کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

[farsibooks] الو برج مراقبت

الو برج مراقبت

گروهک موسوم به نهضت آزادی
*مدتی ا‌ست که برخی از کج‌اندیشان گیر داده‌اند به مدرک محمدرضا رحیمی معاون اول ریاست جمهوری و گویا ول‌کن ماجرا نیستند.
در راستای مقابله با این جریان معاند، غلامعباس توسلی از اعضای برجسته گروهک موسوم به نهضت آزادی مدعی شده است که در سال 79 آقای محمدرضا رحیمی شاگرد وی بوده. نامبرده ضمن ادعای استاد راهنما بودن در دوران تحصیل کارشناسی‌ارشد رحیمی گفته: «او شاگرد خوبی بود.»

**بنده به نمایندگی از خودم در کمال عصبانیت و شدت و حِدت اعلام می‌نمایم که عمراً اظهارات واهی اعضای گروهک معاند و برانداز و مخملی موسوم به نهضت آزادی را قبول ندارم. اگر مدرک فوق‌لیسانس ایشان را یکی از اعضای هیأت مؤتلفة اسلامی یا فوقش جامعة اسلامی مهندسین تأیید کنند، خودم به نمایندگی از دانشگاه آکسفورد 3 مدرک دکتری به آقای رحیمی و دوستانشان اعطا می‌کنم. ولی با تأیید گروهک موسوم به نهضت آزادی اگر زورم می‌رسید، دیپلم ایشان را هم باطل اعلام می‌کردم.

بوق نزن
*مرتضی تمدن، استاندار تهران از برخورد با رانندگان خودروهایی که در اغتشاشات اخیر بوق زده‌اند، خبر داد.

**لازم به ذکر است که در ایران و بالاخص در تهران بوق معانی گوناگونی دارد. برای تنویر اذهان مأموران محترم چند مورد را عرض می‌کنم تا خدای ناکرده با کسی بابت بوق اشتباهی برخورد نشود.
1- برو جلو.
2- بیا عقب.
3- مرگ بر چین.
4- بیا بالا.
5- برو کنار.
6- هی خانوم کجاکجا؟
7- بنده مسافرکش هستم.
8- مرتیکة [...][...][...][...][...] راه می‌افتی یا بیام [...]؟
9- بابا زود باشین من منتظرم.
10- سلام داداش. خوبی؟ چه خبرا!

الو برج مراقبت
*پرویز فتاح وزیر سابق نیرو اخیراً ماجرای جالبی را تعریف کرده است.
او گفته وقتی رئیس‌جمهور راهی سفر به نیویورک بوده از داخل هواپیما به فتاح تلفن زده و نزدیک 15 دقیقه با هم حرف زده‌اند. فتاح گفته: «احمدی‌نژاد به من گفت که آقای فتاح می‌دانی که من تو را چقدر دوست دارم. گفتم: بله و سپس وی ادامه داد می‌خواهم در دولت بمانی که من در پاسخ به او گفتم این راهی است که رقم خورده پس اجازه بدهید ما در همین مسیر برویم. این مکالمه به پایان رسید، اما یک ساعت بعد پیغامی به من رسید که از سوی رئیس‌جمهور به خلبان پرواز، از خلبان پرواز به برج مراقبت و از برج مراقبت به دفتر ریاست جمهوری و سپس به من رسید. رئیس‌جمهور در آن پیغام گفته بود که آقای فتاح دوست داریم بمانی.»

**1- ضمن خیرمقدم و آرزوی سفری خوش، خواهشمندیم در طول پرواز تلفن‌های همراه خود را خاموش کنید. استفاده از تلفن‌همراه باعث اختلال در سیستم ناوبری هواپیما می‌شود. راه‌های خروج هواپیما همان‌طور که همکارم نشان می‌دهد، یک در، در جلو، یک در، در عقب...

2- این کارها بدآموزی دارد. مردم هم توی پروازها، با موبایل حرف می‌زنند و هواپیماها تِپ و تِپ می‌افتند.

3- خوب است که رئیس‌جمهور با فتاح کار داشته. اگر با کامران باقری‌لنکرانی، وزیر سابق بهداشت کار داشت، لابد باید به این سلسلة راویان خبر، بارفروشان میدان تره‌بار، عمده‌فروشان هلو و میوه‌فروش سرمحل که در بحران گوجه‌فرنگی نقش اصلی تنش‌زایی را ایفا می‌کرد نیز اضافه می‌شدند.

4- واقعاً نمی‌شد یک ساعت بعد با ایشان تماس گرفت؟ مگر آقای فتاح داشته برای چه کاری به کجا می‌رفته، که اگر توی پرواز به ایشان ابراز علاقه و دعوت به همکاری نمی‌شد، گرفتاری پیش می‌آمد؟


هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ