و كسانى كه هم متدين هستند و هم براى اين‏ ‏انقلاب و اين كشور زحمت كشيدند اما متأسفانه به بهانه‌هاى واهى در زندان‏ ‏هستند، و به خاطر ابراز همدردى با خانوادهاى محترم اين عزيزان‌، ما هم‏ ‏امروز را عيد نگرفتيم. در زمان شاه چون بسيارى مورد ظلم واقع شده بودند، مرحوم امام‏ ‏خمينى (ره) فرمودند: نيمه شعبان را عيد نگيريد."

آیت‌الله منتظری ‏در پايان  ابراز اميدوارى كرد كه هرچه زودتر زندانيان بى‌گناه آزاد‏ ‏شوند و به مسئولين امر هم خداوند ديانت و درايت بيشتر عنايت فرمايد تا‏ ‏از تكرار و ادامه اين بازداشت ها پرهيز كنند.

برگرفته از: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله منتظری



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Want a quick chat?

Chat over IM with

group members.

Hollywood kids

in the spotlight

Their moms

share secrets

Group Charity

Give a laptop

Get a laptop: One

laptop per child

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ