کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

[farsibooks] جگرشيرنداريد ادعای زيادی نکنيد

هنگامی که پای صحبت تاریخ می نشینی صحنه های عجیبی را شاهد می شوی صحنه هایی که باورش سخت می نماید !

انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که رهبر این انقلاب در تبعیدی طولانی به سر برده و بعد از ۱۵ سال خود و بدون توجه به هشدارهای رژیم و ترس از این تهدید که امکان ساقط کردن هواپیمای انقلاب از سوی حکومت طاغوت وجود دارد کفن پوشیده و پای در وطن نهاد.

هر روز دلسوزان هشدار می دادند که احتمال حمله مزدوران رژیم به مدرسه رفاه و دستگیری و به تبع آن اعدام رهبر انقلاب وجود دارد و حتما ماجرای مشهور هشدار آیه الله طالقانی به امام در روز ۲۱ بهمن زمانی که امام دستور بی اعتنایی به حکومت نظامی را صادر کرده بودند را شنیده اید.

تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم .

این گفتار بزرگ مردی است که سختی تبعید ۱۵ ساله و دفاع مقدس ۱۰ ساله او را به عقب نراند و مصمم تر از پیش نمود.

او می گفت :

ما مظلومين هميشه تاريخ، محرومان و پابرهنگانيم.

ما غير از خدا کسى را نداريم.

و اگر هزار بار قطعه قطعه شويم، دست از مبارزه با ظالم بر نمى داريم.

 

این گونه بود که انقلاب پیروز شد و در کوران حوادث ده ساله رهبری امام و زعامت آقا خم به ابرو نیاورد و طوفان ها را یک به یک از سر گذراند .

 

از رهبری انقلاب چه حضرت امام و چه آقا که بگذریم کنکاش در زندگی سایر مبارزان علیه رژیم ستمشاهی نیز فرصتی جدا می طلبد.

بارها گفته ام اگر کسی خاطرات عزت شاهی را بخواند پی به تمامی واقعیات و فراتر از آن حقیقت های مبارزه علیه ظلم پهلوی خواهد برد و به خود خواهد گفت : چه جراتی داشتند این مبارزان !

اکنون کسانی داعیه مبارزه را دارند که با یک تشر صغیر و کبیر را لو می دهند!

وب نوشته های مهدی خزعلی را بخوانید حساب دستتان می آید!

این شخص که توسط پدرش نیز طرد شده است در مطلبی با عنوان درسی از فیدل کاسترو می نویسد:

"می گویند فیدل  - رهبر انقلاب کوبا - را به خانه پرستو کشاندند، عکسهایی آنچنانی از  او تهیه کردند، عکسها را برای او فرستادند تا با او معامله کنند، فیدل عکسها را به همسرش داد و گفت: " یاد بگیر! " سپس در یک سخنرانی برای ملت کوبا،ماجرا را شرح داد و گفت می خواهند با این عکسهایی که از من گرفته اند کشورم را بفروشم،من منافع ملی را با این چیزها نمی فروشم! "

و نتیجه می گیرد که:

"همه خطا دارند، تحقیق و تفحص در احوال شخصی افراد خلاف شرع و قانون است، کسانی که برای رسیدن به اهداف خود از این حربه ها استفاده می کنند، مرتکب خطا و گناه کبیره می شوند، از این دست قصه ها من زیاد دارم، از کسانی که تصور نمی کنید، اما نقل آن هم خلاف شرع است، به عبارت دیگر :" گرحکم شود که مست گیرند     در شهر هر آنچه هست گیرند" ، آقایان جانماز آب نکشید و " جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنید" همه سر و ته یک کرباسید و همه آلت جرم دارید "

 

مهدی خزعلی در حال مصاحبه با صدای آمریکا!شاید این کار هم در زمره اقداماتی باشد که ایشان در حال مستی انجام داده اند و گر حکم کنند که مست گیرند...

 

و در آخر نتیجه می گیرد اعترافات عده ای در دادگاه های بعد انتخابات از ترس ریخته شدن آبرویشان توسط رژیم بوده و حال سوال اینجاست که چرا رژیم ! تا کنون و قبل از این که کار به اعترافات این بزرگان برسد از این حربه برای ساکت کردن این اشخاص استفاده نکرده است؟ و آیا کسانی که به گفته خزعلی هر شب در خانه های آن چنانی به سر می برند توان مبارزه را دارند؟و فراتر از آن آیا کسانی که در عرض یک هفته به مانند کاتولیک ها به گناهان خویش اعتراف کرده و تقاضای عفو می کنند می توانند دیگران را به مبارزه دغوت کنند؟

چندی است هرکسی که طالب مبارزه با نظام اسلامی است یا به انگلیس می رود و یا به آمریکا و در حالی که دستی به جام باده و دستی نیز به زلف یار دارد جوانان را به خیابان ها فرا می خواند و کسی نیست بپرسد اگر شما مبارز هستید چرا در خارج از مرزهای این کشور مبارزه می کنید؟بیائید و در وطنی که دیگران را به دروغ برای کشته شدن در راه آن غسل تعمید می دهیدمبارزه کنید.

از چه می ترسید؟

مگر نمی گوئید می کشند؟ خون شما چه فرقی با خون دیگران دارد؟بیائید شما هم یکی از شهدای راه وطن شوید؟

بگذارید کسانی که دنبال ایجاد لیستی از شهدا هستند از نام شما به اندازه یک عدد استفاده کنند!

می ترسید؟

بزدل هستید؟

شاید به مانند ابراهیم نبوی معتقد هستید که هیچ عقیده ای ارزش اذیت شدن را ندارد؟

و یا در حقیقت می خواهید پای بر دیگران بگذارید و از نردبان قدرت بالا رفته و به گفته قوچانی -در روزنامه شرق شنبه بعد از دوراول انتخابات ریاست جمهوری نهم-بر زمینش بیندازید؟

هر چه که باشد شما مبارز نیستید و مبارزه را باید از بسیجیانی یاد بگیرید که پای بر خویش نهادند تا به او برسند .

با دستی به جام باده و دستی به زلف یار نمی توان مبارزه کرد!


هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ