کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

[farsibooks] مدارکی از خيانت‌های برخی اصلاح‌طلبان

مشاور سابق کروبی :
مدارکی از خیانت‌های برخی اصلاح‌طلبان منتشر خواهم کرد/ کسانی پشت سر کروبی و موسوی هستند که دشمن نظام‌اند

رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان در رابطه با استحاله کروبی و سردمداری جریان آشوب اظهار داشت: کروبی تحت تأثیر اصلاح‌طلبان افراطی و نفوذی قرار گرفت که دشمن نظام، انقلاب، امام و رهبری هستند.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی با حضور در نمايشگاه مطبوعات :


سیاسیون طبق فرمایش رهبر انقلاب باید به سمتی حرکت کنند که فضا را آرام کنند اما متأسفانه بعضی از بزرگان جریان اصلاحات فریب کسانی را خوردند که تنها تمایل‌شان سیاه نمایی فضای سیاسی کشور بود.

وی با بیان اینکه آتش فتنه‌های اخیر از کوره اصلاح‌طلبان افراطی بلند شد، تصریح کرد: ما به عنوان اصلاح‌طلبان معتدل معتقدیم که این افراد از ابتدا اصلاح‌طلب نبودند بلکه در میانه راه سوار قطار اصلاحات شدند و برخی از آن‌ها حتی با واسطه عوامل سرویس‌های بیگانه هستند که در جریان اصلاح‌طلبی کشور نفوذ کردند.

فومنی با توصیه به جریان موسوم به اصلاح‌طلب درخصوص حرکت در خط امام و ولایت فقیه تصریح کرد: امام(ره) هیچ گاه نمی خواست به جمهوری اسلامی ایران ضربه ای وارد شود.

مشاور سابق کروبی، رفتارهای اخیر وی را مصداق آب در آسیاب ریختن دشمن خواند و افزود: سیاسیون باید آگاه شوند و همگام با مردم باشند چرا که یکی از دلایل شکست اصلاحات به خاطر دوری از مردم بود و امروز هم آقای کروبی تحت تاثیر نفوذی‌ها فریب خورده و از مردم دور شده است.

وی با اشاره به وجود مدارک مستدلی از خیانت‌های برخی اصلاح‌طلبان خاطر نشان کرد: مدارکی را از کسانی که به نظام ظلم کرده اند، در اختیار داریم که در وقت مناسب آن‌ها را منتشر خواهیم کرد.

فومنی، کسانی را که در هر فرصتی برای خود راهپیمایی درست می کنند، دشمن انقلاب، امام، رهبری و اصلاحات دانست و تأکید کرد: به‌صراحت می گویم این کسانی که به خیابان‌ها می ریزند، خواسته یا ناخواسته در پازل بیگانه هستند، چراکه یک اصلاح طلب، شعار سلطنت‌طلب‌ها را نمی‌دهد.

وی تیر کسانی را که قصد تضعیف ولایت فقیه را دارند، به سنگ خورده خواند و با بیان اینکه مردم ما آگاه تر از آن هستند که فریب عده‌ای اغتشاشگر را بخورند، اظهار داشت: آقای کروبی روزی خود را مخالف جریان افراطی اصلاح طلب عنوان می کرد اما امروز تحت تأثیر افرادی قرار گرفته که پیش از این، خطر آن‌ها را به او گوشزد کرده بودیم.

رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان تأثیر این افراد در به بن‌بست رسیدن کروبی را قابل توجه دانست و افزود: این افراد با اخبار غلطی که به کروبی دادند، وی را به انحراف کشیدند.

وی به شناخت خود از اطرافیان کروبی اشاره کرد و یادآور شد: این ها کسانی بودند که دشمن نظام بودند و خیلی از این‌ها خط امام را قبول نداشتند و با امام مشکل داشتند، از همین رو یکی از دعواهای ما هم بر سر همین بود که چرا اینها که اعتقادی به نظام و رهبری ندارند، باید جریان اصلاحات را هدایت کنند اما متأسفانه همین افراد در انتخابات ریاست جمهوری پشت سر کروبی و موسوی آمدند.

فومنی در پایان مشاورت خود به کروبی در زمان انتخابات را یادآور شد و اضافه کرد: متأسفانه در آن زمان با بنده برخوردهایی شد و من را به چیزهایی متهم کردند، اما من هم مدارکی دارم که خیانت‌های آنها را رو می‌ کند و خواهم گفت که این‌ها چه پیشنهاداتی برای اغوای اصلاح‌طلبان می‌دادند.


هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ