کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

[farsibooks] کتک و لنگه کفش خوردن کروبی





مسلما اولين چيزي که ميگيم اينه:آخيش دلم خنک شد يا حقش بود بايد بابت مزخرفاتي که گفته کتک ميخورد!اشکال نداره اينارو بگيم ولي بعدشم بيايم عمقي فکر کنيم!!!!!چي شد؟؟!!چرا اينجوري شد؟از طرح يه سوال شروع ميکنيم:کروبي اصلا چرا رفت نمايشگاه مطبوعات؟!کارش اونجا چي بود؟اونم حالا!حالا که با ادعاهاي بي اساس و ثابت نشده و چرت و پرت هايي که گفته هيچ محبوبيتي نداره که هيچ،احترام هم واسش روياست!چرا با وجود هشدارهاي مسئولين نمايشگاه که شرايط رو مناسب حضور کروبي نميديدن بازم  کروبي از نمايشگاه بازديد کرد؟درسته دوستان!اينم يکي از بازياي کثيفه سياسته!کروبي يه پيش مرگ و طعمه است!يه کتک خور!مثلا با اين بازيا ميخوان واسه ۱۳ آبان يار جمع کنن!ميخوان اغتشاشات رو داغ کنن!ميخوان از فردا تبليغ کنن:آهاي جوونا حامي جنبش سبز رو کتک زدن!۱۳ آبان بريزيد تو خيابون!دارن سعي ميکنن آتيش زير خاکستر رو شعله ور کنن!ولي زهي خيال باطل!ديگه اين بازيا هم فايده نداره!محاکمه ي موسوي نزديکه!

پ.ن ۱:بعضي وقتا يه جاهايي دعوت ميشي که بعدا هر چي فکر ميکني چي شد که من اونجا رفتم به هيچ جوابي نميرسي!پنجشنبه اتفاقي و يهويي رفتيم گلزار،مراسم هشتمين سالگرد شهيد تفحص:شهيد مجيد پازکي،عالي بود ولي در مورد گلزار تو پنجشنبه ها عصر بايد بگم :موندم محيط به اين پاکي و جو اينقدر آلوده!!

پ.ن۲:جمعه اولين اردوي دانشجويي رو تجربه کردم!و کلي پشيمون شدم که چرا تا حالا نرفتم!اونم البته بازم اتفاقي و تو دقيقه ي نود!ولي نکته مهمش اينه که يه چيز خيلي مهم کشف کردم!اين مثل که" هرکي رو ميخواي بشناسي تو سفر بشناس"(يا چيزي شبيه به اين) کاملا درسته!يکي که اصلا فکرشم نميکردم، هر حرکت جلفي ميشد انجام داد و تو ۶۰۰حالت مختلف با دخترا عکس گرفت!!!!!ااون وقت يه همکلاسي رو که فکر ميکردم خيلي آدم سبک و جلفي باشه(به خاطر ظاهر خاصش و موهاي بلندش که مثل دخترا دم اسبي ميبنده!)ديدم که تو تموم مدت چه آدم با شخصيت و متيني بود!و اينجا برا هزارمين بار به خودم گفتم:آلما گول ظاهر آدما رو نخور!

پ.ن۳ :به شدت شيفته ي موسيقي متن جومونگ ۲ شدم محشره!!!

پ.ن۴:دعا کنيد بارون بياد!من دلم بارون ميخواد !پاييز بدون بارون و هواي ابري لطفي نداره!

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ