کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

[farsibooks] بسته پيشنهادی برای وحدت ملی

بسته پیشنهادی برای وحدت ملی

این چند وقت که نبودم، از خدا پنهان نیست، از شما چه پنهان داشتم روی طرح وحدت ملی کار می‌کردم. اخیرا کارم به نتیجه رسیده و گروه‌های سیاسی می‌توانند با استفاده از بسته پیشنهادی اینجانب، وحدت ملی را در میدان عمل تحقق بخشند. بدیهی است از نظرات منتقدان، کارشناسان و اهل فن در نقد این بسته پیشنهادی پیشاپیش استقبال کرده و اینطور نیست که طرح خود را بی‌نیاز از تیغ اصلاح بدانم و بشدت بر این باور هستم که رسیدن به یک بسته پیشنهادی مطلوب میسور نمی‌شود الا با مشورت، هم‌اندیشی و نظرپرسی از نخبگان، دانشگاهیان، اساتید، معلمان، دانش‌آموزان، دانش‌پژوهان، دانشمندان، مخترعین، مکتشفین و....
پرواضح است که اگر انتقاد دلسوزان از طرح حقیر به مثابه تخریب باشد، واکنش اینجانب به نقد مذکور بسیار تند و پشیمان‌کننده خواهد بود اما دست‌هایی را که به جای تخریب بسته پیشنهادی، انتقاد دلسوزانه را سرلوحه کار قرار می‌دهند، چنان می‌فشارم که نگو.
محورهای رسیدن به وحدت ملی
1- نامگذاری یک خیابان به نام وحدت ملی
2- نامیدن 10 روز از سال به عنوان دهه وحدت ملی
3- برگزاری مسابقات چهارجانبه، جام وحدت ملی در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی
4- ایجاد وزارتخانه‌ای جدید با نام وزارت وحدت ملی
5- تاسیس معاونتی تازه با عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان فراری دادن سران اغتشاش از محاکمه
6- گنجاندن یک واحد وحدت ملی در دروس دانشگاهی
7- تاسیس کمیسیونی در مجلس شورای اسلامی با نام کمیسیون وحدت ملی به ریاست ابوموسی اشعری.
مقدمات رسیدن به وحدت ملی
1- ایجاد کمیته ملی رسیدن به وحدت ملی
2- ایجاد کمیته صیانت از آرای اعضای کمیته ملی وحدت ملی
3- درخواست از دیده‌بان حقوق بشر برای نظارت بر انتخابات صنفی اعضای کمیته صیانت از آرای اعضای کمیته ملی وحدت ملی
4- درخواست از محمد البرادعی برای نظارت و جلوگیری از انحراف اعضای دیده‌بان حقوق بشر برای نظارت بر انتخابات صنفی اعضای کمیته صیانت از آرای اعضای کمیته وحدت ملی
پیش‌نیازها
1- به جورج سوروس، دارویی خورانده شود و وی متعاقب آن اعلام کند که هرگز با خاتمی دیدار نداشته و اگر او را هم دیده، این دیدار کاملا تصادفی بوده و به هیچ‌کس هم مربوط نیست.
2- نظر به اینکه یکی از اضلاع طرح وحدت ملی، قطعا مهدی هاشمی است از وی خواسته شود که به ایران برگردد و در فرودگاه به نحو شایسته از وی استقبال شود و از زحماتش بابت سرکشی از قانون... یعنی ببخشید؛ سرکشی از شعبات دانشگاه آزاد در انگلیس و لبنان تجلیل به عمل آمده و به مهدی هاشمی گفته شود که برخلاف نظر متهمین در دادگاه، کلا او آدم بسیار خوبی است، در انتخابات طرفدار هیچ‌کس نبوده، برای هیچ کس خرج نکرده بلکه طرفدار منچستر یونایتد بود. در راستای همین طرح باید از این پس خیابان شهید حسن آیت به خیابان مسعود رجوی تغییر نام داده و جهت ترمیم عواطف زخم برداشته شده گروهک ریگی، تسهیلاتی در جهت توسعه همه جانبه فعالیت‌های این گروهک خدوم در سایر شهرها از‌جمله تهران داده شود.
3- به اعضای دادگاه ویژه روحانیت تذکر داده شود که در راستای طرح وحدت ملی، به جای محاکمه آقای کروبی (حفظه‌الله) به محاکمه روح‌الله حسینیان بپردازند.
4- از قوه قضائیه خواسته شود با محاکمه پورحسین، مجری مناظره احمدی‌نژاد و موسوی و رسیدگی به اتهامات وی که مثلا چرا به میرحسین وقت بیشتری نداد، گامی در جهت تحقق وحدت ملی بردارند.
5- ساختن مجسمه‌ای از خاتمی و نصب آن بر فراز میدان آزادی به معنای آزادی نامبرده از 7 دولت.
6- خوراندن یک قرص به سعید حجاریان که متاثر از مصرف کردن آن، مغز اصلاحات دوباره به مواضع قبلی برگردد.
7- تاکید بر ادامه بازداشت ابطحی و عطریانفر در صورت پافشاری بر مواضع فعلی.



هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ