کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

Re: [farsibooks] شما کثافتهای اسلامی به چه حقی اسم متبرک کوروش رو با دهان نجس خود نام میبرین

 

شما که نوشتی کثافت های اسلامی، عقیده عجیبی داری.
همین کلمه نجس که به کار بردی یک کلمه اسلامیه. یعنی خودتم نباید اسم کورش رو بیاری. ولی همونقدر که تو ایرانی هستی، بقیه هم ایرانی هستند. تو سهم بیشتری از خوبی یا بدی کورش نمی بری. ولی هر عقیده و نظری که داری، اگه محترمانه بگی، شخصیت خودت رو بالا تر بردی.یعنی حداقل به یک سوم جمعیت دنیا توهین نکن، تا با آدمایی که این روزا به عنوان دروغگو و آدم کش مطرح شدن، یه تفاوتایی پیدا کنی.

--- On Tue, 10/27/09, keyvan king <keyvan_amir_king@yahoo.com> wrote:

From: keyvan king <keyvan_amir_king@yahoo.com>
Subject: Re: [farsibooks] شما کثافتهای اسلامی به چه حقی اسم متبرک کوروش رو با دهان نجس خود نام میبرین
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Tuesday, October 27, 2009, 4:50 PM

 
 Bisavad, vazhe Iran ba tasavorat to az Koroush ve ......... yek dastan takhioli, handevane i ast . chra jav gir shodi. To az tarikh manfe.a ke mardom ra der manteghe bejan ham endakhtan masmom shodeh i.

--- On Sun, 10/25/09, Arash Emad <arashemad@yahoo. com> wrote:

From: Arash Emad <arashemad@yahoo. com>
Subject: Re: [farsibooks] شما کثافتهای اسلامی به چه حقی اسم متبرک کوروش رو با دهان نجس خود نام میبرین
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Sunday, October 25, 2009, 1:29 PM

 
منظور شما از کوروش همان آدمکش مزدور یهودیان است که مردم ایران و سراسر شرق میانه را به خاک و خون کشید و بابل را جارو کرد و مورخان حرامزاده یهودی معاصر این نوکر قدیمی خودشان را به اسم ایرانی و دوستدار حقوق بشر به ما معرفی کردند و فکرروشنهایی احمق مثل شما هم باور کردند؟ جالب اینجاست که نوکران یهود در میان رجال جمهوری اسلامی یهودی ایران نیز رو به تزایدند!!!!!!!
www.naria5.blogfa. com
www.naria.ir
 


--- On Sat, 10/17/09, Payaam Payaami <payandehgaan@ yahoo.com> wrote:

From: Payaam Payaami <payandehgaan@ yahoo.com>
Subject: [farsibooks] شما کثافتهای اسلامی به چه حقی اسم متبرک کوروش رو با دهان نجس خود نام میبرین
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Saturday, October 17, 2009, 10:22 PM

 

شما کثافتهای اسلامی به چه حقی اسم متبرک کوروش رو با دهان نجس خود نام میبرین.اثار ایران باستان همون بهتر که در کشورهای دیگر نگهداری بشه.شما تخته جمشید رو نگاه کنین.به بدترین نحو و شرایط پاسداری و نگهداری میشه.هر دفعه یه تیکه از اونو به سرقت میبرن

ازمان ميراث فرهنگي و گردشگري:
درصورت بازنگشتن منشور كورش تمامي مراودات با بريتانيا قطع مي‌شود

ایلنا: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با صدور اطلاعيه‌اي ضمن اشاره به كارشكني‌ها و تعلل موزه بريتانيا در مورد انتقال منشور كوروش به ايران از تعيين ضرب‌العجل دو ماهه براي اين موزه خبر داد.
به گزارش ايلنا، در اين اطلاعيه آمده است: ‌به اطلاع عموم هم‌ميهنان شريف مي‌رساند به دنبال كارشكني‌ها، بهانه‌جويي‌ها و تعلل‌هاي موزه بريتانيا در راستاي عمل به تعهدات خود مبني بر انتقال منشور كوروش به ايران، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، به منظور حفظ عزت و شأن نظام مقدس جمهوري اسلامي، ضرب العجل دو ماهه‌اي را به موزه بريتانيا اعلام نموده كه در پايان آن، در صورت تداوم بهانه‌جويي‌هاي طرف بريتانيايي، تمامي همكاري‌ها و مراودات علمي، اجرايي و تخصصي خود را با موزه بريتانيا ملغي مي‌كند.
سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري پس از برقراري تعامل گسترده و انجام همكاري هاي ويژه با موزه بريتانيا در راستاي برگزاري نمايشگاه بزرگ " شكوه پارسي" در انگلستان و اروپا، كه در نهايت سعه صدر از سوي ايران صورت پذيرفت، موزه بريتانيا را متعهد نمود كه حداكثر تا پايان شهريور ماه 1388، در پاسخ حسن نيت و سعه صدر ايران اسلامي، منشور كوروش را به ايران انتقال دهد. اما در روزهاي اخير، با وجود مكاتبات و پيگيري‌هاي فراوان از سوي ايران، بهانه‌جويي‌هاي طرف بريتانيايي ادامه يافت و به صراحت، بهانه‌اي چون
اينك اين سازمان به نمايندگي از عموم مردم شريف ايران، اين بهانه‌جويي‌ها را صرفاً طرح مفاهيمي كلي و مجعول و مصداق بازي با كلمات سياسي دانسته و با رد تمامي ادعاهاي طرف بريتانيايي مبني بر وجود نا آرامي در ايران، ضمن اعلام ضرب العجل دو ماهه براي موزه بريتانيا، اعلام مي دارد كه در صورت تداوم اين روند تا پايان آبا ن ماه 1388، تمامي مراودات و ارتباطات علمي، تحقيقاتي، اجرايي و تخصصي خود را با موزه بريتانيا ملغي مي‌كند




__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ