کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

[farsibooks] Wednesday 28 October 2009 AAbAAn 6th 1388, Fwd: بالاترین

 

From http://balatarin.com FYI...

---------- Forwarded message ----------
From: بالاترین <dailyemail@balatarin.com>
Date: 2009/10/28
Subject: بالاترین
To: iskandar.hai@gmail.com


بالاترین


اینم عکسی از یک بسیجی واقعی

Posted: 28 Oct 2009 12:38 AM PDT

فکر میکنین این شخص الان کجاست؟ واقعا چند درصد بسیجیهای امروزی شبیه به این شخص هستن؟
با ۳۱۰ امتیاز و ۱۱۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

سنگ پای قزوین در پی اظهارات اخیر خامنه ای از مقام خود استعفا کرد

Posted: 28 Oct 2009 10:10 AM PDT

به دلیل پر رویی بی نهایت در مورد مردم و انتخابات. گویا یادش رفته که موسوی رییس جمهور منتخب مردمه و مونده چی بگه. به همین دلیل واقعا چرا اینهمه دروغ؟ چرا اینهمه گستاخی؟ گویا کسی کشته نشده؟ گویا در عالمی دیگر سیر میکند . البته با اطلاعات غلط فرماندهان سپاه بیش از این هم انتظار نمی رود
با ۲۲۸ امتیاز و ۱۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

تولدت مبارک احمدی نژاد (نامه گاردین به احمدی نژاد)

Posted: 28 Oct 2009 01:12 AM PDT

احمدی نژاد در ششم آبان 53 ساله می شود و به این مناسبت روزنامه گاردین نامه ای برای او منتشر کرده است: این نامه را به مناسبت پنجاه و سومین سالروز تولد برایت می نویسم. راه درازی را از سال 1956 بهمراه خانواده ات از زادگاهت روستای ارادان به شهر تهران طی کرده ای: آنروزها تنها یک سال داشتی و خانواده ات مانند بسیاری دیگر به امید و با آرزوی موفقیت فرزندانشان از آن روستای کوچک و بستگان خود بریده و به پایتخت مهاجرت کردند. آنها خود را از خانواده و نعمت نزدیک بودن به آنها را محروم کردند و به شهر جدید و غریبی مهاجرت کردند تا شاید فرزندانشان فرصتهای بهتری برایشان فراهم شود. جهش ناگهانی تو در سیاست ظرف چهار سال گذشته بی شک موجب افتخار مادرت سیده خانم و پدر درگذشته ات احمد احمدی نژاد بوده است. با این حال این موفقیت به بهای سفید شدن موهایت می نماید. حرکات عصبی شانه هایت ملموس تر و آشکارتر شده اند و جالب اینجاست که این حرکات وقتیکه برای اجتماعات بزرگ سخنرانی می کنی مشهودتر است و این برای کسی که سعی دارد خود را آرام و با اعتماد بنفس نشان دهد اصلاً خوب نیست. بنظر می رسد که اینروزها سعی داری نشان سیاه روی پیشانی ات را با ریختن موهایت روی آن پنهان کنی؛ همان نشان سیاه ساختگی که برخی با فشردن پیشانی شان بر مهر بهنگام نماز سعی در حک کردن آن را دارند تا خود را مذهبی تر جلوه دهند. قبل از اینکه رئیس جمهور شوی عادت داشتی همه جا با این نشان پز بدهی. خیلی از همکارانت، مثل مذاکره کننده هسته ای ( و دوست صمیمی ات) سعید جلیلی هنوز به آن افتخار می کنند. نکند الان از ابراز آن خجالت می کشی؟ آقای رئیس جمهور عزیز، هنگامی که با خانواده ات این روز را جشن می گیری و احتمالاً در حال خوردن غذای مورد علاقه ات قورمه سبزی هستی نگاهی به اطراف خودت بینداز و ببین چقدر این تولدت با تولدهای پیشینت متفاوت است؟ طی 12 ماه گذشته تو به یکی از حقیرترین رئیس جمهورهایی که ایران تاکنون داشته تبدیل شده ای. فقط برای یک لحظه فکر کن: کدام رئیس جمهور دیگری صدها هزار نفر را یه نشانه اعتراض به خیابان کشانده است؟ و کدام رئیس جمهور دیگری تا این حد به اقتصاد لطمه زده و مردم را فقیر تر کرده است؟ امسال در یکی از مصاحبه های انتخاباتی ات گفتی که رئیس جمهور باید کارشناس باشد (ادامه در بخش نظرات)
با ۲۲۱ امتیاز و ۵۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

خامنه‌ای: «زیرسؤال‌بردن اصل انتخابات بزرگ‌ترین جرم است»

Posted: 28 Oct 2009 09:14 AM PDT

رهبر انقلاب توطئه‌هاي دشمنان ملت ايران را واقعيتي انکارناپذير خواندند و يادآور شدند: البته ممکن است کسي که در داخل، محور و هم جهت با اين توطئه‌ها قرار گرفته، خودش متوجه اين ماجرا نباشد اما اين مسئله، واقعيات را عوض نمي‌کند. آيت‌الله خامنه‌اي، اصلي – فرعي نکردن مسائل را از جمله عوامل غيرمنصفانه عمل کردن برخي مطبوعات خواندند و افزودند: البته مسائل فرعي نيز کم اهميت نيست، اما در حوادث پس از انتخابات، اصل انتخابات و حضور پرعظمت و نصاب شکن مردم، مسئله اصلي و بقيه مسائل فرع بود، اما عده‌اي با بي‌انصافي به گونه‌اي ديگر عمل کردند. وی، زير سوال بردن اصل انتخابات را بزرگترين جرم خواندند و با انتقاد از بي‌توجهي برخي به اين جرم افزودند: همان فرداي انتخابات عده اي بدون دليل و استدلال، آن انتخابات عظيم را دروغ خواندند؛ آيا اين جرم کمي است؟ رهبر انقلاب اسلامي با اعلام برخي مسائل پشت صحنه، به دادن پيغام به عناصر صحنه‌گردان در اولين ساعات پس از انتخابات اشاره کردند و افزودند: در همان ساعات اول به آنها پيغام خصوصي دادم که شما در حال شروع برخي مسائل هستيد اما ديگران از آن‌ها سوءاستفاده مي‌کنند و شما نمي‌توانيد ماجرا را کنترل کنيد و همانطور هم شد؛ در حالي که کساني که وارد عرصه سياست مي‌شوند بايد مثل شطرنج بازِ ماهر، حرکات و تغييرات بعدي عرصه را نيز محاسبه و پيش‌بيني کنند. آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به سخنانشان در نماز جمعه پس از انتخابات افزودند: ابتدا پيغام خصوصي و نصيحت لازم داده شد اما وقتي انسان ناچار مي‌شود برخي مسائل را علناً نيز ابراز مي‌کند. ايشان با اشاره به مخالفت و خط زدن شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر امريکا در برخي حوادث اخير سوال کردند: معناي واقعي اين مسائل چيست؟ آيت‌الله خامنه‌اي همچنين مواجه‌کردن مجموعه‌اي از مردم با نظام و کشور را آن هم در حالي که اين مجموعه، صادقانه و بدون سوءنيت وارد ميدان انتخابات شده بودند، خلافي بزرگ دانستند.
با ۲۰۲ امتیاز و ۵۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

آقای خامنه ای! اگه به حرف تو بود ماجرا همون روز بعد از انتخابات تموم می شد. پس دیگه اینقدر زر نزن...

Posted: 28 Oct 2009 11:01 AM PDT

آقای خامنه ای اگه به حرف تو بود ماجرا همون روز بعد از انتخابات تموم می شد. پس دیگه اینقدر زر نزن که حرفات مفت نمی ارزه
با ۱۹۸ امتیاز و ۱۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

خامنه ای: زیر سوال بردن انتخابات «بزرگترین جرم» است !

Posted: 28 Oct 2009 09:49 AM PDT

آيت الله على خامنه اى، رهبر جمهورى اسلامى ايران، در تازه ترين حمله خود به مخالفان نتايج انتخابات رياست جمهورى، زير سوال بردن اصل انتخابات را بزرگترين جرم دانست. رهبر ايران روز چهارشنبه با بيان اينكه در حوادث پس از انتخابات، اصل انتخابات و حضور به گفته وى، «پر عظمت و نصاب شكن مردم»، مسئله اصلى بود، اظهار داشت: «همان فرداى انتخابات عده اى بدون دليل و استدلال، آن انتخابات عظيم را دروغ خواندند. آيا اين جرم كمى است.» آيت الله خامنه اى بدون نام بردن از فرد يا افرادى، گفت كه در همان ساعات اول به «عناصر صحنه گردان» حوادث پس از انتخابات پيغام داده است و افزود: «به آنها پيغام خصوصى دادم كه شما در حال شروع برخى مسائل هستيد اما ديگران از آنها سوء استفاده مى كنند و شما نمى توانيد ماجرا را كنترل كنيد و همانطور هم شد.» وى ادامه داده است: «كسانى كه وارد عرصه سياست مى شوند بايد مثل شطرنج باز ماهر، حركات و تغييرات بعدى عرصه را نيز محاسبه و پيش بينى كنند.» به نظر مى رسد اشاره رهبر جمهورى اسلامى ايران به مهدى كروبى و مير حسين موسوى، نامزدهاى انتخابات رياست جمهورى دهم، باشد كه در بيانيه هاى خود نتايج انتخابات را ناشى از «مهندسى آراء و تقلب گسترده» خوانده بودند. آيت الله خامنه اى در سخنان خود به خطبه هاى نماز جمعه روز ۲۹ خرداد اشاره كرد و گفت: «ابتدا پيغام خصوصى و نصيحت لازم داده شد اما وقتى انسان ناچار مى شود برخى مسائل را علنا نيز ابراز مى كند.» رهبر ايران در نخستين نماز جمعه پس از انتخابات، معترضان و رهبران آنها را تهديد كرد كه اگر خونى ريخته شود مسئوليت اين وضعيت با آنها خواهد بود. الله خامنه اى در بخش ديگرى از اظهارات خود به شعارهاى هواداران جنبش سبز در اعتراض هاى اخير اشاره كرده و از «مخالفت و خط زدن شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا» توسط آنها انتقاد كرده است. وى پرسيده است: «معناى واقعى اين مسائل چيست؟» رهبر ايران آنچه را كه «مواجهه كردن مجموعه اى از مردم با نظام» توصيف كرده است را «خلافى بزرگ» دانست. اظهارات روز چهارشنبه رهبر جمهورى اسلامى كه با تهديد ضمنى رهبران معترضان همراه بوده است مى تواند راه را براى برخورد اصولگرايان تندرو با آنها و احتمال محاكمه موسوى و كروبى باز كند.
با ۱۵۴ امتیاز و ۱۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

تاج زاده از زندان حسین شریعتمداری را به مناظره فراخواند

Posted: 28 Oct 2009 07:21 AM PDT

سیدمصطفی تاج زاده عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی در آخرین ملاقات حضوری با خانواده اش به حسین شریعتمداری پیغام داد که اگر ذره ای اعتماد به نفس دارد به مناظره با او پاسخ مثبت دهد و وی از همین سلول انفرادی به مناظره خواهد پرداخت. سيد مصطفي تاجزاده روز گذشته در ملاقات با خانواده خود از ايشان خواست هيچگونه شکايتي از هيچ يک از اتهام زنندگان به ايشان توسط وکلايشان نشود. به گفته فخرالسادات محتشمي پور همسر سيد مصطفي تاجزاده در ملاقات روز گذشته با ايشان پس از اين که برگه امضاء شده و تأييد شده وکالتنامه توسط زندان به ما داده شد آقاي تاجزاده از من خواست که هيچ شکايتي از طرف ايشان از کساني که طي مدت زنداني بودنشان انواع تهمت و افترا و بدگويي و پرونده سازي عليه وي را داشته اند نشود. تاجزاده گفت: من هيچگونه شکايت شخصي ندارم و همه را به دادگاه عدل الهي واگذار مي کنم. شکايت من تنها از کساني است که حق مردم را پايمال کرده و مي کنند که پس از بيرون آمدن از زندان خودم پي گيري خواهم کرد. وي همچنين براي حسين شريعتمداري که آتش افروزي هايش طي ساليان بر هيچ منصفي پوشيده نيست پيغام داد که اگر در خود اعتماد به نفس لازم را مي بيند براي مناظره اي زود هنگام در هر محل و ساعت و شرايطي که خود پيشنهاد دهد، آماده کند و اينجانب حاضرم از همين سلول وانفرادي مستقيم به محل مناظر بيايم و بدون اين که نياز به تهيه و جمع آوري سند و مدرکي داشته باشم ثابت کنم که چه کسي طي اين سي سال بيشترين خدمت را به آمريکا و اسرائيل کرده است. همسر تاجزاده اولين مواجهه آقاي تاجزاده را با برادرش که درست در زمان دستگيري ايشان تنها دخترش را از دست داده بود، بسيار تلخ و دردناک توصيف کرد و گفت ايشان تنها چيزي که از مرتضوي خواسته بوده دريافت خبري از وضعيت برادرزاده بيمارش بوده است که به علت عدم پاسخگويي او به قول خودشان چند شب متوالي نماز شب اول قبر براي او خوانده است.
با ۱۴۸ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

پیشنهاد مهمی در سایت موج سبز آزادی: بازگشت به پیش نویس قانون اساسی و حذف اصل ولایت فقیه

Posted: 28 Oct 2009 10:28 AM PDT

یکی از نقاطی که می‌توان در آن به اجماع رسید، قانون‌اساسی پیش‌نویس است. قانونی که اندکی پیش از پیروزی انقلاب‌اسلامی، توسط حسن‌حبیبی و با مشورت و همکاری ناصر كاتوزیان، عبدالكریم لاهیجی، جعفری لنگرودی، ناصر میناچی و دیگران نگاشته شد و به امضای امام خمینی و دو مرجع بزرگ آن روزگار آیت‌الله شریعتمداری و آیت‌الله گلپایگانی نیز رسید و جالب آنکه شخصیت‌هایی چون آیت‌الله بهشتی و هاشمی رفسنجانی به شدت پیگیر تصویب آن بودند. در این قانون، نام نظام سیاسی جمهوری اسلامی است، نظام بر پایه حضور رییس‌جمهور، نخست وزیر و مجلس در نظر گرفته شده است. شورای نگهبان نیز وظایف محدودی دارد و سازوکار انتخاب آن متفاوت است. فقها با پیشنهاد مراجع تقلید و حقوقدانان از اساتید دانشکده‌های حقوق کشور، توسط مجلس انتخاب می‌شوند. یک قانون نیز زمانی در شورای نگهبان رد می‌شود که دو سوم اعضا با آن مخالفت کنند. قوه قضاییه به صورت شورایی اداره می‌شود. بسیاری از این بخش‌ها در قانون اساسی فعلی نیز وجود دارد ولی به دلیل افزوده شدن ولایت مطلقه فقیه در واقع کارایی خود را از دست داده و آن را تبدیل به یک قانون اساسی متناقض کرده است. همچون یک فرمول که در طراحی یک پل مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی با اضافه کردن یک رادیکال یا توان به طور کلی خاصیت خود را از دست می‌دهد و پل طراحی شده با این فرمول ممکن است مرگبار شود. البته با توجه به تجربیات 30 سال اخیر بایستی اصلاحاتی در آن صورت بگیرد که این امر مستلزم بحث و بررسی حقوق‌دانان، فقها، فعالان سیاسی و اقشار فرهیخته کشور است. به عنوان مثال بایستی اصولی در نظر گرفته شود که استقلال قوه قضاییه را حفظ کند، جلوی دخالت نظامیان در اقتصاد و سیاست را صراحتا بگیرد و روحانیت را به عنوان یک نهاد مدنی مستقل از حکومت تعریف کند. مسلما با دستیابی به یک قانون‌اساسی مدرن با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی ایران، راه دموکراسی در کشور به انتها نمی‌رسد، بلکه همانگونه که در نام "راه سبز امید" تجلی یافته، این یک راه است و باید ادامه یابد. باید با فرهنگ‌سازی در جامعه و بخصوص در خانواده‌ها و تلاش گسترده هر چه بیشتر به دموکراسی واقعی و ایرانی آباد، آزاد، فرهیخته و سربلند نزدیک شد.
با ۱۴۲ امتیاز و ۶۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

آقای دکترزیدآبادی، «معظم» از دست رفته ی خامنه ای را به او بازگردانید

Posted: 28 Oct 2009 09:46 AM PDT

جناب آقای دکتر احمد زیدآبادی، شما افتخار روزنامه نویسی ایران درنسل تازه روزنامه نگاران و از دهه هفتاد شمسی هستید و اکنون ماههاست آقای سیدعلی خامنه ای در حسرت شنیدن «عذرخواهی» در چنگال شما اسیر شده است. آقای زیدآبادی عزیز و گرامی، آقای خامنه ای رهبر مسلمانان جهان است و از وقتی شما به او «معظم» نگفتید، بسیار کوچک شده است. ایشان حتی لشکری از مقامات امنیتی و نظامی را برای تمنای عذرخواهی به دانشگاه اوین، کلاس انفرادی، نزد شما می فرستند و شبانه روز از شما طلب آزادی «عظمت» رهبر را می کنند که تصویر آن نیز به دست ما رسیده است، اما شما وقعی نمی نهید. آقای زیدآبادی، خامنه ای را تحویل بگیرید. او کوچک شماست. نوکر شماست. خوار و ذلیل شماست. با گفتن «معظم» به او و دادن یک «عذرخواهی» وی را از این عذاب حقارت که تمام وجودش را گرفته، برهانید. در خبرها آمده که برای حکومت اسلام، اکنون اخذ «عذرخواهی» از شام شب واجب تر شده است. آقای زیدآبادی چرا شما از قدرتتان استفاده نمی کنید و این فرد را از شکنجه نجات نمی دهید؟ ما میدانیم که شما مهربانید و عذاب هیچکس را نمی خواهید. آقای زیدآبادی شما بزرگید و بیایید این فرد را از اسارت و عذاب و بیخوابی نجات بخشید و بیت ایشان را از نگرانی «معظم» برهانید.
با ۱۴۱ امتیاز و ۱۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

خمینی(1357):آنهایی که می گویند جمهوری &quot;دموکراتیک&quot; اسلامی، خائن،عامل اختلاف،غربزده،نفهم،جاهل،دشمن اسلام وکشورند!

Posted: 28 Oct 2009 01:16 AM PDT

خمینی در اسفند 57 با سخنرانی تندی به شدت به مخالفان جمهوری اسلامی حمله کرد و گفت آنهایی که مدافع جمهوری اسلامی دموکراتیک هستند خائن،عامل اختلاف،غربزده،نفهم،جاهل،دشمن اسلام وکشورند. او در این زمینه به شدت به روزنامه نگاران و قلم به دستان هم هشدار داد و از آنها خواست در رفتارشان تجدیدنظر کنند. افزوده شدن کلمه دموکراتیک به جمهوری اسلامی پیشنهاد تعداد زیادی از نیروهای ملی و مذهبی بود که از برپاشدن یک دیکتاتوری جدید به اسم اسلام بعد از سرنگونی شاه نگران بودند.
با ۱۳۹ امتیاز و ۳۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

آغای خامنه‌ای! کودتای ۲۲ خرداد بزرگترین جرم است و به خاطر این جرم به زودی توسط ملت ایران محاکمه خواهید شد

Posted: 28 Oct 2009 12:18 PM PDT

سخنان امروز رهبر جمهوری اسلامی نشان داد که او هنوز قادر به درک ساده‌ترین واقعیتهای جامعه ایران نیست. او اعتراض ملت ایران به کودتای ۲۲ خرداد را بزرگترین جرم نامید و خواستار سکوت سران جنبش سبز در مقابل قانون شکنی‌های دولت بر آمده از کودتا، شکنجه و تجاوز به معترضین شد. اما او نمیداند که شخص وی به خاطر خیانت در آرای ملت ایران متهم اصلی‌ پرونده انتخابات است. رهبر جمهوری اسلامی که گمان می‌کند که با تهدید ملت و تکرار سخنان متناقض گذشته خود خواهد توانست دولت نامشروع احمدی نژاد را قانونی‌ جلوه دهد، از درک این نکته ناتوان است که حمایت وی از دولت بر آمده از کودتا شخص وی و کلّ نظام را در نزد ملت ایران بی‌ اعتبار ساخته است. جنبش سبز مردم ایران در این چند ماهه گذشته نشان داده که در برابر تهدیدهای کودتاچیان تسلیم نخواهد شد همچنان با قدرت به مسیر خود تا سقوط کامل دولت غیر قانونی‌ احمدی‌نژاد ادامه خواهد داد. رهبر جمهوری اسلامی به خاطر دست داشتن در کودتای ۲۲ خرداد و حمایت از جنایات پس از آن مرتکب جرمی‌ بزرگ شده است و به زودی توسط ملت ایران به پای میز محاکمه کشیده خواهد شد. جنبش سبز ایران نشان خواهد داد که تنها نتیجه سخنان گستاخانه او بی‌ اعتبار تر شدن وی در پیشگاه ملت و مصمم تر شدن ایرانیان در ادامه مبارزه برای آزاد سازی ایران خواهد بود.
با ۱۱۸ امتیاز و ۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

حمله خامنه‌ای به رهبران اصلاحات

Posted: 28 Oct 2009 09:13 AM PDT

علی خامنه‌ای، رهبران اصلاح‌طلب را متهم کرد که «بدون دلیل و استدلال»، انتخابات اخیر را «دروغ» دانسته و «جرمی بزرگ» مرتکب شده‌اند. آقای خامنه‌ای گفته که در اولین ساعات پایان رای‌گیری، به طور «خصوصی» به «عناصر صحنه‌گردان» پیام داده که «شما در حال شروع برخی مسائل هستید، اما دیگران از آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند و شما نمی‌توانید ماجرا را کنترل کنید.» اشاره آقای خامنه‌ای به اظهارات شب ۲۲ خرداد ماه میرحسین موسوی است که خود را برنده قطعی انتخابات معرفی کرده بود. آقای خامنه‌ای همچنین «دشمنان» جمهوری اسلامی و برخی مخالفان نظام را متهم کرد که از «صحنه‌گردانی و میدان‌داری برخی از عناصر خود نظام» استفاده کرده و حوادث پس از انتخابات را رقم زده‌اند...
با ۱۰۹ امتیاز و ۱۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

شعار نویسی رو اسکناس در ابعاد وسیع

Posted: 28 Oct 2009 09:38 AM PDT

کاسبی روزانه رو حالا هرقدر که خدا برسونه رو با مهر دست ساز سبز میکنیم . در حال حاضر که روزی دو سه میلیون بیشتر نمیشه شما دعا کنید هم فروش ما بیشتر شه هم اسکناس های سبز
با ۱۰۹ امتیاز و ۱۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

امروز دوباره از دهان ضحاک..گلوله شلیک میشد..

Posted: 28 Oct 2009 11:20 AM PDT

خامنه ای امروز در جمع عده ای از مفتخوران نظام اهریمنی..حضور پرشور مردم در انتخابات را مهمترین مساله خواند و بقیه مسائل را مسائل فرعی و بی اهمیت خواند.(.یعنی اینکه نتیجه مهم نیست..مهم این بود که گوسفندا اومدن رای دادند دیگه و ما هم فیلمبرداری کردیم و گفتیم حضور در انتخابات یعنی اینکه ملت عاشق خامنه ای هستند.!) خامنه ای اضافه کرد که در همان ساعات اولیه اتمام انتخابات..به موسوی و کروبی نامه نوشته و فرموده که نتیجه هرچی شد یکوقت چیزی نگید که اوضاع از کنترل خارج میشه.! او اعتراض این دو نامزد را در این برهه حساس به نفع بیگانگان دانست و گفت: چرا عده ای میخواهند مردم را رویاروی نظام قرار دهند و گفت این جرمی بزرگ است.!( او توضیح نداد که آیا وقتی پشت میز محاکمه قرار گرفت..آیا باز هم او جرم را تعیین خواهد کرد یا نه!؟) همچنین این اهریمن و ضحاک ایران..از طرح شعارهایی که مرگ بر امریکا و اسرائیل را کمرنگ میکند انتقاد کرد و گفت:این شعارها چه معنی میدهد!؟
با ۱۰۹ امتیاز و ۸ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

فرمانده کل سپاه: حفظ نظام از ادای نماز واجب‌تر است!

Posted: 28 Oct 2009 07:18 AM PDT

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه گفت: معارضان مبانی نظام از ترس جرات مخالفت آشکار با مبانی نظام را ندارند چرا که از سوی مردم طرد می‌شوند و به اهداف خود نمی‌رسند. به گزارش خبرگزاری فارس از اروميه، محمدعلی جعفری ظهر امروز در جمع طلاب و سپاهيان آذربايجان غربی در مصلای امام خمينی (‌ره‌) اروميه با بيان اينکه حفظ نظام جمهوری اسلامی ايران از ادای نماز واجب‌تر است، اظهار داشت: بايد بدانيم حفظ نظام جمهوری اسلامی ايران به چه معنايی است و دشمنان داخلی نظام با حمايت دشمنان خارجی چه اهدافی را دنبال می‌کنند.
با ۱۰۷ امتیاز و ۴۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

لطفا&quot; هنگام فیلم برداری از (تجمعات دانشجویی) موارد امنیتی را لحاظ کنید

Posted: 28 Oct 2009 02:38 PM PDT

چند دقیقه پیش یکی از تصاویر تجمع دانشجویی دانشگاه ---- رو مشاهده کردم .. تصاویر بسیار واضح بود و یکی ازدوستانم رو شناختم .. این خیلی بده .. دقت کنید خطر برای دوستان ایجاد نکنید .. حد اقل کیفیت رو پایین بیارید تا اونها قابل شناسایی نباشن .. البته دوستانی هم روش خوبی رو اجرایی کردن و اونهم فیلمبرداری از پشت سر جمعیته که اونهم خوبه .. لطفا ..مسائل امنیتی رو برای حفظ دوستانمون بیشتر جدی بگیرین .. بیشتر طرف حرفم دانشجویان محترم دلاوره چرا که فضای دانشگاه ها کوچکتره و بررسی فیلمها راحتتر..
با ۹۸ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

خامنه ای: زیر سوال بردن انتخابات &quot;بزرگترین جرم&quot; است/ ترجمه: افشای تقلب، دروغ، تجاوز، شکنجه و آدم کشی &quot;بزرگترین جرم&quot; است

Posted: 28 Oct 2009 11:51 AM PDT


با ۹۷ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

به احترام همۀ دانشجویان دانشگاه آزاد که در گمنامی مبارزه می کنند و آگاهانه و شجاعانه هزینه میدهند

Posted: 28 Oct 2009 06:23 AM PDT

اینگونه است که اگر 30 دانشجوی دانشگاه آزاد حکم محرومیت از تحصیل بگیرند به اندازه یک ترم تعلیق یک دانشجو در دانشگاههایی نظیر پلی تکنیک، علامه و تهران بازتاب خبری نمی یابد و تاسف بر نمی انگیزد! اما به رغم این اعمال تبعیض ناخواسته و ناخود آگاه دانشجویان دانشگاه آزاد از اولین روز آغاز سال تحصیلی در صف اول مبارزه با کودتاچیان بوده اند، حال که آنها اینگونه خالصانه و صادقانه برای دموکراسی و حقوق بشر مبارزه می کنند خوب است که اصحاب رسانه ها، گردانندگان سایت های اصلاح طلب، تحولخواه و نزدیک به جنبش سبزو گروهها و فعالین حقوق بشر نیز این مرزبندی ناخواسته ذهنی بین دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری را بشکنند و دست یاری دانشجویان دانشگاه آزاد را به گرمی بفشارند و آنها را تنها نگذارند. آنها واقعیت حضور خویش را به اثبات رسانده اند، آنها نشان داده اند که نیرویی جدی و غیر قابل انکار در جنبش دانشجویی هستند، نیرویی که هم توان و سازماندهی لازم را دارد و هم از شجاعت و آمادگی زیادی برای پرداخت هزینه برخوردار است و در عین حال می تواند در مبارزات جنبش سبز علیه دولت کودتا بسیار موثر و مفید باشد
با ۹۷ امتیاز و ۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

رهبر ایران: ساعتی پس از انتخابات به مخالفان پیام دادم

Posted: 28 Oct 2009 10:56 AM PDT

رهبر ایران روز چهارشنبه ۶ آبان (۲۸ اکتبر) در جمع گروهی از "نخبگان علمی - فرهنگی" گفت: "در همان ساعات اول به آنها پیغام خصوصی دادم که شما در حال شروع برخی مسائل هستید، اما دیگران از آنها سوءاستفاده می کنند و شما نمی توانید ماجرا را کنترل کنید و همان طور هم شد". در گزارشی که دفتر آقای خامنه ای از دیدار او با نخبگان منتشر کرده، نامی از مخاطبان این پیغام خصوصی برده نشده اما به "صحنه گردانی" و "میدان داری" برخی از "عناصر خود نظام" اشاره شده است و به نظر می رسد که منظور او رهبران جناح اصلاح طلب و نامزدهای رقیب آقای احمدی نژاد باشد. آیت الله خامنه ای با اشاره به سخنرانی اش در نمازجمعه بعد از انتخابات گفته است: "ابتدا پیغام خصوصی و نصیحت لازم داده شد اما وقتی انسان ناچار می شود، برخی مسائل را علنا نیز ابراز می کند". آیت الله خامنه ای همچنین ظاهرا در اشاره به حرکت های اعتراضی که اخیرا به طور مداوم در دانشگاه های ایران صورت می گیرد گفته است: "بیگانگان محیط های دانشگاهی و دانشجویی را آماج توطئه قرار داده اند تا به هر شکل ممکن در روند فعالیت های علمی اختلال ایجاد کنند و جوانان عزیز و باهوش نباید بگذارند این تیر دشمن به هدف بخورد". او در بخشی از سخنان خود در باره "انتقاد از رهبری" هم گفته است: "هم اکنون نیز انتقادهایی بیان می شود و بنده هم آنها را دریافت می کنم". در گزارش منتشر شده توسط دفتر آقای خامنه ای، مشخص نیست که آیا این جمله در پاسخ به سئوال حاضران مطرح شده است یا رهبر ایران خود لازم دیده است که به این نکته اشاره کند.
با ۹۵ امتیاز و ۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

پیروزی قاطع سبزها درانتخابات دانش آموزی اصفهان و شکست سنگین نماینده بسیج!

Posted: 28 Oct 2009 05:53 AM PDT

دانش آموزان دبیرستان شهید نیلفروش زاده اصفهان، نماینده خود را در شورای دانش آموزی از میان سبزها برگزیدند. به گزارش موج سبز آزادی دانش آموزان دبیرستان شهید نیلفروش زاده اصفهان در انتخابات شورای دانش آموزی که در این هفته برگزار شد، به نامزدی که رنگ سبز را به عنوان رنگ انتخاباتی و تبلیغاتی خود برگزیده بود بالاترین رای را دادند و وی را به عنوان نماینده خود در این شورا برگزیدند. این در حالی است که دراین دبیرستان 600 نفره، رقیب دیگر نامزد سبز که فرمانده پایگاه بسیج دانش آموزی این مدرسه بود با کسب تنها 27 رای به عنوان آخرین فرد برگزیده در میان رقبای انتخاباتی از راهیابی به شورای دانش آموزی بازماند.
با ۹۱ امتیاز و ۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

خامنه ای! میدانی وقتی جمعیت یک کشور از نظر شما مجرمند یعنی چی؟ یعنی مجرم اصلی تو هستی!

Posted: 28 Oct 2009 02:49 PM PDT

خامنه ای! اگر زیر سئوال بردن انتخابات جرمه بزرگیست، زیر سئوال بردن تو چقدر جرمه؟اگه مرگ بر اسراییل نگفتن جرمه مرگ بر خامنه ای گفتن چه تعریفی داره؟ شما فکر میکنید چند نفر رو میتونید مجرم اعلام کنید؟ میدونید وقتی جمعیت یک کشور از نظر شما مجرمند این یعنی چی؟ این یعنی مجرم اصلی تو هستی! دیکتاتور احمق! تو نه تنها مثل یه شطرنج باز نیستی که دو حرکت آینده رو پیش بینی کنی بلکه گذشته رو هم فراموش میکنی و بدتر اینکه همین حال حاضر رو هم نمیبینی!! آقای دیکتاتور! گوشهاتو باز کن، مردم دارن میگن مرگ بر خامنه ای! میدونی مرگ بر خامنه ای یعنی چی؟ یعنی برو بمیر! یعنی تو ندا را کشتی! یعنی تو به فرزندان ایران تجاوز کردی! یعنی تو دیکتاتور بی مقدار مجرمی نه خلق ایران و باید مجازات شوی! دور نخواهد بود روزی که دادگاه خلق تشکیل شود و در آن دادگاه مجرم بودنت اثبات شود و میفهمی که تو موجود زبون مجرمی و به پای مردم خواهی افتاد و اعتراف خواهی کرد که اشتباه میکردی اما آنوقت دیگه خیلی دیر شده خیــلی!
با ۸۴ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

سید مصطفی تاج زاده از سلول انفرادی شریعتمداری را به مناظره فراخواند

Posted: 28 Oct 2009 12:47 PM PDT

سيد مصطفي تاجزاده روز گذشته در ملاقات با خانواده خود از ايشان خواست هيچگونه شکايتي از هيچ يک از اتهام زنندگان به ايشان توسط وکلايشان نشود. به گفته فخرالسادات محتشمي پور همسر سيد مصطفي تاجزاده در ملاقات روز گذشته با ايشان پس از اين که برگه امضاء شده و تأييد شده وکالتنامه توسط زندان به ما داده شد آقاي تاجزاده از من خواست که هيچ شکايتي از طرف ايشان از کساني که طي مدت زنداني بودنشان انواع تهمت و افترا و بدگويي و پرونده سازي عليه وي را داشته اند نشود.تاجزاده گفت: من هيچگونه شکايت شخصي ندارم و همه را به دادگاه عدل الهي واگذار مي کنم. شکايت من تنها از کساني است که حق مردم را پايمال کرده و مي کنند که پس از بيرون آمدن از زندان خودم پي گيري خواهم کرد.وي همچنين براي حسين شريعتمداري که آتش افروزي هايش طي ساليان بر هيچ منصفي پوشيده نيست پيغام داد که اگر در خود اعتماد به نقس لازم را مي بيند براي مناظره اي زود هنگام در هر محل و ساعت و شرايطي که خود پيشنهاد دهد، آماده کند و اينجانب حاضرم از همين سلول و من از همين سلول انفرادي مستقيم به محل مناظر بيايم و بدون اين که نياز به تهيه و جمع آوري سند و مدرکي داشته باشم ثابت کنم که چه کسي طي اين سي سال بيشترين خدمت را به آمريکا و اسرائيل کرده است.همسر تاجزاده اولين مواجهه آقاي تاجزاده را با برادرش که درست در زمان دستگيري ايشان تنها دخترش را از دست داده بود، بسيار تلخ و دردناک توصيف کرد و گفت ايشان تنها چيزي که از مرتضوي خواسته بوده دريافت خبري از وضعيت برادرزاده بيمارش بوده است که به علت عدم پاسخگويي او به قول خودشان چند شب متوالي نماز شب اول قبر براي او خوانده است.محتشمي پور گفت: اي کاش همه ما براي محکم کردن مباني اعتقادي خود تلاش کنيم و حق بودن موت و قيامت و حشر را آن به آن گواهي دهيم که در اين صورت حق مردم را ضايع نخواهيم کرد.همسر تاجزاده همچنين گفت ايشان با اطمينان خاطر از قانوني بودن همه فعاليت هاي سي ساله اش، خدمتگزاري مردم را براي خود افتخار دانست و از من خواست اگر صلاح مي دانم با رسانه هاي خارجي مصاحبه نکنم و من هم به ايشان گفتم که او در داخل زندان از فضاي اختناق خبري حاکم بر رسانه هاي داخلي بي اطلاع است و .... ادامه در لینک مربوطه....
با ۸۳ امتیاز و ۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

پیام جدید مصطفی تاج‌زاده از زندان اوین

Posted: 28 Oct 2009 12:51 PM PDT

سید مصطفی تاج‌زاده، عضو ارشد حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در پیام دیگری از زندان اوین اعلام کرد که حاضر است از زندان مستقیم بیاید و در مناظره‌ای با موضوع «چه کسی بیشترین خدمت را طی این سی سال به آمریکا و اسرائیل کرده است؟» شرکت کند. به گزارش سایت نوروز، فخرالسادات محتشمی‌پور در مورد آخرین ملاقات با همسرش گفت: "امروز (دوشنبه) همسرم را دوباره دیدم، او در این دیدار اظهار داشت شکایتی از کسی ندارم، لازم نیست شکایت کنید. از قول من اما بگویید شریعتمداری اگر اعتماد به نفس لازم را در خود سراغ دارد برای مناظره آماده باشد، در هر مکان، ساعت و با هر شرطی که بگذارد بنده حاضرم از همین سلول مستقیم بیایم و در این مناظره شرکت کنم، موضوع مناظره هم این باشد که «چه کسی بیشترین خدمت را طی این سی سال به آمریکا و اسرائیل کرده است؟»" معاون وزیر کشور در دولت اصلاحات پیش از این نیز طی پیام دیگری «نظارت استصوابی و حق وتوی آیت الله جنتی و همکارانش» را «بزرگترین بدعت در انقلاب» خوانده بود و بعد از اینکه از جریان فتنه‌گری‌هایی که علیه او برای پرونده‌سازی بیشتر در بیرون زندان صورت می‌گیرد آگاه شد، با اطمینان از حقانیت خود و با خونسردی و آرامش خاطر از روشن بودن حقایق نزد مردم گفته بود: "اکنون اینان در میدانی بلامنازع و در غیبت ما هرچه می‌خواهند بگویند. بی‌شک فرصت شنیدن حرف‌های ما نیز برای مردم فراهم خواهد آمد."
با ۸۲ امتیاز و ۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

دانشگاه آزاد هم‌اکنون فعال‌تر از دانشگاه‌های دولتی است(دویچه وله)

Posted: 28 Oct 2009 03:17 PM PDT

دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز از اولین سه‌شنبه‌ی سال تحصیلی جدید دست به تجمعات اعتراض‌آمیز زدند. ۴۱ ترم تعلیق برای ۱۷ دانشجو نتیجه‌ی این اعتراضات بوده است. با یکی از این دانشجویان تعلیقی گفت‌وگو کرده‌ایم:--- دویچه‌وله: آقای آرمین، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و جنوب چند هفته‌ای هست که شاهد ناآرامی‌ها و اعتراضات دانشجویان است. این اعتراضات از کی شروع شده و دقیقا خواست دانشجویان چه هست؟ تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه آزاد از روز هفت مهر شروع شد و هر هفته روز سه‌شنبه در حال برگزاری است. تا به حال چهار تجمع در واحد تهران مرکز انجام شده. دانشجویان دانشگاه آزاد کرج در حمایت از دانشجویان ممنوع‌الورود تهران مرکز هم یک تجمع داشتند. تجمع پنجم هم روز سه‌شنبه پنجم آبان در دانشگاه آزاد تهران جنوب انجام شد و بیش از ۱۵۰۰ نفر از دانشجویان طبق فراخوانی که از پیش تعیین شده بود در اعتراض به سیاست‌های دولت و وقایع پس از انتخابات و حمایت از دانشجویان تهران مرکز تجمع اعتراضی برگزار کردند. این تجمع در حدود ساعت ۱۲ دیروز و با تعطیل شدن کلاس‌های نوبت صبح در صحن اصلی دانشکده فنی و با فریادهای الله‌اکبردانشجویان شکل گرفت. دانشجویان با خواندن سرود یار دبستانی و شعارهایی علیه احمدی‌نژاد به تجمع خود ادامه داده و از صحن اصلی دانشکده فنی تا مقابل ساختمان ریاست راهپیمایی کردند. این تجمع در تهران جنوب و در حمایت از دانشجویان تعلیقی تهران مرکز انجام شد که ۴۱ ترم تعلیق به ۱۷ نفر ابلاغ شده است....
با ۷۹ امتیاز و ۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

پیام جدید مصطفی تاج‌زاده از زندان اوین

Posted: 28 Oct 2009 01:22 PM PDT

سید مصطفی تاج‌زاده، عضو ارشد حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در پیام دیگری از زندان اوین اعلام کرد که حاضر است از زندان مستقيم بيايد و در مناظره‌ای با موضوع «چه كسي بيشترين خدمت را طی اين سی سال به آمريكا و اسرائيل كرده است؟» شركت كند. به گزارش موج سبز آزادی، فخرالسادات محتشمی‌پور در مورد آخرین ملاقات با همسرش گفت: "امروز (دوشنبه) همسرم را دوباره دیدم، او در این دیدار اظهار داشت شكایتی از كسی ندارم، لازم نیست شكایت كنید. از قول من اما بگویید شریعتمداری اگر اعتماد به نفس لازم را در خود سراغ دارد برای مناظره آماده باشد، در هر مكان، ساعت و با هر شرطی كه بگذارد بنده حاضرم از همین سلول مستقیم بیایم و در این مناظره شركت كنم، موضوع مناظره هم این باشد که «چه كسی بیشترین خدمت را طی این سی سال به آمریكا و اسرائیل كرده است؟»" معاون وزیر کشور در دولت اصلاحات پیش از این نیز طی پیام دیگری «نظارت استصوابی و حق وتوی جنتی و همكارانش» را «بزرگترین بدعت در انقلاب» خوانده بود و بعد از اینکه از جریان فتنه‌گری‌هایی كه علیه او برای پرونده‌سازی بیشتر در بیرون زندان صورت می‌گیرد آگاه شد، با اطمینان از حقانیت خود و با خونسردی و آرامش خاطر از روشن بودن حقایق نزد مردم گفته بود: "اكنون اینان در میدانی بلامنازع و در غیبت ما هرچه می‌خواهند بگویند. بی‌شك فرصت شنیدن حرف‌های ما نیز برای مردم فراهم خواهد آمد."
با ۷۸ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

فکر نکنید یادمان می‌‌رود ! تکلیف ۱۸ میلیارد کشف شده در ترکیه چی‌ شد؟۱.۶ میلیارد پوند چی‌ شد؟

Posted: 28 Oct 2009 12:51 PM PDT

دوستان، درست اندک زمانی‌ بعد از کودتا ۲۲ خرداد، ۲ خبر مهم سرتاسر کشور را در بر گرفت. اولی‌ خصوصاً خشم خ.ر را خیلی‌ بر انگیخته بود و باعث شد که از کلمه `` خبیث `` برای ابراز انزجار و نفرت خود از انگلستان استفاده کند و آن خبر بلاک کردن ۱.۶ میلیارد دلار از سرمایه‌‌های ملت ایران (بخوانید مجتبی‌ ) توسط دولت بریتانیا بود، و دیگری کشف شدن محموله‌ای از دلار و طلا به ارزش از قرار معلوم ۱۸ میلیارد دلار در ترکیه بود. سوای از اینکه امکان بزرگ نمایی در رقم‌های ذکر شده وجود دارد اما بدیهیست که صحت اصل هر ۲ خبر توسط خبرگزاریهای معتبر تایید شد. اما با گذشته زمان و با توجه به حجم بالای اخبار و گزرشهای درگیریهای بعد از انتخابات ،سرنوشت این مبالغ هنگفت که بی‌ شک سرمایه ملی‌ همه ما ایرانیان میباشد به فراموشی سپرده شد. در اینجا جا دارد که همزمان با روز به پا خیزی ۱۳ آبان، موضوع مربوطه را پیگیری کنیم تا در حد توان از هدر رفتن سرمایهای ملی‌ کشورمان جلوگیری کنیم.
با ۷۷ امتیاز و ۸ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

سرکوب و قتل هموطنان ما در کردستان ادامه دارد.

Posted: 28 Oct 2009 01:35 AM PDT

قتل سه تن در منطقه‌ی ماوانه‌ی ارومیه‌ توسط نیروهای اطلاعات به گزارش کمیته کردستان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در هفته گذشته نیروهای اداره اطلاعات شهر ارومیه در منطقه ماوانه‌ی این شهر یک اتومبیل حامل دو چریک کرد فاقد سلاح را به گلوله بستند که طی این حادثه علاوه بر این دو تن، یک شهروند کرد به نام فصیح قادری نیز جان خود را از دست داد. لازم به ذکر است نیروهای امنیتی علاوه بر بی احترامی به اجساد تا کنون جنازه های جان باختگان را به خانواده های آنان تحویل نداده اند.---- روز یکشنبه مورخ 3 آبان ماه، نیروهای اداره اطلاعات مهاباد به منزل یکی از زندانیان سیاسی کرد به نام جهانگیر بادوزاده که سالهاست در زندان ارومیه به سر می برد مراجعه کرده و کتاب و سی دی های موجود در منزل را ضبط کردند. این نیروها همچنین قصد بازداشت توران بادوزاده همسر این زندانی را داشتند که نامبرده با اطلاع از این موضوع به همراه پسر نوجوان خود به کوهستان گریخته است. لازم به ذکر است پیشتر فرزند ارشد این خانواده به نام رزگار بادوزاده طی اقدام خودسرانه یکی از نیروهای امنیتی محلی به نام عزیز کانبی در مرکز شهر مهاباد به قتل رسیده است. همچنين گزارش شده است‌ نیروهاي مذکور به‌ بهانه‌ی همکاری با یکی از احزاب اپوزیسیون، تعداد ديگري از زنان و جوانان شهر مهاباد و چند روستای اطراف را دستگير کرده‌اند که‌ از هویت آنان کماکان اطلاعی در دست نیست. همینطور خانمها کژال شيخ محمدي و شیرین احمدی از جمله‌ دستگیر شده‌گان بازداشت های اخیر مهاباد همچنان در بازداشت و تحت بازجویی به سر می برند.
با ۷۶ امتیاز و ۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

برفِ بالاترین و یک هفته‌ای که به سرعت می‌گذرد

Posted: 28 Oct 2009 02:09 PM PDT

خدا وکیلی با چند نفر خارج از این دنیای مجازی صحبت کرده‌ایم؟ به چند بی‌خبر گفته‌ایم که ١٣ آبان خبرهایی است؟ ....... دلمان را خوش کرده‌ایم به این بالاترین و نشسته‌ایم هی لینک‌های آتشین می‌دهیم و هی خبرهای داغ می‌خوانیم و کیفور می‌شویم.... ... ......بیایید همین الان به یک نفر اطلاع دهید که ١٣ آبان خبرهایی است، همین...... اولین نفر را که تجربه کردید راه خودش باز می‌شود. هم برای شما که ارتباط غیرمجازی را آموخته‌اید هم برای آن خبر که خودش تا یک هفته دیگر بسیار گسترده‌تر می‌شود و محتوای عمیق‌تری هم می‌گیرد......... شاید برای باخبر شدن از رویش سبز جوانه‌های تازه، گهگاه سر را زیر برفِ اینترنت کردن و کاویدن لازم باشد، اما بیش از حد ماندن آن زیر ممکن است مغزمان را منجمد کند.
با ۷۵ امتیاز و ۱۸ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

۱۲ آبان ماه.ساعت ۲۲ بلند ترین الله اکبر خود را فریاد میزنم

Posted: 28 Oct 2009 08:46 AM PDT

۱۲ آبان ماه فریاد الله اکبر شهر را به لرزه درمی آورد، الله اکبر آن شب آسمان تیره و تار ما را نور باران خواهد کرد. تا اتحادمان را برای 13 آبان نشان دهیم.12 آبان ماه ساعت 22 با همسر و فرزندانم بلند ترین الله اکبر خود را فریاد میزنم تا حرامیان بدانند، ما بیداریم.
با ۷۴ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

دادگاه قانون اساسی کویت رای داد: حجاب برای نمایندگان زن الزامی نیست

Posted: 28 Oct 2009 07:39 AM PDT

دادگاه قانون اساسی کویت در خواست لغو نمایندگی دو نماینده زنی که از پوشیدن روسری امتناع کرده بودند را نپذیرفت. دو تن از چهار نماینده زن و هم چنین تنها وزیر زن کابینه که در ماه می به پارلمان کویت راه یافتند حاضر نشدند حجاب را رعایت کنند. برخی معترضان معتقد بودند که آنها شرایط نمایندگی مبنی بر رعایت قوانین شریعت را از دست داده اند. در حکم دادگاه قانون اساسی کویت آمده است: که قانون اساسی کویت که بالاتر از هر قانون دیگری است حافظ آزادی های فردی و آزادی ادیان بوده و مخالف تبعیض بر اساس جنسیت یا مذهب است.
با ۶۹ امتیاز و ۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات
You are subscribed to email updates from بالاترین
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610



--
Sacred cows make the best hamburgers

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ