کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

[farsibooks] افشای هويت حمله کنندگان به کروبی

 

ماه هرگز پشت ابر نمی ماند.بالاخره هویت مزدورانی که در نمایشگاه مطبوعات به جناب آقای مهدی کروبی حمله کردند؛ توسط حامیان همیشه بیدار جنبش جاوید سبز، افشا گردید.

آفرین به عزم و همت شما هموطنان!

آخِي چرا سرت زخمي شده

البته نکته جالب توجه در این مورد آن است که همه اشخاص مهاجم، از گروه و تشکل قلدرمآبان، موسوم به گروه فشار هستند. همان گروه اقلیتی که به زور و تهدید میخواهند؛ تمامیت خواهی خود را با کمک اخلاق دیکتاتوری و چوب و چماق و لنگه کفش! ! ! ،به همه مردم ایران تحمیل نمایند؛ و البته پرواضح است که کور خوانده اند.

 آنها همان کسانی هستند که در روز قدس به جناب آقای مهندس میرحسین موسوی، متعرض شدند و آقای محمد خاتمی را مجبور به ترک محل مراسم کردند و به آقای مهدی کروبی نیز حمله ور شدند. همین افراد در نمایشگاه مطبوعات اقدام به یک عمل زشت و قبیح نمودند و  آن پیرمرد مظلوم بنده خدا را که آزارش به هیچ کس نرسیده بود؛ با لنگه کفش مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند؛ هر چند که شیخ اصلاحات با بلند نظری خودش، آنها را منکوب و نقشه هایشان را نقش بر آب نمود.

حقیقت ماجرای روی داده در روز جمعه اول آبان ماه 1388 آن است که در چنین روز شومی، تعداد ده عدد "دلفین" به آقای مهدی کروبی حمله کردند. در حقیقت همان دلفین هائی  که دستان پلیدشان در تاریخ 31 فروردین 1387 توسط روزنامه اعتماد ملی وابسته به آقای کروبی، رو شده بود و به همین سبب میخواستند از جناب ایشان انتقام بگیرند. شما با کلیک روی اینجا می توانید متن افشاگری شماره ۶۲۳ روزنامه ترقی خواه و آزاد منش اعتماد ملی را بخوانید.

خدا بیامرزد روزنامه اعتماد ملی را. انشاالله خاکش بقای عمر بی بی سی باشد. 

 

تصویر بالا، سردسته ی گروه فشار را نشان می دهد که دارد با توپ های رشوه گرفته شده، در سواحل جزایر قناری، عشق و حال اساسی می نماید. واقعاً آیا این رشوه های ناقابل ارزش وطن فروشی رادارند؟ حالا اگه سیصد میلیون تومن جزایری بود؛ باز یه چیزی . . .

 

 

ای بی سلیقه! به جای تحویل گرفتن دلفین ها بیا در حلقه رندانه ما . . .

 

 

 این هم جمعیت دلفین ها در اطراف احمدی نژاد

 

این هم تصویر خیانت یک رئیس جمهور 

 

این دلفین هم دلش میخواست عکسش اینجا باشه منم نتونستم دلش رو بشکنم.

 

در تصویر بالا می توانید دلفین های کویری موجود در شهر یزد را مشاهده کنید؛ آخر بر اساس نظریات روزنامه اعتماد ملی، ما همه دلفین هستیم!!! فرقی هم نمیکند تهرانی باشی یا رشتی یا تبریزی و اصفهانی و . . . اگر باور ندارید بروید از آقای کروبی بپرسید. راستی اگر رفتین سراغشون، یک سوالی هم بکنید در این مورد که بالاخره اون سیصد میلیون تومن جزائری چی شد؟

خلاصه، اینها همانهائی هستند که توسط عده ای معلوم الحال اجیر شده بودند و به همین سبب پس از گرفتن چند عدد توپ!!! به عنوان رشوه، جهت بازی کردن توی دریا، اقدام به حمله به آقای مهدی کروبی نمودند.

در اینجا بنده به عنوان یک ایرانی دلسوخته، از همه شما مردم سبز و  فهیم ایران تقاضا می کنم؛ در هر کجای ایران که این دلفین ها را یافتید؛ به عنوان قصاص عمل ناجوانمردانه ، با لنگه کفشی که هنوز پای خود را آزش در نیاوردید؛ بزنید تو گیج گاه و دک و دنده شون! ! ! تا بفهمند یک من ماست چقدر سبزه داره!!!

اجرکم عندالله محفوظا ! ! !


هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ