کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

Re: [farsibooks] درسي كه مردم به كروبي دادند

 

از دوست عزیز سیا    ست متشکرم که یکی از ابهامات بزرگ من را در جریانات اخیر برطرف کردند. من همیشه در درک مسائل دچار شبهه بودم که اینان آیا واقعا نمی فهمند یا خود را به نفهمی زده اند؟ سه میلیون نفر تظاهرات می کنند اینها می گویند دهها نفر، همه به موسوی رای می دهند احمدی نژاد می گوید مردم با اکثریت قاطع من را انتخاب کردند! در نمایشگاه مطبوعات آنطور که من عکسها و فیلمهایش را دیده ام غلغله سبزها بوده بخصوص در اطراف غرفه های فالس نیوز و دجال نیوز و کیهان به طوری که برگزار کنندگان نمایشگاه از ترس اقدام به تعطیلی زودهنگام آن کرده اند و هم مراسم افتتاحیه با نصف روز برگزار شده و هم ختم نمایشگاه یک روز زودتر اعلام شده است، حال این مردم که به کروبی اهانت کردند و به او درس دادند از کدام سوراخی در آمدند را نمی دانم :) ولی نکته ای که متوجه آن شدم و تمامی این مسائل را توجیه می کند این است که این عده قلیل حامی دولت که همگی از مزدوران نفهم و بی سواد و پابرهنه و مواجب بگیر آنند (در صورت تمایل به دیدن یکی از آنان به لینک منبع اصل نامه مراجعه و قیافه صاحب وبلاگ را ملاحظه کنید) تعریفشان از مردم با تعریف ما متفاوت است، برای آنان مردم یعنی قشر خودشان، همان نباتی و فرزام و عباس و سه تا نوحه خوان زنباز و چهار آخوند شکم گنده نفهم و پنج بسیجی بی سر و پای سهمیه خوار جیره گیر لات و چاقوکش و عربده زن و شش نماینده دولت با مدارک جعلی و هفت سردار سپاهی فاسد و فاسق و مابقی رانت خواران و مزدورانی که به خاطر پول خود را به قدرت حاکم می فروشند. اگر با این دید یکبار دیگر مقاله این دوست گرانقدر را بخوانیم تمام جملات شفاف می شود! مردم به کروبی محل نگذاشتند، مردم به کروبی فحش دادند، مردم کروبی را از نمایشگاه بیرون کردند، مردم در کهریزک به بقیه تجاوز کردند، مردم اموال عمومی را تخریب کردند، مردم به ا.ن رای قاطع دادند، مردم نظام حاکم را دوست دارند، مردم بمب اتم را حق مسلم خود می دانند، و الی آخر

--- On Sun, 10/25/09, Sia Sat <siasat.iran@yahoo.com> wrote:

From: Sia Sat <siasat.iran@yahoo.com>
Subject: [farsibooks] درسي كه مردم به كروبي دادند
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Sunday, October 25, 2009, 2:03 PM





امروز نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها شاهد حضور نفر پنجم انتخابات بود، فردي كه آراي او از آراي باطله هم كمتر بود.

مهدي كروبي كه به عنوان پيش قراول و پيش مرگ خاتمي و موسوي در نمايشگاه حاضر شده بود،‌ بايد درس هاي بزرگي از اين ديدار 30 دقيقه اي بگيرد.

از همان ابتداي حضور كروبي در نمايشگاه مردم توجه چنداني به وي نداشتند، مثل انتخابات. اما خب اينكه يك نفر چقدر مي تواند اعتماد به نفس باشد و در هر صحنه اي بازنده شود و باز هم با اقتدار كامل! بيايد،‌چيزي است كه مردم را دور او بيشتر جمع كرد.

البته منكر اين نمي شوم كه بالاخره درصدي از مردم هم به عنوان هوادار كروبي در صحنه حاضر بودند،‌ اما درصد هواداران كروبي حتي به نيروهاي حراست و محافظين كلت به دستش درصد ناچيزي بود.

سواي اين  شعار يا حسين، ميرحسين سبزهاي لجني نيز حكايت از استفاده ابزاري از كروبي داشت.

مردم شعار مرگ بر منافق را به كروبي دادند، چون وي را لايق اين كلمه مي دانستند و چه قدر خوب به وي گفتند "حروم خور برو بيرون" تا متوجه شود كه شكمش از حرام پر شده كه اينگونه عمل مي كند.

اگر در اين بين عمامه اي هم از سرش افتاد، مردم خواستند كه بيفتد و قبل از مردم خود او باعث شد وي را كه قبل تز ها مورد تكريم مردم بود، اكنون مورد نفرين قرار دهد. البته انتظار بود قبل از مردم دادگاه ويژه روحانيت اين كار را مي كرد و وي را خلع لباس مي نمود.

به هر حال مهدي كروبي،‌اين شيخ ساده لوح كه بي شك بدل منتظري است امروز بايد فهميده باشد كه مردم مي فهمند كه چه كساني از مسير منحرف شده اند و جواب آنها را مي دهند.

هر چند با ذوق زدگي كه در كروبي ديدم و دستي كه بعد از آن همه مرگ بر منافق و لنگه كفش،‌تكان مي داد بعيد مي دانم فهميده باشد و هنوز هم در خواب غفلت است و بناي بيدار شدن هم ندارد


فيلمشم يكي از دوستان در اين سايت قرار داده ببينيد .

http://www.biataberavim.blogfa.com/post-191.aspx


































__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ